Hyväksi todettuja varaosavalmistajia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Viitisen vuotta sitten asennetut 100 000km ajetut Lemförder E61 reaktiotangon pallonivelet jotka nelivetoon saa erikseen vaihdettua oli kuin pakasta vedetty. Niissä oli sama tiukkuus niveltä väännellessä kuin uutena. Ne tuli vaihdettua samalla kun puslat meni vaihtoon. Mahtoiko olla virhe vaihtaa...?
-
-
Originally posted by markok View PostEi näköjään voi enää luottaa Lemförderinkään laatuun. Vuosi sitten vaihdoin pallonivelen ja nyt on suojakumi pykinyt lähes puhki koko kehän matkalta. Tähän asti tuolta merkiltä on saanut ihan hyvää tavaraa.
Leave a comment:
-
-
Ei näköjään voi enää luottaa Lemförderinkään laatuun. Vuosi sitten vaihdoin pallonivelen ja nyt on suojakumi pykinyt lähes puhki koko kehän matkalta. Tähän asti tuolta merkiltä on saanut ihan hyvää tavaraa.
Leave a comment:
-
-
Tässä melko tuoretta kokemusta Kiinassa tehdyistä (yleensä ihan hyvien merkkien osista):
- HELLAn EGR-painesäädin (made in China) sahaa edestakaisin EGR-venttiiliä (ja sen seurauksena sahaa ilmamäärä ja EGR koko ajan ylös ja alas), kun Pierburg ohjaa samassa autossa ihan stabiilisti ilman tuollaista edestakaisin heilumista
- Wahler/BorgWarner EGR-venttiili (made in China) krouvia tekoa ulkoisesti ja yksi kierteytys kokonaan tekemättä osaan ja vielä reikä isompi kuin kierre, niin ei pysty edes tekemään itse jälkikäteen
Kiinasta tietysti periaatteessa saa ihan mitä tahansa laatua rahalla, jos miettii, mitä siellä oikeasti valmistetaan (vaikka nyt kulutuselektroniikka tai isojen autonvalmistajien siellä tehdyt masiinat). Mutta tämä aftermarket varaosien laatu on kyllä aika surullista katsottavaa, jos haluaisi autonsa kerrasta kuntoon eikä kokeilevasti.
E
Leave a comment:
-
-
Saisivat tehdä lainsäädännön että tuotteen valmistusmaa on pakko ilmoittaa. Loppuis heti tämä ongelma.
Leave a comment:
-
-
Hengstin öljynhuohotinosat tulee Kiinasta ainakin E39 koriseen, kun taas Hengst öljynsuodattimet tulee Saksasta. Gatesin letkut ja putket, olkoon ne sitten jäähdytinnesteelle tai öljylle, tulee omien tilausten mukaan Turkista. Febi-Bilsteinin jakopäänosat on kaikki olleet tällä hetkellä saksalaisia. Kyllä se menee rajusti siihen suuntaan, että tuotantoa siirretään kovien katteiden perässä halpatuotantomaihin. Ulkomailla kun teetätetään, niin päästään kolmasosalla kustannuksista verrattuna eurooppaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Heguli 31 View Post
Johtunee osittain siitä, että valmistusmaa saattaa olla lähes mitä sattuu nykyään. Merkistä riippumatta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by |foder| View PostMaaliskuun viimeinen päivä vaihtelin TRW raidetangonpäät. Toukokuussa jo molemmat väljät.
Nolona täytyy myöntää etten vieläkään ole ehtinyt niitä vaihtamaan uusiin mutta seuraavat eivät tule olemaan TRW.
Ei ne hyvätkään merkit aina hyviä ole.
Saattoi olla se kuuluisa maanantaikappale tai sitten Brembonkin laatu on laskenut..
Leave a comment:
-
-
Maaliskuun viimeinen päivä vaihtelin TRW raidetangonpäät. Toukokuussa jo molemmat väljät.
Nolona täytyy myöntää etten vieläkään ole ehtinyt niitä vaihtamaan uusiin mutta seuraavat eivät tule olemaan TRW.
Ei ne hyvätkään merkit aina hyviä ole.
Leave a comment:
-
-
M50 pitäisi vaihdella venavarren kumit kun tuossa konetta kasailee. Suosituksia merkistä?
Leave a comment:
-
-
JeesJust luin tossa kyllä 50tkm jälkeen losahtaneesta SKF vesipumpusta
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jarger View PostNo eihän piraattituotteet firman omista tuotteista paskaa tee. Sehän on sama kuin ostais feikki-iPhonen ja sitten haukkuis oikeaa sen vuoksi.
edit: pointti oli, että tuskin kukaan kuullut feikki FAGeista tai feikki TRWeistä jne., eli varaa valita parempikin on.Last edited by aae30; 27-07-2024, 12:25.
Leave a comment:
-
Leave a comment: