Miten porukalla on menny tilauksen toimitus Leebmannilla?
Tilasin tuotteen 09.01.2020 ja näytti toimitusajaksi 3-4pv. Otin yhteyttä 20.01.2020 ja sanoivat, että tänään lähtee.
Vielä tähän päivään (28.01.2020) mennessä ei ole kuulunut seurantanumeroa, eikä vastausta sposteihin.
Toisen tilauksen tein 21.01.2020 ja se lähti 24.01, siitä tuli myös seurantakoodi.
Saa nähdä, joutuuko ottamaan PayPaliin vielä yhteyttä...
Tähän lisäten, hetki sitten tuli vastaus, että paketti on kuljetusliikkeen toimesta suunnattu väärään paikkaan ja palautettu lähettäjälle. Huomenna kuulemma lähtee uudelleen matkaan.
Se vielä tosta Bmwautopartsista, että ainaski ne mitä itse olen tilannut tavaraa niin joka kerta ne on tullut alle tuohon luvatun 11päivän tilauksesta.
Pääosin sellain että jos tilaa maanantaina ne on seuraavan viikon puolvälissä perillä.
Minulle ainaskin tuo toimitusvarmuus ja nopeus myös merkkaa aika paljon kun näitä hilkkeitä tilailee.
Vaikka joillain onkin ollut ongelmia, itsellä tilaukset menny hyvin.
Toki on aikaa, kun viimeeksi olen tilauksen tehnyt.
-Timo
Täytynee kysellä myös Pielmeieriltä. Muistan hyvin kun porukka rupes tavaraa tilaamaan Pielmeieriltä, että kuinka sitä hehkutettiin. Nyt viimevuosina on tullu vähän turhan paljon soraääniä.
Itse olen tilannut BMWautopartsilta, Pielmeieriltä ja GP:stä, kun puhutaan orkkisosista. Kaikki on aina tullu hienosti, joskin viimetilauksessa Pielmeierille tuli pari reklamaatiota, jotka hoitui ihan mallikkaasti.
Tähän lisäten, hetki sitten tuli vastaus, että paketti on kuljetusliikkeen toimesta suunnattu väärään paikkaan ja palautettu lähettäjälle. Huomenna kuulemma lähtee uudelleen matkaan.
Juuri sain valmiiksi 37 osanumeron tilauksen tarjousvertailun (postikulut mukana):
Pielmeier 975,60€
Leebman 1023,93€
Hubauer 1026,99€
Genuine parts 1117,43€
Schmiedmann 1173,21€ (muutama osa tarvikkeita, summassa ei postikuluja)
Laakkonen 1200€
BMW autoparts 868,11€ (ei pysty toimittamaan kaikkia osia, summassa ei postikuluja)
-Timo
Pielmeier hoiti homman kunnialla.
Tilauksen tein perjantaina 7.2., tänään tuli paketti kotiin. Osa osista oli hiukan harvinaisempaa kamaa, ei varmasti ollut suoraan hyllyssä.
Paketoinnissa hiukan toivomisen varaa, mutta kaikki partsit paketissa ehjiä kuitenkin. Ja ihan tilauksen mukainen sisältökin oli. Plus korruptio-lahjoja kylkiäisenä.
Mukava kuulla pitkästä aikaa myönteisiä kokemuksia Pielmeierista. Ihan kaikki ei siis mene puihin sielläkään.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Mukava kuulla pitkästä aikaa myönteisiä kokemuksia Pielmeierista. Ihan kaikki ei siis mene puihin sielläkään.
Jep,
tässä tilauksessa oli vielä kaikki mahdollisuudet mennä todella puihin.
Muutin alkuperäistä tilausta varmaan neljä kertaa, lisäksi käsittelijä vaihtui jossain kohtaa.
Hubauerilta tilattu normipakettina 25.2., matkaan lähtenyt 6.3. Aika pitkä viive lähetyksessä. Suosittelen valitsemaan heidän kohdalla pikatoimituksen (+20e) jos kiire.
Hubauerilta tilattu normipakettina 25.2., matkaan lähtenyt 6.3. Aika pitkä viive lähetyksessä. Suosittelen valitsemaan heidän kohdalla pikatoimituksen (+20e) jos kiire.
Auttaako se pikatoimitus mitään lähetysviiveeseen? Vai onko niillä pikakäsittely saatavissa tuolla 20€? :think
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Täytynee kysellä myös Pielmeieriltä. Muistan hyvin kun porukka rupes tavaraa tilaamaan Pielmeieriltä, että kuinka sitä hehkutettiin. Nyt viimevuosina on tullu vähän turhan paljon soraääniä.
Itse olen tilannut BMWautopartsilta, Pielmeieriltä ja GP:stä, kun puhutaan orkkisosista. Kaikki on aina tullu hienosti, joskin viimetilauksessa Pielmeierille tuli pari reklamaatiota, jotka hoitui ihan mallikkaasti.
Palataanpas tähän.
Tein nyt kuitenkin tilauksen toisaalle. Ajattelin että kokeilen tätä nettikauppaa, miten hyvin toimii. Pari vuotta sitten tämän kaupan löysin ja aina olen sitä käyttänyt myös hintavertailuun.
Hinnat oli aina halvempia (pois lukien 3 osaa), kuin muissa nettikaupoissa. Vertasin hintoja Leebmann, Hubauer, BMWautoparts, Genuine parts ja schmiedmann. Vertailin kalliimpia osia viimevuonna saatuun Pielmier tarjoukseen ja hinnat oli lähes samaa tasoa.
Plussat:
- Paketit oli hyvin pakattuja
- Kuljetushinta oli mainittu että 24€, hinta kuitenkin nousi painavien osien takia ollen 70€ (esim. leebmanilla kiinteä 129€)
- Toimitus oli samaa tasoa kuin muillakin kaupoilla
- Sähköpostiin vastattiin hyvin ja hieman tilausta sen kautta säädettiin
- pikkunippeleille ei ole minimiostorajaa
Miinukset:
- Minimitilaus oltava 500€
- Järjestelmä näyttää myös NLA osat
- Yhden osan hinta oli noussut verrattuna mitä nettikauppa antoi, joskin jäi silti halvemmaksi kuin muissa
- Paypal maksamisesta veloitettiin 32€ (tämän huomasin vasta kuitissa mikä toimitettiin paketin mukana, varmaan on maininta nettisivuilla lisäkustannuksesta)
Kaikenkaikkiaan ihan hyvin meni tämä tilaus. Uskon että jatkossakin tuolta tilaan, sikälimikäli sen 500€ edestä tavaraa tarvitsee.
Tein nyt kuitenkin tilauksen toisaalle. Ajattelin että kokeilen tätä nettikauppaa, miten hyvin toimii. Pari vuotta sitten tämän kaupan löysin ja aina olen sitä käyttänyt myös hintavertailuun.
Hinnat oli aina halvempia (pois lukien 3 osaa), kuin muissa nettikaupoissa. Vertasin hintoja Leebmann, Hubauer, BMWautoparts, Genuine parts ja schmiedmann. Vertailin kalliimpia osia viimevuonna saatuun Pielmier tarjoukseen ja hinnat oli lähes samaa tasoa.
Plussat:
- Paketit oli hyvin pakattuja
- Kuljetushinta oli mainittu että 24€, hinta kuitenkin nousi painavien osien takia ollen 70€ (esim. leebmanilla kiinteä 129€)
- Toimitus oli samaa tasoa kuin muillakin kaupoilla
- Sähköpostiin vastattiin hyvin ja hieman tilausta sen kautta säädettiin
- pikkunippeleille ei ole minimiostorajaa
Miinukset:
- Minimitilaus oltava 500€
- Järjestelmä näyttää myös NLA osat
- Yhden osan hinta oli noussut verrattuna mitä nettikauppa antoi, joskin jäi silti halvemmaksi kuin muissa
- Paypal maksamisesta veloitettiin 32€ (tämän huomasin vasta kuitissa mikä toimitettiin paketin mukana, varmaan on maininta nettisivuilla lisäkustannuksesta)
Kaikenkaikkiaan ihan hyvin meni tämä tilaus. Uskon että jatkossakin tuolta tilaan, sikälimikäli sen 500€ edestä tavaraa tarvitsee.
Onko tuo siis OE tavaraa?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment