Elikkäs kaipailisin vinkkejä vahvarin sijoitukseen. E36 coupen takakonttiin pitäs työntää toi ja mitään hirmu duunia en jaksa rueta tekemään. Joku perussiisti asennus olisi mielessä ja vahvistimen ei tarvitse jäädä välttämättä näkyville. Vahvistin on kokoa 40cm x 32cm. Lisäksi pitäisi keksiä etupään vahvistimellekin paikka, kunhan sellaisen ensin hommaan. Jos jollain on ideoita/kuvia niin otan ne mielellään vastaan.
Vinkkejä vahvistimen sijoitukseen?
Collapse
X
-
subiboxi on aika pieni, eikä ole oikein sen muotoinenkaan että vahvistin osuisi siihen. Itsellä kävi mielessä että saisiko ton laitettua jonkun levyn kanssa sinne takakontin sivulle kiinni ja että mahtuisiko alkuperäinen verhoilu vielä takaisin paikoilleen?
Comment
-
Etupenkkien alle, tai kojelaudan sisään(ilmavaihto järjestettävä). Jos kojelaudan sisään laittaa, nii ei rosvotkaan löydä...thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
Alex von Falkenhausen
Comment
-
Itse olen jemmaillut vahvistimia sun muita härveleitä tällä perjaatteella. Jos sinulla menee aikaa tunti vahvistimen piilottamiseen, menee varkaalla 15min sen löytämiseen/irrottamiseen.
Mitä kauemmin ja huolellisemmin asennat sen sitä paremmalla todenäkösyydellä varas jää kiinni itse teossa, koska siihen menee niin paljon aikaa.
Esimerkiks: Vahvistin boxin takaseinään kiinni. Boxin sisältä pyöreekantasilla pulteilla pohjasta läpi. Auton alta mutterit kiinni. Vahvistin boxin takaseinään kiinni.
Siinäpä saa hetken rosmo raapia päätään et miten vitussa tämä on kiinni. Säkällä lähtee pelkästään subi- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
meillä on ainakin ollut e28:ssa vahvari penkin alla, hyvin mahtu. sitten kun värkkäis sen vahvarin viellä kiini, että liikkuu penkin mukana eikä makaa maassa, niin se ei ikinä näkyisi sieltä.
Miten olisi tuonne takapenkin laitakotelojen sisään piiloon??? en kyllä tiedä yhtään miten mahtuu kun ei ole kokemusta autosta.E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
- Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i
Comment