Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Navigaatio ja sen päivittäminen
Collapse
X
-
Osaisikohan joku neuvoa mistähän voisi ladata noitta kartta levyjä (CD versio)? Torrenttina tms..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by rakkuj View Post
Leave a comment:
-
-
Originally posted by sassi View PostTämä kiinnostaisi, ainut keino minkä olen löytänyt, vaatisi $39 dollarin softan (pimp-my-nav) ostamisen...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jarppa63 View PostE60/61 ei ole ääniä, mutta kartalla näyttävät kivasti nuo tolpat.
Leave a comment:
-
-
E60/61 ei ole ääniä, mutta kartalla näyttävät kivasti nuo tolpat.
t. Jarppa
tilasin muuten vahingossa tuon 2011 pro navi dvd:n tuplana... mutta muuten tuo osto ulkomailta toimii hyvin.
Leave a comment:
-
-
-
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kt0510 View PostPiraatista en maksaisi euroakaan Bulgarian pojille. 2011 pyörii vapaasti ladattavana laittomilla shoppailusivuilla...
Minä maksoin ja pirun tyytyväinen olen ollut, tuossahan tulee lisäksi softapäivitys jonka myötä saa myös äänivaroitukset peltipoliiseille ja sällit räätälöivät kieli asetukset toiveiden mukaan kun laitoin viestiä ekan päivityksen jälkeen.
Yllättävää kyllä, päivityksen myötä katosi tämä "vika" kun navi hukkaa maa asetukset aikaajoin.
Toki syyllistyin rikokseen kun ostin tämän, muuthan tottakai navigoivat bmw orggisnavilevyillä...
Leave a comment:
-
-
Leave a comment:
-
Leave a comment: