
Hyväksi todettuja varaosavalmistajia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
No eihän piraattituotteet firman omista tuotteista paskaa tee. Sehän on sama kuin ostais feikki-iPhonen ja sitten haukkuis oikeaa sen vuoksi
-
-
Originally posted by Jarger View Post
SKF on kyllä äkkiseltään vankka luotto,
ko. yrityksen nettisivuillakin isosti väärennöksistä, ja löytyy sovellukset aitouden varmistamiseen niin app storesta kuin google playsta, että kura heidän paketeista ei varmasti ole mikään myytti.
olikohan e39-osiosta, kun löytyy esimerkkejä skf-paskaa asentaneista(, joista ainakin osalla laakereiden ostotkin suamesta).
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rattiukko View PostSKF laakeri kesti puolisen vuotta. Korjaamo joka vaihtoi uuden tilalle olis sitä mieltä että FAG olisi hyvä laakerimerkki.
Delphi jarrulevyt oli paketista avattuna kierot.
Ettei ois korjaamolla ollut harjoittelija asentamassa? Kun johonkinhan ne rasvanäpitkin suoran koulusta työllistyy, ja korjaamossa yleensä hommia ei tehdä mentaliteetilla "käytetty aika on toissijaista"
Leave a comment:
-
-
SKF laakeri kesti puolisen vuotta. Korjaamo joka vaihtoi uuden tilalle olis sitä mieltä että FAG olisi hyvä laakerimerkki.
Delphi jarrulevyt oli paketista avattuna kierot.
Leave a comment:
-
-
Onko se sitten liian kovaa käyttöä kun lasittuu siinä vaiheessa kun kehii jarruja ja pyörittää rengasta käsin? Metriäkään ajamatta.
Leave a comment:
-
-
Ei kait niillä käsijarrukengillä ole tarkoituskaan jarrutella? Kengät ja palat lasittuu jos niitä uutena rasittaa liian voimakkaasti.
Leave a comment:
-
-
Pitäiskö olla ketju huonoksi todetuille varaosavalmistajille?
Tuli e39:ä rempatessa vastaan Brembo nimellä myydyt käsijarrukengät joita ei vaan saanut pitämään mitenkään. Levyt ja vaijerit vaihtui sitä mukaa kun ei alkanu jarru ottaa. Kenkien kitkapinnoissa on joku mennyt perseelleen kun pinta kiillottuu heti välittömästi ensi jarrutuksessa.
Pikakorjauksena vanhat kuluneet kengät paikalleen ja pitää niinkun kuuluukin.
Maanantaikappaleita tuntuu löytyvän nykyään monelta "ennen hyvältä" valmistajaltakin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by aae30 View PostHieman yllättäen se olikin tuo mielestäni kiinalaisempi, joka vastasi lähemmäs BMW-leimoil varustettua,
mutta on sekin silti selvästi tarvike, josta puuttuu mm.* "kartiot" pulttien päistä, jotka kyllä kohdistaa asentaessa mukavasti.
*en kyllä rupea uutta alkup. halkomaan, niin jää sisäiset erot rakenteessa arvoitukseksi, vaikka noi lemförderit mielelläni uhraisinkin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by aae30 View Postmade in china:
- moottorin tukikumit molemminpuolin, joista kuvat alla
Kuten kuvista näkee, on noi suht erilaiset ja ilmeisesti eri muoteista kopioidut
Kolot päällä erikokoiset, ja toisessa tulee tuo kumi huomattavasti pidemmälle reunojen yli +
on pohjan tappikin eri metodilla metalliin väännetty(pyöreä nysä vs. suora ja tarkemman oloinen kohdistin).
Tullee e39 vahvasti saamaan puuttuvat hilunsa ohjaukseen/alustaan ei-tarvikkeena tämän perusteella...
edit: vielä tarkemmalla silmäyksellä paremmasta löytyi kumista bmw osanumero pois hiottuna, ja huonommassa valumuotin(?) aika-/vuosileimoja 8kpl (20)13-(20)20..
mutta on sekin silti selvästi tarvike, josta puuttuu mm.* "kartiot" pulttien päistä, jotka kyllä kohdistaa asentaessa mukavasti.
*en kyllä rupea uutta alkup. halkomaan, niin jää sisäiset erot rakenteessa arvoitukseksi, vaikka noi lemförderit mielelläni uhraisinkin.
Leave a comment:
-
-
Aikoinaan Monroe iskunvaimentimia meni autossa 3 paria 3 viikossa.
Monroe ja iskunvaimennin ei kuulu tosiaankaan samaan lauseeseen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jr66 View PostMiten voi Monroesta olla hyviä kokemuksia ?
Leave a comment:
-
-
Moog, Monroe ja SKF hyviä kokemuksia.
Mapco, Topran ja Febest ainoastaan huonoja kokemuksia.
Leave a comment:
-
Leave a comment: