Originally posted by JMTN
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin myymisen sietämätön vaikeus IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
On se kyllä vitun kumma juttu kun ihmiset ei osaa tehdä kunnollista myynti-ilmoitusta. Mitä itse nyt ettinyt autoa kuukauden verran.. Nettiautossa jos tulee mielenkiintoinen malli eteen niin melkeen poikkeuksetta ilmoitus on niin päin persettä että mielenkiinto lopahtaa heti vaikka itse auto voisi ollakkin aivan ok.
2, korkeintaan 3 huonoa kuvaa, auto saattaa olla hutaistu ulkoa mutta viimeistään sisusta on ihan paskassa ja jalkatilat täynnä tyhjiä pulloja ym romua.. Jos sisusta on raivattu romuista ja ehkä jopa siivottu on kuvat niin pimeitä ja epäselviä ettei saa mitään selvää.
Lisätiedot on luokkaa: Huollettu ja siisti. 2 renkaat. Soittamalla lisätiedot.
Mielelläni lukisin kaiken tarpeellisen ilmoituksesta enkä soittelemalla kyselisi joka ikistä asiaa erikseen.
Ei se niin vaikeeta voi olla! Nykyään saa alle 100e sellaisen kameran että saa laadukkaat kuvat. Siivotkaa ja puunatakaa ne autot, viimeisen päälle! Lisätietoihin voi uhrata vaikka illan aikaa ja panostaa kunnolla siihen. En ole yhteenkään ilmoitukseen vielä törmänny jossa olisi liikaa tekstiä. Itse haluan ainakin tietää ostettavasta kohteesta mahdollisimman paljon mihin vähäiset roponi olen laittamassa.
Näillä eväillä ja hinnan kanssa jalat maassa niin kaiken saa myytyä, nopeastikkin.EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91
Comment
-
-
Seiskaa on nyt useampi kuukaus kaupiteltu mutta ei mene. Ei tule edes tarjouksia kuin nigerialaisilta.
Ymmärrän kyllä, rumahan tuo on, en minäkään ostaisi mutta kai näille silti oma ostajakuntansa on?
Onko hinta muka pahasti pielessä? Kyllä tuo alkupäästä löytyy hakutuloksista kuitenkin kun vastaavia katsoo.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostSeiskaa on nyt useampi kuukaus kaupiteltu mutta ei mene. Ei tule edes tarjouksia kuin nigerialaisilta.
Ymmärrän kyllä, rumahan tuo on, en minäkään ostaisi mutta kai näille silti oma ostajakuntansa on?
Onko hinta muka pahasti pielessä? Kyllä tuo alkupäästä löytyy hakutuloksista kuitenkin kun vastaavia katsoo.
Käyvät liikkeestä hakemassa, koska A. saavat vanhan autonsa vaihdossa ja B. saavat rahoituksen.
Vaihdossa joudut jotain ottamaan, jos eroon haluat päästä ja vaihtokauppahan toki on se mikä kannattaa
Toisaalta, ei tarvita kuin yksi tosiostaja. Se voi tulla huomenna tai sitten talvella-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostSeiskaa on nyt useampi kuukaus kaupiteltu mutta ei mene. Ei tule edes tarjouksia kuin nigerialaisilta.
Onko hinta muka pahasti pielessä? Kyllä tuo alkupäästä löytyy hakutuloksista kuitenkin kun vastaavia katsoo.
Comment
-
-
Tosin eka pitäis hankkiutua Avensiksesta eroon, jossa on pyyntiä vähän enemmän.Audi A3 GTRON
EX: BMW 325D Coupe -07
EX: BMW 320ia -08
Comment
-
-
Originally posted by Hiace View PostLiikkuuko tänä kesänä autot jotenkin huonosti? Parina viime kesänä oon saanu autot myytyä heinäkuussa tosi helposti, tuntuu että hinnoittelukin ollut suht samantyyppistä. Liekö keskimääräinen työ- ja taloustilanne jotenkin vaikuttavan kyselyihin...
Comment
-
-
Originally posted by Hiace View PostLiikkuuko tänä kesänä autot jotenkin huonosti? Parina viime kesänä oon saanu autot myytyä heinäkuussa tosi helposti, tuntuu että hinnoittelukin ollut suht samantyyppistä. Liekö keskimääräinen työ- ja taloustilanne jotenkin vaikuttavan kyselyihin...
Vanha navi
Manuaali
Netissä julkaistut revittelyvideot lippalakki päässä
Kauhjasti hevosvoimia
Noi nyt ainakin mulla tökkäis. Mut mä olenkin jo vanha äijä...Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostKatotaan sitten kun myyt jotain +20te autoja Kyllähän nuo 5000-12000e liikkuu vielä kivuttomasti, siitäkin ylöspäin menee mutta yksityisellä puolella +20te tai jopa +30te niin ostajia ei montaa ole. Sen hintaiset ostetaan suurimmaksi osaksi autoliikkeistä rahoituksella/vaihtokaupalla.BMW e91 320d -08
ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm
ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm
ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
Comment
-
-
Originally posted by JMTN View PostEnpä tule koskaan myymään sen hintaista autoa, ku en autoon tule niin paljoa laittamaan.
Comment
-
-
Tasan 4 viikkoa oli myynti aika :thinkNyt
Porsche Cayenne E-Hybrid XVS-900
Ex
F25 30d M-sport GNA-500
E93 335i M-Sport N54 CLJ-585
F20 LCI 118i M-Sport UZG-218
E90 LCI 335d M-Sport VZR-604
F25 20d M-Sport UZV-655
Audi B8 S4 ILM-448
F31 330d M-Sport VYZ-717
E90 LCI 335i M-Sport N55 KNP-585
E60 LCI 530d M-Sport CJT-868