Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemarin myymisen sietämätön vaikeus IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Exalty
    Newbiemmer
    • Aug 2012
    • 5
    • Mikkeli

    Tällänen kottero olis kokeiluna myynnissä. http://www.nettiauto.com/bmw/316/7303273

    Hirveesti alkanu tehdä mieli 5-sarjalaista, mutta tuskin sopivaa vaihdokkia heti löytyy tuolla hinnalla.
    Autohan tuli aikoinaan ostettua isältä pois ja auto sitten jäänyt käyttöautoksi isompien huoltojen jälkeen. Auton arvokin nykyään on mitä on.

    Comment

    • -Markus-
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2005
      • 1463
      • Ihan Savossa

      Originally posted by Midas View Post
      Ja vuoroin on ollut sitten ahdin, kun asiaan vihkiytymättömät ovat kampetta kyselleet. Säikähtävät sitten, kun kertoo, että pitää käyttää leimalle irti. Mutta kun ei viitsi alkaa kusettamaankaan, vaan rehellisesti käy jutut läpi.
      Jos näin, nii kannattaisko asia mainita ihan ilmoituksessa niin säästetään kaikkien aikaa?

      Ford Mondeo Mk3 STW
      VW E-Golf 2015
      BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus

      Comment

      • rizzo
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2007
        • 5418
        • Oulu

        Originally posted by -Markus- View Post
        Jos näin, nii kannattaisko asia mainita ihan ilmoituksessa niin säästetään kaikkien aikaa?
        Tai myydä ilman ahdinta ja ahdinpaketti harrajastalle erikseen :think Peruspentti (minä) ei osaa semmoista leimalle irroittaa ja mites vakuutusten suhteen käy jos tuolla ajaa vaikka kolarin :think

        Tuommoinen automaatti kyllä kelpaisi itselle kesäautoksi ihan ilman virityssettiäkin.
        Last edited by rizzo; 10-06-2015, 12:21.

        Comment

        • Boiga
          BTCF Member
          • Jul 2007
          • 1773
          • Ylöjärvi

          Mielenkiinnosta kysyn jotta mikä olisi hinta tällaiselle? Kartoittanut vähän vaihtoehtoja työautoksi ja heikosti mitään kiinnostavaa 535d jälkeen. Yrittänyt hinnoitella sen mukaan mitä muut vastaavat ja samoilla varusteilla sekä kunnolla voisi maksaa. Mieluummin ajelee tuolla jos samalla rahalla mitä tuosta saa, tilalle tulisi huonompi

          Kuvat tulee kun pääsee joskus reissusta kotiin kun en arvannut että tuo pari kuukautta ei myynnissä hävitti kuvat. Ja yliviivattu hinta on useamman kuukauden takaa jolloin oli hinnoiteltu vastaavien hinnan mukaan.

          Eli kannattaneeko hyvää autoa edes autokuume päissään myydä.. Syytä tai tarvetta ei ole myydä, bensa harraste kävisi hienosti vaihdossa jonka voisi säilöä vaikka talliin sikäli väärä topic kun en tiedä tarvitseeko tämän myyminen olla sietämätöntä.
          Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎

          Comment

          • Baijerin potkuri
            Newbiemmer
            • Jan 2013
            • 21
            • suomi

            Originally posted by Midas View Post
            Ja vuoroin on ollut sitten ahdin, kun asiaan vihkiytymättömät ovat kampetta kyselleet. Säikähtävät sitten, kun kertoo, että pitää käyttää leimalle irti. Mutta kun ei viitsi alkaa kusettamaankaan, vaan rehellisesti käy jutut läpi.
            Mietihän nyt.. kyllä se jo aika paljon harrastuneisuutta vaatii ahdin irrottaa ja laittaa takaisin kerta vuoteen..:think
            330d e91 M-sport

            Comment

            • Bansku
              Bimmer Enthusiast
              • Nov 2011
              • 1493
              • Savo

              Originally posted by Baijerin potkuri View Post
              Mietihän nyt.. kyllä se jo aika paljon harrastuneisuutta vaatii ahdin irrottaa ja laittaa takaisin kerta vuoteen..:think
              Ja ajatella että jotkut jopa vaihtavat renkaansa pari kertaa vuoteen

              Comment

              • Attekun
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2013
                • 1407
                • Saarijärvi

                Originally posted by Baijerin potkuri View Post
                Mietihän nyt.. kyllä se jo aika paljon harrastuneisuutta vaatii ahdin irrottaa ja laittaa takaisin kerta vuoteen..:think
                Itte mietin ihan tätä samaa, koska esimerkiksi minulla ei ole mitään käsitystä kuinka iso homma se on. Ja mietityttää myös tuo aiemmin kysytty vastuuseikka, että jos jotain kolaria tms ajaa niin mites vakuutusten kanssa käy kun auto on käytännössä laiton. Todellakin nostan peukkua remmiahtimelle zetassa, ei sen puoleen Mutta enemmän se ois ehkä sit ratavehje?
                Toyota Alphard MS
                Peugeot e-2008
                ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316

                Comment

                • Midas
                  Bimmer Fanatic
                  • Aug 2012
                  • 272
                  • Petäjävesi

                  Harrastaja vei Zetan. Hommana tuo ahdinjumppa on pari tuntia suuntaansa kertavuoteen, joten ei harrastepelissä nyt ole mikään ihmetemppu. Pahasti näyttää, että tuohon jumppaan tulee taas ryhdyttyä nykyisenkin harrasteen kanssa.
                  Model 3

                  Ex X5 40d
                  Ex 330d
                  Ex Z4m coupé ESS525
                  Ex Z3 coupé Vf engineering 309

                  Comment

                  • rizzo
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jun 2007
                    • 5418
                    • Oulu

                    Originally posted by Midas View Post
                    Harrastaja vei Zetan. Hommana tuo ahdinjumppa on pari tuntia suuntaansa kertavuoteen, joten ei harrastepelissä nyt ole mikään ihmetemppu. Pahasti näyttää, että tuohon jumppaan tulee taas ryhdyttyä nykyisenkin harrasteen kanssa.
                    Hyvä että löytyi ostaja Eipä se tarvitsekaan kun sen yhden asiaan perehtyneen. Hinta oli kyllä kohdallaan.

                    Comment

                    • mikakyy
                      Bimmer Rookie
                      • Feb 2013
                      • 28
                      • oulu

                      Ei nyt myymisen vaikeus, mutta:

                      Kysymys koskee että mitähän tuollaisesta BMW 530ia touring 8/2001 vehkeestä _nopealla_ käteiskaupalla tohtisi pyytää? Jotta karsittaisiin turhat renkaan potkijat ja vaihtotarjouset?

                      Taustoista senverran että autoliikkeellä on kiinnostava auto jonka vaihtohyvitys kuulosti omaan korvaan aika laimealta.

                      e39 senverran että on 2003 tuotu saksasta suomeen ja löytyy täydellinen huoltokirja. Kilometrejä on 230700km, Väriltään SCHWARZ 2

                      Katsastettu 5/2015

                      harmaa nahkasisusta, servotronic, automaatti-ilmastointi, xenon ajovalot (juuri huollettu ajovalokuoret + luukun valot). M-sport ratti. Style 42 17" vanteet lähes uusilla Hankookin kumeilla.

                      Talvirenkaat rumat OE vanteet ja huonoilla renkailla. Tuulilasin alalaidassa halkeama (ei merkintää otteessa), laturista havaittavissa laakerin pitämää ääntä, lienee menee vaihtoon jossain kohtaan, konepellissä jonkunverran kiveniskuja ja oikeassa helmassa sormenpään kokoinen alue josta maali lähteny (ei vielä ruosteessa, paikataan asap), mutta lähes virheetön pinta. Toki pientä käytönjälkeä löytyy väkisin.

                      Siinäpä ne miinukset.

                      Juuri tehty huolto, jossa vaihdettu moottoriöljyt + suodatin, ilmansuodatin, raikkarit + xenon ajovalopolttimot.

                      Kone käy siististi eikä ylimääräisiä ääni nostajista / vanoksesta yms kuulu.



                      Varusteet:

                      Order options
                      No. Description
                      210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC)

                      216 SERVOTRONIC

                      227 SP/SUSPENSION W SELF-LEVELING SUSPENSION

                      249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

                      308 LT/ALY WHEELS/CROSS SPOKE 42

                      386 ROOF RAIL

                      401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC

                      417 ROLLER SUNBLIND, REAR SIDE WINDOWS

                      428 WARNING TRIANGLE

                      430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

                      469 CHILD SEATS IN REAR, INTEGRATED

                      494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

                      500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING

                      508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

                      522 XENON LIGHT

                      534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

                      555 ON-BOARD COMPUTER

                      650 CD PLAYER

                      710 M LEATHER STEERING WHEEL

                      773 WOOD TRIM

                      785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS

                      801 GERMANY VERSION

                      863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

                      879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION

                      915 NO OUTER SKIN PROTECTION

                      970 BUISNESS PACKAGE




                      Series options
                      No. Description
                      202 STEPTRONIC

                      520 FOGLIGHTS

                      548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

                      661 RADIO BMW BUSINESS

                      851 LANGUAGE VERSION GERMAN
                      Last edited by mikakyy; 17-06-2015, 15:55.

                      Comment

                      • KJ
                        Bimmer Fanatic
                        • Jan 2004
                        • 695
                        • Järvenpää

                        Originally posted by mikakyy View Post
                        Ei nyt myymisen vaikeus, mutta:

                        Kysymys koskee että mitähän tuollaisesta BMW 530ia touring 8/2001 vehkeestä _nopealla_ käteiskaupalla tohtisi pyytää? Jotta karsittaisiin turhat renkaan potkijat ja vaihtotarjouset?

                        Taustoista senverran että autoliikkeellä on kiinnostava auto jonka vaihtohyvitys kuulosti omaan korvaan aika laimealta.

                        e39 senverran että on 2003 tuotu saksasta suomeen ja löytyy täydellinen huoltokirja. Kilometrejä on 230700km, Väriltään SCHWARZ 2

                        Katsastettu 5/2015

                        harmaa nahkasisusta, servotronic, automaatti-ilmastointi, xenon ajovalot (juuri huollettu ajovalokuoret + luukun valot). M-sport ratti. Style 42 17" vanteet lähes uusilla Hankookin kumeilla.

                        Talvirenkaat rumat OE vanteet ja huonoilla renkailla. Tuulilasin alalaidassa halkeama (ei merkintää otteessa), laturista havaittavissa laakerin pitämää ääntä, lienee menee vaihtoon jossain kohtaan, konepellissä jonkunverran kiveniskuja ja oikeassa helmassa sormenpään kokoinen alue josta maali lähteny (ei vielä ruosteessa, paikataan asap), mutta lähes virheetön pinta. Toki pientä käytönjälkeä löytyy väkisin.

                        Siinäpä ne miinukset.

                        Juuri tehty huolto, jossa vaihdettu moottoriöljyt + suodatin, ilmansuodatin, raikkarit + xenon ajovalopolttimot.

                        Kone käy siististi eikä ylimääräisiä ääni nostajista / vanoksesta yms kuulu.



                        Varusteet:

                        Order options
                        No. Description
                        210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC)

                        216 SERVOTRONIC

                        227 SP/SUSPENSION W SELF-LEVELING SUSPENSION

                        249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

                        308 LT/ALY WHEELS/CROSS SPOKE 42

                        386 ROOF RAIL

                        401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC

                        417 ROLLER SUNBLIND, REAR SIDE WINDOWS

                        428 WARNING TRIANGLE

                        430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

                        469 CHILD SEATS IN REAR, INTEGRATED

                        494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

                        500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING

                        508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

                        522 XENON LIGHT

                        534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

                        555 ON-BOARD COMPUTER

                        650 CD PLAYER

                        710 M LEATHER STEERING WHEEL

                        773 WOOD TRIM

                        785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS

                        801 GERMANY VERSION

                        863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

                        879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION

                        915 NO OUTER SKIN PROTECTION

                        970 BUISNESS PACKAGE




                        Series options
                        No. Description
                        202 STEPTRONIC

                        520 FOGLIGHTS

                        548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

                        661 RADIO BMW BUSINESS

                        851 LANGUAGE VERSION GERMAN
                        Sanoisin, että nopeat kaupat tapahtuu hintapyyntiluokassa 4900€ (ja käteen tulee kauanteossa 4-4,5k€).
                        Last edited by KJ; 18-06-2015, 17:59.
                        F30 330e -17 Alpinweiss 3
                        E70 X5 3.0sd -08 Schwarz 2

                        Comment

                        • SkyMan
                          Bimmer Fanatic
                          • Feb 2008
                          • 518
                          • Sirius

                          Edellisen kanssa samoilla linjoilla... Normikuntosena n. 4 tonnin auto.
                          Coffee isn´t my cup of tea

                          Comment

                          • ka00z
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2006
                            • 1805
                            • Varsinais-Suomi

                            Joko Mika myit e39 vai vieläkö löytyisi?
                            W124 voll, markalla pidemmälle

                            Comment

                            • mikakyy
                              Bimmer Rookie
                              • Feb 2013
                              • 28
                              • oulu

                              Vielä löytyy, niin nopeeta kauppaa ei pysty kyllä tekemään että nuihin hintoihin rupean luopumaan

                              Vanhoja paskojahan nämä rupeaa olemaa, käyttöarvo rupeaa päihittää myyntiarvon kevyesti.

                              Tämäkin suht huolittelemattomana tuli meikäläisen käsiin ja pyrkinyt parsimaan suht fiksuun kuntoon. On näitä e39 ruppanoitakin kerennyt usiampi olemaan, kaikki edelliset kylläkin m-sportteja niin ei oikein vertailukohtaa "normi" versiolle ollut, bensaa ja dieseliä ja kaikissa yli 350tkm taulussa ja hinnat 6000-7500e välissä, mutta myyminen ei todellakaan ollut nopeaa.

                              Comment

                              • baier4ever
                                Bimmer Fanatic
                                • May 2004
                                • 560
                                • Jurva

                                Ei taaskaan mitään vaikeuksia päästä bemarista eroon Toki nyt puuhataan hintaluokasta 2000 euroa mutta sen olen huomannut että mitä halvempi sen helpompi päästä eroon. + 10 tonnin todella tuskaista saada myytyä varsinkaan yksityishenkilönä .
                                Harrasteet: E21 315 -82, Land Cruiser RJ70 -89,
                                Käyttis: Skoda Octavia RS TDI ja Passat Tdi -01

                                Ex :E61 530D M-Sport, E34 525i pitkäkatto, E39 525 TDSA -98, E46 330DA
                                ,316i -89, E39 525i -01 M-SPORT
                                E34 520i -89, E36 328i -96 ///M-SPORT, E30 320i -88

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎