Originally posted by Kiwes
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by pazq View PostIte menin huoltsikalle, avasin konepellin ja laskin jonkun 0.5L letkusta naftaa koneeseen. Vieressä tankannut ukko pikkasen tuijotti mun toimintaa ajoin kotiin ja epämääräistä kaasuttelua ja tyhjäkäyntiä 10-15min. Hetken saatoin paukuttaa rajottimellakin että varmasti kiertää löpöt ainakin tuli puhdasta kun sittemmin koneen avasin muista syistä
Ainakin jossain aineessa ohje oli, että korotetulla tyhjäkäynnillä aika x, eikä missään nimessä saa ajaa.
Comment
-
-
Originally posted by Jasuuu View PostLyhkäisyydessään ilmamassamittareiden erot konekoon välillä? Esim e36 m50b20 ja b25.
Comment
-
-
Originally posted by pazq View PostIte menin huoltsikalle, avasin konepellin ja laskin jonkun 0.5L letkusta naftaa koneeseen. Vieressä tankannut ukko pikkasen tuijotti mun toimintaa ajoin kotiin ja epämääräistä kaasuttelua ja tyhjäkäyntiä 10-15min. Hetken saatoin paukuttaa rajottimellakin että varmasti kiertää löpöt ainakin tuli puhdasta kun sittemmin koneen avasin muista syistä
No jos ei karahtanut niin kaippa se toimi
Comment
-
-
itse ainakin laittanut fortea koneeseen ja ~20min korkeeta tyhjäkäyntiä vaihtelevilla kierroksilla. muistaakseni forten pönikässä oli kutakuinkin sinnepäin menevä ohje.
löpöllä kans aatellu tulevaisuudessa tehdä kun fortet loppuu omasta jemmasta. samalla metodilla menisinBMW E91 320
MB W108 280SE
SUZUKI GSX-R
BMW K100 "cafe"
Comment
-
-
Noi fortet kyllä ainakin haisee aivan diisselille, itse ainakin ajatellut vain diisseliä käyttää puhdistukseen kun on ihan jonkun verran edullisempaa mitä forten litkut, löpö olisi vielä edullisempaa mutta pöntössä on aina valmiina diisseliä niin ei tartte kannun kanssa aina olla hakemassa punasta
Comment
-
-
Noin mä nyt sen päätin et teen. Ens vkl on kesähuolto tehtävä niin samassa syssyssä sit laitan löpöt koneeseen. Se vaan kun on tuo tomaatillinen vehjes niin tarttee kierrättelyt jättää tekemättä. Sit ku tuon kesäammeen käsittelen samalla metodilla niin tyhjäkäynti ruuvista ylös. Raportoidaan sit ku kadetti leipoo kiinni tai puimuri päästää savut väärästä välistäVikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
-
Originally posted by eiskalt View PostEikös yleensä nimenomaan kielletä ajaminen ja muu moottorin varsinainen kuormitus, sekä ryntäytys?
Ainakin jossain aineessa ohje oli, että korotetulla tyhjäkäynnillä aika x, eikä missään nimessä saa ajaa.
Comment
-
Comment