Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus Vol2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hastra
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2011
    • 545
    • Espoo

    Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus Vol2

    Edellinen näytti olevan lukossa, Vol1, niin jatketaan täällä.

    Vähän joku erikoisempi käyttis Bemari on ollut jo aika pitkään hakusessa, 335d, 335i yms. ja nyt mielessä pyöriny 123d ja Alpina D3. Molemmissa tuo jakopää on oma riskinsä, mutta onko noissa muuten isoja teknisiä eroja? Onko automaattilaatikko sama ja onnistuuko tuohon 123d:hen ladata tuon alpinan ohjelma? Eikös sitä ainakin 320d ole modattu.
    Audi A3 GTRON
    EX: BMW 325D Coupe -07
    EX: BMW 320ia -08
  • opTA
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2011
    • 924
    • Suomi

    #2
    Z3 ///M. 2,8/3,0L coupe kyllä himottaisi ostaa ja taskussa ei ole just haluttua summaa, mutta mikä vattu tämä on..?:
    Nettiauto tunnus:ID 6964698 (osoiterivistöä ei jostain syystä kykene kopioimaan?)

    Comment

    • bmw323it
      BTCF Member
      • Mar 2008
      • 1821
      • N/A

      #3
      Originally posted by opTA View Post
      Z3 ///M. 2,8/3,0L coupe kyllä himottaisi ostaa ja taskussa ei ole just haluttua summaa, mutta mikä vattu tämä on..?:
      Nettiauto tunnus:ID 6964698 (osoiterivistöä ei jostain syystä kykene kopioimaan?)
      Z3 jossa servoletin kone. Voi olla haasteellinen saada Suomen rekisteriin muuten kuin muuttoajoneuvona.
      Nyt:
      BMW 530e (g30)
      BMW 335i (e90)
      BMW 323iC (e36)
      BMW 850i (e31)
      Golf GTE
      ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

      Comment

      • Jolli
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2006
        • 2556
        • Virolahti

        #4
        E39 toukka hakusessa M62TU koneella ja jonkinlaisilla kriteereillä:
        Mielellään alle 250tkm ajettu
        Xenonit
        16:9 navi
        sähkösäätöiset sporttipenkit
        nahkasisustus
        rattinapit
        (facelift ja m-sport)

        Tuntuu että näitä ei kovin montaa suomessa ole, ne mitkä ovat, ovat hinnoteltu melkoisen mielenkiintoisesti suhteessa kuntoon
        Ei viitsi saksastakaan tälläistä tuottaa kun kulut on sen verran kovat sitten taas suhteessa kokonaishintaan.
        Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-

        Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
        PM tavoittaa, puhelimella ei.

        Comment

        • _nixu_
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2006
          • 8972
          • Kellokoski

          #5
          Originally posted by Jolli View Post
          E39 toukka hakusessa M62TU koneella ja jonkinlaisilla kriteereillä:


          Penkit uupuu, ja navi pitäis päivittää mutta muuten ois suht mukava paketti.
          Ei toki m-sport..

          Jos tarviit jeesiä niin tutulta onnistuu auton välitys Suomeen asti / laita privaa
          Last edited by _nixu_; 11-01-2015, 08:50.
          E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

          Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

          Comment

          • ritariässä
            BTCF Member
            • Jan 2006
            • 3507
            • Raisio

            #6
            Originally posted by Jolli View Post
            Tuntuu että näitä ei kovin montaa suomessa ole, ne mitkä ovat, ovat hinnoteltu melkoisen mielenkiintoisesti suhteessa kuntoon
            Ei viitsi saksastakaan tälläistä tuottaa kun kulut on sen verran kovat sitten taas suhteessa kokonaishintaan.
            No, jos ei saa saksastakaan edullisesti, suomen hinnathan on sitten kohdillaan. Vaikeaa vain jos pitää +10 vuotiaas helmi saada pommin hinnalla.

            540 mallina hieno, talvella menee vaan hermot kun ei voi tehoreserviä siitää katuun
            G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä

            Comment

            • Jolli
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2006
              • 2556
              • Virolahti

              #7
              Originally posted by ritariässä View Post
              No, jos ei saa saksastakaan edullisesti, suomen hinnathan on sitten kohdillaan. Vaikeaa vain jos pitää +10 vuotiaas helmi saada pommin hinnalla.

              540 mallina hieno, talvella menee vaan hermot kun ei voi tehoreserviä siitää katuun
              En kritisoi ketään myyjää, enkä pommin hinnalla todellakaan ole ostamassa, mutta 5v aikana hinta tipahtanut n.15% näissä autoissa. 3v aikana E60 pre-lci on tippuneet 50% ja hintaero alkaa olemaan melko pieni jo näillä kahdella korimallilla.
              Nämä vain omia mielipiteitäni.
              Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-

              Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
              PM tavoittaa, puhelimella ei.

              Comment

              • ritariässä
                BTCF Member
                • Jan 2006
                • 3507
                • Raisio

                #8
                Juu, eihän noita voi keskenään verrata, e60/61 uudempaa mallia, tehoa enemmän ja muutenkin eri auto hyvässä/pahassa. Uudempi N-sarjan kone kinkkisempi ylläpitää/korjata kuin e39 M62.

                e60/61 hinnat 545 osalta tulee kyllä vieläkin tippumaan, kun taas hyvien/varusteltujen e39 540 hinnat tuskin enää pahemmin laskevat? vanhempien kohdalla kun tuppaa käymään selkeä kahtiajako, paskat ns ilmaisia/varaosiksi ja hyviä pidetään omistajien puolesta hyvinä ja hintataso pitää.
                G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä

                Comment

                • duuk
                  Moderator
                  • Dec 2006
                  • 10501
                  • Saaressa

                  #9
                  Originally posted by Jolli View Post
                  En kritisoi ketään myyjää, enkä pommin hinnalla todellakaan ole ostamassa, mutta 5v aikana hinta tipahtanut n.15% näissä autoissa. 3v aikana E60 pre-lci on tippuneet 50% ja hintaero alkaa olemaan melko pieni jo näillä kahdella korimallilla.
                  Nämä vain omia mielipiteitäni.
                  Vuonna 2008 facelift M-Sport 540i(a) sedan / touring hyvillä varusteilla maksoi 15-18t€ Saksassa. + verot + haku + jne. Silloin laskin että 22-23t€ pitäis sellaseen varata. Suomessa silloin myynnissä ollut "huippu" 540ia M-Sport facelift maksoi sen 23t€. Vuotta myöhemmin hinnasta oli hävinnyt lähes 10t€..

                  duke's garage:
                  Suzuki R50
                  E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
                  M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
                  S38 S54 S62

                  instagram: _duuk

                  Comment

                  • Jolli
                    Bimmer Enthusiast
                    • Dec 2006
                    • 2556
                    • Virolahti

                    #10
                    Originally posted by duuk View Post
                    Vuonna 2008 facelift M-Sport 540i(a) sedan / touring hyvillä varusteilla maksoi 15-18t€ Saksassa. + verot + haku + jne. Silloin laskin että 22-23t€ pitäis sellaseen varata. Suomessa silloin myynnissä ollut "huippu" 540ia M-Sport facelift maksoi sen 23t€. Vuotta myöhemmin hinnasta oli hävinnyt lähes 10t€..
                    Saatan muistaa väärinkin, mutta 2010 (saattoi olla 2011) imo hyväkuntoiset 540i maksoi 11-13ke Suomessa, tällä hetkellä hyväkuntoinen Saksassa näyttää olevan 5-6ke, siihen verot, talvivarusteet ja hakupalkat jne niin ei se 10ke kaukana ole. Suomessa tällähetkellä ainoastaan Rovaniemen yksilö kiinnostaisi oikeasti.
                    Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-

                    Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
                    PM tavoittaa, puhelimella ei.

                    Comment

                    • _nixu_
                      Bimmer Enthusiast
                      • Feb 2006
                      • 8972
                      • Kellokoski

                      #11
                      2011 möin vm.2000 540ia M-Sportin n.13ke, kaveri osti saman auton puolentoista vuoden päästä 10.5ke ja myi viime syksynä 6.5ke eteenpäin.. Ihan normitahtiin noiden hinta tuntuu tippuvan, toki vähän ajettu helmi maksaa edelleen, mutta en peruskuntoisesta 540i touringista yli kymppiä maksaisi :think
                      Last edited by _nixu_; 12-01-2015, 15:10.
                      E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                      Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                      Comment

                      • Gemmi
                        Bimmer Enthusiast
                        • Dec 2010
                        • 3355
                        • Espoo

                        #12
                        Taidan suosiolla jättää ostamisen kesään/kevääseen, Ei noita hintoja maksa kukaan täys järkinen mitä E30/36:sista pyydetään tällä hetkellä. kesällä olis saanu 1K€ valita rivistä miellyttävimmän, mutta nytten maksaa loppuun poljettu karvalakki 316:nenkin yli tonnin.

                        Comment

                        • mikkod
                          BTCF Member
                          • Aug 2007
                          • 5200
                          • Stadi

                          #13
                          Mä oon kuolannut noita 650i avoja ja Z4 3.0is, samaan hengenvetoon en haluaisi tosta E36 luopua....vaikeeta välillä tää harrastaminen...
                          Helkama S3000
                          Myydään kutosen alustaosia
                          This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla

                          Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"

                          Comment

                          • nappe74
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2005
                            • 2845
                            • South Carelia

                            #14
                            Originally posted by mikkod View Post
                            Mä oon kuolannut noita 650i avoja ja Z4 3.0is, samaan hengenvetoon en haluaisi tosta E36 luopua....vaikeeta välillä tää harrastaminen...
                            Ei tää mitään vaikeeta ole... pidetään me vaan nämä kolmekutoset ja antaa rikkaiden hoitaa nuo hienommat !!
                            G30 530e xDrive A M-Sport -20

                            ex-Bimmerit:
                            F10 525dA xDrive M-Sport -13
                            E21 316 -80
                            E91 330xdA M-Sport -06
                            E53 X5 3.0iA Sport -04
                            E91 335xiA M-Sport -08
                            E60 530iA M-Sport -06
                            E36 320i Cabriolet M-Sport -96
                            E91 320d -06
                            E39 530iAT M-Sport -01
                            E36 328iA -96
                            E39 528iA -96
                            E36 325i -92

                            Comment

                            • Laku
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2007
                              • 17508
                              • Turku

                              #15
                              Originally posted by mikkod View Post
                              Mä oon kuolannut noita 650i avoja ja Z4 3.0is, samaan hengenvetoon en haluaisi tosta E36 luopua....vaikeeta välillä tää harrastaminen...
                              Eipä itse tarvitsisi miettiä, jos vaihtoehdot olisivat:
                              - "Teiniauto" E36 avo
                              - "MIESTENAUTO" E64
                              - "Hinttien cityauto" E85

                              Siinä vähän provoa .
                              Last edited by Laku; 17-01-2015, 11:41. Reason: Mallitarkennus
                              Näillä mennään:
                              - BMW E81 118i since 2017
                              - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                              - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                              - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                              - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                              Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎