Originally posted by HC-Tuning
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autokuumeilua ja autonvaihtopohdintaa II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by MsG View PostOn ruvennut jostain syystä kiinnostamaan hirveästi uusikoppainen Jeep Compass 4x4 2,4l bensa.
Kellään kokemuksia?BMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual
Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i
Comment
-
-
Täällä vissii vähän tota mese kansaa myös??
Mites tollanen w209 270cdi mitäs noista yleensä hajoaa yms?
Ja muutenkin infoa/mielipiteitä kyseisestä moottorista ja korimallista voi kertoa!E92 M3 Lci -11
E91 318D -08 Jumal N47
E83 X3 2.0D -05
E53 X5 4.4 Oem Aero Kit -02
E36 M3 Coupe -94
E46 Alpina B3 3.3 Coupe -00 #029
Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR lhd -07
Ex:Alpina E46 B3 3.3 Sedan -99 #065 + E39 D10 BiTurbo Touring -01 #061
Ex:BMW e61x2 e92x1 e30x1 e53x1 e46x1 e60x1 e39x3 e34x2 e32x1 e28x1
Comment
-
-
Manuaalina ehdottomasti ja jos vielä löytyy kaasuttimilla, niin rahat muovikassiin ja lentokonetta alle, suosittelen.
Isoin ongelma 365/400/412 -sarjan autoissa on se, että korin suunnittelu on käytännössä sama kuin oli 1960-luvun lopulla, joka tietenkin näkyy siinä, että kaikenmaailman nitinät ja natinat puuttuu, mutta valitettavasti myös siinä, että ruostesuojausta ei käytetty. Onneksi nämä autot on yleensä sellaisia, että ne viihtyy kuivassa autotallissa ja ulkoilee vain aurinkoisina päivinä, on täysin mahdollista löytää erittäin siistissä kunnossa oleva yksilö.
Suurin kompastuskivi noissa on se jakoketjun kiristimen kuluminen ja niitä kun ei enää ole vuosikymmeniin saanut uusia, niin käytännössä kiristin on teetettävä nykyaikaisesta materiaalista.Last edited by unknown; 15-12-2014, 14:30.
Comment
-
-
Ferrarit on aina alunperin manuaaleja ja se on Ferrarin oma, minkä kanssa pitää odottaa, että on lämmin, mutta muutamien kilometrien jälkeen vaihdelaatikkoa pitää käyttää niin nopeasti ja usein kun ehtii, sillä rikki ei saa. (tämä koskee kaikkia Ferrarin laatikoita) Ferrarin (mikään) V12 kone ei koskaan tarvitse automaattia, sillä automaatti on täysin hyödytön, koska vaihdelaatikosta kun valitsee aivan minkä tahansa vaihteen niin sillä voi ajaa, eikä tarvitse vaihtaa. 550:ssä esimerkiksi voi heittää ykköseltä 50km/h vauhdissa suoraan kutoselle ja painaa lapun lattiaan ja kelata vauhti +300km/h.
Automaatti on TH350, mikä tekee autosta mukavuuspainotteisen ja mielestäni tappaa moottorin.
Muuten 400 on autona valtavan kokoinen, missään nimessä se ei ole ketterä, mutta sellainen että sitä voi paiskoa mutkiin huoletta. Ohjaamo on kuin istuisi akvaariossa, koska pilarit on todella ohuet ja lasipintaa on neliötolkulla, ilmastointi on tietenkin kaikissa Ferrareissa 1970-luvun alusta eteenpäin. Luksus auto, tehty siihen että ajetaan tästä välimerelle katsomaan miltä siellä näyttää ja tuhkakupista ei ikinä lopu tila matkan aikana, vaikka kuinka suuren sikarin polttaa.
Comment
-
-
Tossa nelisatasessa on jotain perverssin kaunista omaankin silmään. Konehan siinä on 100% aitoa Ferraria mutta korin on vähän... "perheauto"... vaikka jollain kierolla tavalla kaunis onkin.
Manuaalit taitaa olla harvemmassa ja jonkin verran kovemmissa hinnoissa, mutta jenkkiautomaatti ei vaan kuulu italialaiseen autoon.
En tiedä minkälaiset markkinat noilla on Suomessa jos tuollaisen erehtyisi tänne tuomaan ja jostain syystä haluaisi siitä joskus eroon. Asia joka ainakin itseä mietityttää, koska lompakon pohja vuotaa sen verran, että vanhoja leluja joutuu aina välillä myymään pois jotta voi hankkia uusia.G20 320i M-sport
Alfa GTV 1750
Comment
-
-
Ei Suomessa ole vielä sellaista autokulttuuria, että olisi päässyt eroon tuosta entisten itä-blokin maiden syndroomasta, eli auton pitää olla kimalteleva ja mahdollisimman uusi, eikä ymmärretä sitä että autossa pitää olla oikea fiilis. Kyllä se siitä paranee, mutta vie vielä parikymmentä vuotta että auto nähdään eri tavalla, eikä vain haasteena hankkia itselleen vielä syvempi velkakierre.
eli lyhyesti vastattuna; Ei, Suomesta ei näille autoille löydy ostajaa, tuskin se edes löytyy tästä thredistä, vaikka upea asenne on jollakulla, että edes harkitsee jotain erillaista. Mutta... Nämä autot voi aina myydä minne tahansa maailmaa, eikä vain siihen maahan missä se sattuu olemaan ajossa.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View Posthttp://suchen.mobile.de/auto-inserat...=EXPORT&noec=1
K-jetillä ja tomaatti, kaipa sitä tuotakin tallissa katselisi.
Edit: Lisätietoa Bitteristä niille keitä kiinnostaa: http://www.bittercars.comBMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Äänestäjien nuoleskelu ja paskanlapioiminen kilpailijapuolueen niskaan näyttää olevan hyvässä vauhdissa vaalien lähestyessä.
Toivottavasti seuraava hallitus korjaa autoilun verotusta kokonaisvaltaisesti, sillä Suomen uusien ja käytettyjen autojen markkinat ovat niin rikki ettei mitään järkeä.
Tietysti, jos ei välitä paljonko ylihintaa joutuu maksamaan, niin uusien autojen rahoitukset alkavat olla erittäin edullisia.
Monessa tapauksessa tulee edullisemmaksi ostaa ihan uusi, kuin vähän käytetty.
Comment
-
Comment