Kun ei tunnu juttua löytyvän, niin sen takia kyselenkin määriä ja toimintatapoja tuolla löpöllä pesemiseen. Moni sen varmasti on täälläkin tehnyt, mutta onko taas kyseessä "niin suuri salaisuus" ettei voi jakaa tietoja eteenpäin (tuntuu moni homma olevan sellainen). Enkä nyt tarkoita juuri sinua, vaan yleisesti!
ATF:kin löytys vähän toista litraa jo valmiiks ja löpöäkin olis helposti saatavilla(about 50l), niin ei tarttis forteakaan ostella, mutta tosiaan toimintatavat (määrä ja "pesuaika") pikkusen hukassa.
Ite menin huoltsikalle, avasin konepellin ja laskin jonkun 0.5L letkusta naftaa koneeseen. Vieressä tankannut ukko pikkasen tuijotti mun toimintaa ajoin kotiin ja epämääräistä kaasuttelua ja tyhjäkäyntiä 10-15min. Hetken saatoin paukuttaa rajottimellakin että varmasti kiertää löpöt ainakin tuli puhdasta kun sittemmin koneen avasin muista syistä
Ite menin huoltsikalle, avasin konepellin ja laskin jonkun 0.5L letkusta naftaa koneeseen. Vieressä tankannut ukko pikkasen tuijotti mun toimintaa ajoin kotiin ja epämääräistä kaasuttelua ja tyhjäkäyntiä 10-15min. Hetken saatoin paukuttaa rajottimellakin että varmasti kiertää löpöt ainakin tuli puhdasta kun sittemmin koneen avasin muista syistä
Eikös yleensä nimenomaan kielletä ajaminen ja muu moottorin varsinainen kuormitus, sekä ryntäytys?
Ainakin jossain aineessa ohje oli, että korotetulla tyhjäkäynnillä aika x, eikä missään nimessä saa ajaa.
itse ainakin laittanut fortea koneeseen ja ~20min korkeeta tyhjäkäyntiä vaihtelevilla kierroksilla. muistaakseni forten pönikässä oli kutakuinkin sinnepäin menevä ohje.
löpöllä kans aatellu tulevaisuudessa tehdä kun fortet loppuu omasta jemmasta. samalla metodilla menisin
Last edited by hencca89; 05-07-2015, 17:50.
Reason: kirjotushärö
BMW E91 320
MB W108 280SE
SUZUKI GSX-R
BMW K100 "cafe"
Noi fortet kyllä ainakin haisee aivan diisselille, itse ainakin ajatellut vain diisseliä käyttää puhdistukseen kun on ihan jonkun verran edullisempaa mitä forten litkut, löpö olisi vielä edullisempaa mutta pöntössä on aina valmiina diisseliä niin ei tartte kannun kanssa aina olla hakemassa punasta
Noin mä nyt sen päätin et teen. Ens vkl on kesähuolto tehtävä niin samassa syssyssä sit laitan löpöt koneeseen. Se vaan kun on tuo tomaatillinen vehjes niin tarttee kierrättelyt jättää tekemättä. Sit ku tuon kesäammeen käsittelen samalla metodilla niin tyhjäkäynti ruuvista ylös. Raportoidaan sit ku kadetti leipoo kiinni tai puimuri päästää savut väärästä välistä
Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu. INPA, BMW Scanner 1.4.0
Pieni kysymys kun ei tuota manuaalia ole suomeksi ja Saksa ei taitu.
Mitä kaiuttimen kuvalla omaavalla napilla on virkaa, DSC napin vieressä?
Äänentoistoon se ainakin vaikuttaa, mutta aiemmissa E46 mulla ei tota ole ollut.
Sulta ilmeisesti löytyy siitä siis harman/kardon -hifit eli se on sen eräänlainen "surround" systeemin nappi. Hieman muuttuu äänimaailma kun se on päällä.
Ilmanko ei aiemmissa ole tota nappia ollut, tässä on harman kardonia
Outoa, että on tuolla napin takana, hyvin soi kun painaa sitä.
Naisen logiikalla; miks se paremmin soiva on laitettu napin taakse
Eikös yleensä nimenomaan kielletä ajaminen ja muu moottorin varsinainen kuormitus, sekä ryntäytys?
Ainakin jossain aineessa ohje oli, että korotetulla tyhjäkäynnillä aika x, eikä missään nimessä saa ajaa.
No siis mulla oli matkaa kotiin noin 600m että ei sen puoleen. Eikä toi romu mihinkään silloin hajonnut ja laakeritkin oli ihan kelvollisen näköiset vaikka uudestaan käytettäviksi. Tein kuitenkin koko rempan tosisita syistä kun oli kaikki pakovenat solmussa..
Comment