Originally posted by pope
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
auto Virosta?
Collapse
X
-
Originally posted by inno.o View PostKun asia saattaa tulla ajankohtaiseksi niin mitä lappuja minun pitää saada myyjältä Viron päässä, jotta auto on minun ja saan sen ongelmitta suomessa nimiini?
Tietenkin kauppakirja tehdään, mutta onko siellä joku käytäntö miten toimia kun auto poistuu maasta?
Comment
-
-
Originally posted by protoni View PostKauppakirja ja rekisteriote. Sinun ei tarvitse huolehtia viennistä, ainoastaan tuonnista.
Comment
-
-
Mä olen yhden auton Eestistä ostanut, se tosin ei koskaan ehtinyt paikallisiin kilpiin, vaan oli tuonti Saksasta. Tosi helpot kaupat, myyjä toi auton satamaan jostain etelästä, heitettiin pieni rundi ja laitettiin valmiisiin lappuihin nimet. Myyjä otti siirtokilvet irti ja mä ajoin auton laivaan.
Aamulla lähdin kotoa 07 ja olin himassa vähän kolmen jälkeen iltapäivällä. Ja jouluoluet sai samalla + 4h työaikaa laivalla.
Meillä oli myös yksi virosta aiemmin tuotu auto, jonka ostin Suomesta. Siitäkin sai historiatietoja Virosta paljon paremmin kuin mitä Suomessa autosta kerätään.
t.Ville
Comment
-
Comment