Originally posted by Gemmi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus Vol2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Laku View PostEipä itse tarvitsisi miettiä, jos vaihtoehdot olisivat:
- "Teiniauto" E36 avo
- "MIESTENAUTO" E64
- "Hinttien cityauto" E85
Siinä vähän provoa .Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Missä kaikki (kohtuuhintaiset) manuaali M-Sport E90/91 325i/330i -mallit on? Nettiautosta ei taida löytyä mitään järkevää noilla kriteereillä? Mahdoton yhtälökö?!
Vai onko näin että 10 vuotta vanhoista, 180tkm ajetuista autoista pitäisi maksella lähemmäs 20k€? Ei tainnut vuonna 2013 kustantaa vastaavat -03 E46 -mallit ihan noin paljoa..Ajossa:
G20 330E
Ex:
E30, E36, E46, E90, F20x3, F34, G21x2, IX3x2
Comment
-
-
Originally posted by Jukipuki View PostMissä kaikki (kohtuuhintaiset) manuaali M-Sport E90/91 325i/330i -mallit on? Nettiautosta ei taida löytyä mitään järkevää noilla kriteereillä? Mahdoton yhtälökö?!
edit: lisätään vielä, että myös isokoneiset (manuaali) vitoset kohtuullisilla kilsoilla ovat kiven alla. Toki näissä on manuaalit yleensäkin harvinaisempia.Last edited by Zeta; 03-05-2015, 20:40.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostJonkun aikaa asiaa seurannut niin voi sanoa, ettei ole helppo homma. Jos puhutaan alle 200tkm ajetuista niin viime syksystä lähtien on vain muutama ollut siinä 15te kieppeillä. Jos haluaa jonkun 150tkm ajetun ja hinta pitää olla tuolla 15te nurkilla niin menee ulkomaan reissuksi...
edit: lisätään vielä, että myös isokoneiset (manuaali) vitoset kohtuullisilla kilsoilla ovat kiven alla. Toki näissä on manuaalit yleensäkin harvinaisempia.Ajossa:
G20 330E
Ex:
E30, E36, E46, E90, F20x3, F34, G21x2, IX3x2
Comment
-
-
Originally posted by Jukipuki View PostOnkos tämä tilanne nyt verotuksen syytä eli ollut kovat verot tuontivehkeissä tiettyinä vuosina vai eikö ihmiset halua luopua autoistaan?
Tässä on hyvä esimerkki.http://www.nettiauto.com/bmw/325/6839500 M-sport, manuaali ja kivoilla kilsoilla. Väri ei mikään houkutteleva mutta käyttöautoksi menisi. Mutta hinta prefacesta on aivan liian pitkä, joten saa pysyä nettiautossa ihmeteltävänä.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostJaa-a, kuka sitä nyt hyvästä haluaisi luopua jossei ole pakko?
Tässä on hyvä esimerkki.http://www.nettiauto.com/bmw/325/6839500 M-sport, manuaali ja kivoilla kilsoilla. Väri ei mikään houkutteleva mutta käyttöautoksi menisi. Mutta hinta prefacesta on aivan liian pitkä, joten saa pysyä nettiautossa ihmeteltävänä.
Lähinnä kun noita oon kytännyt saksasta, niin pyynnit on aika pitkällä.. tosin onhan niissä varusteetkin ruksittu..
ei tässä yksilössä mut kalliita ne on..
paljokohan tollaseen tulee veroa? jtn 4te?Last edited by Enliz; 03-05-2015, 22:11.now: Mercedes Benz 350e AMG
ex: f30 320i M-Sport
ex: e46 320i M-Sport II
ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II
ex: e36 316i Compact
ex: e39 530i M-Sport
ex: e46 320Cd M-Sport II
Comment
-
-
Originally posted by Enliz View PostPaljon tuon hinta mielestäsi olisi? Varusteiden perusteella luulisi et toi alkais 16000-17000 jo paremmin liikkumaan.
Mutta epäilemättä harvassa ovat tänä päivänä ne jotka melkein 10v vanhasta harmaasta peruskärrystä 20 000e käteisellä maksavat. Jos olisi facelifti niin sitten asia olisi eri.
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostMitä tuossa oli hintapyyntiä? Vaikuttais ihan fiksulta käyttikseltä, hopea värikin tännepäin plussaa..now: Mercedes Benz 350e AMG
ex: f30 320i M-Sport
ex: e46 320i M-Sport II
ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II
ex: e36 316i Compact
ex: e39 530i M-Sport
ex: e46 320Cd M-Sport II
Comment
-
-
Originally posted by Enliz View PostTasan 20te.. Ei paljon halvemmalla noita saa kyllä uitettua. Tosin varusteita sit sitäkin enemmän
Comment
-
-
"Yleensä kolmisylinterisen moottorin ääni koetaan urheilulliseksi.". Hmm.
Menee tosiaan bemarin ostaminen sietämättömän vaikeaksi, jos tämä on suuntaNyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View Posthttp://www.iltalehti.fi/autot/2015051319677261_au.shtml
"Yleensä kolmisylinterisen moottorin ääni koetaan urheilulliseksi.". Hmm.
Menee tosiaan bemarin ostaminen sietämättömän vaikeaksi, jos tämä on suuntaBMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Originally posted by Petteri75 View Post3-sylinterisen pörötys on urheilullista, ihan vaikka Toyota Aygon ratissa. Lisäksi se on vielä kiinni pienessä autossa, joten ajokokemus on todellakin poikkeava. Mutta kehitys kehittyy. Omalla kohdalla on tullut nyt vajaa 4tkm sigun 320i:llä, jonka voi ajatella edustavan melkein uusinta sukupolvea 4-sylinteristen moottoriteknologiassa. Ei tee mieli vapaastihengittävää 6-sylinteristä enää, vaan ahdin määrää tahdin. Saa toki olla suora kutonenkin, kunhan siitä löytyy ahdin. Sen verran mukava laitos.Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
Comment