Originally posted by poke
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Rekisterikilven taustalevy ongelma
Collapse
X
-
Originally posted by Krampus View PostTodella heikolta näyttää, että löytäisi valmiin alusen. Täytyy kysyä, jos tämmönen firma http://www.muovia.fi saisi leikattua sopivan mustan palan ja kulmiin pyöristys. Pitää zetaan ottaa samalla etupuskuriin pala.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View PostTarvitsetko siis kilpeä leveämmän levyn sinne alle ?Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by poke View Postjuu eteen tarviais.
Eikö niitä vanhoja reikiä voisi peittää vaikka pienillä muovitulpilla. Etrasta saa vaikka minkälaisia/värisiä erilaisia muovitulppia joilla peittää siististi reiän kuin reiän.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Tai miksei niitä reikiä peitä sopivan värisellä akryylimaalilla?
Jos on rehellinen reikä niin juottaa kolvilla kiinni ja sit täppää värin.
Ei se oo raketti tiedettä,kustannukset 15-20€. Tekijästä ja auton väristä riippuen siitä voi saada täysin ”virheettömän”.Last edited by arben; 13-09-2019, 23:47.
Comment
-
-
Aiheeseen liittyen, onko kellään kokemusta tuontiautoissa tuollaisista (tehtaan omasta?) kilven alustarrasta / -suojasta, kannattaako edes yrittää lähteä repimään irti? Vai lähteekö maalikin mukana. Äkkiseltään kokeiltuna vaikuttaa olevan aivan helkkarin tiukassa kiinni. Ohessa pieni huono kuva mutta antaa esimerkkiä millaisesta tapauksesta kyse. Se tarrasuojus siis pistää ilkeästi silmään Suomikilven alta molemmilta sivuilta...
Ex: E30 318i
Comment
-
-
Originally posted by asse21 View PostJos kyseessä volkswagen, niin asetonilla varovasti saa sulateltua liiman.
Ensin kynsii tuon pehmeän osan pois.
Joskus joutuu myllyttämään vielä lisäksi, että ei jää mitään jälkiä.
Kyllähän se kliinimmän näköseksi tulee jos tuon tarrahässäkän saisi pois ja sitten mahdollisimman simppeli merkitön/mainokseton rekkarikilven tausta tilalle. (Tai suomikilpi paikalleen samantyylisellä tarrahässkällä.)Ex: E30 318i
Comment
-
-
Mekaanisesti tarra irti, lämmittäminen helpottaa asiaa. Liiman jämät bräkleenillä rätin kera tms., lopuksi pesu hyvin ja vaha päälle...
Monasti vaatii myös pienen myllytyksen tuohon kohtaan jotta jäljet saa kokonaan häviämään.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment