
25 Jahre Jubileum "Kuka halavattu teki sedanistani kupeen!?" - Wanhoja muisteloja
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
wank-wank-wank-wank-wank-wank-
Tämä täytyy joskus päästä näkemään livenä, niinku monta muutakin juttua.
Leave a comment:
-
Originally posted by 9313juha View PostLauantain miitissä kuulin, että ylläkirjoittamani toimi kimmokkeena, auto löytyi Jukilta yhä ja kaupat Turkuun on sovittu. Loistavaa! Miettikää kuinla paljon muka kaikkien tiedossa olevaa, mutta jo kertaallen unohdettua kalustoa maassa on. Muistosi voi tuntua vähäpätöiseltä, mutta kirjoita se silti muiden luettavaksi.
Leave a comment:
-
Tuli tuossa vielä mieleen että cabriota kunnostessani ostin kokonaisen airbag sarjan e30 kaikkine osineen. Myyjä kertoi sen olevan peräisin e30 m3 cabriosta....kuka hullu semmosesta purkaa järjestelmän pois
Leave a comment:
-
Soittaako kellään uvr-333 kelloja? Lienekkö vielä elossa? Lähtöjään 320i, johon myöhemmin vaihtui tekniikka moneen kertaan.
Useampi eta taisi keulalla käydä, välillä 2.5 hiluilla. Akselitkin vaihtui ja katsurit ihmetteli levyjarruja 320:ssä. Kattoluukullista kattoakaan ei tainnut tehtaalla olla tässä, mutta toki sen sai saksantuonti kopasta. Tuntomerkkeinä jäätävä aavikkovälitys, alpinweiss valkoinen sinisellä helmiäisellä ja joku oldschool korisetti. Aikoinaan tässä autossa soi musiikkikin aikalailla yökerhomeininkiin, kaverit opetteli polttamaan kumia ja saattoipa useita ajokorttejakin tämä viedä, joskus aika isoinkin sanktioin. Toki hifien kanssa sisustakin oli nähnyt parhaat päivänsä. Edessä oli jotkun golffin(?) erikoiset sportit. Tämä, varsin kovalla käytöllä ollut yksilö sai minut harrastuksen pariin aikoinaan. Ensimmäisessä yka-miitissäkin tämän kyydissä käynyt aikoinaan. Auto meni jonnekkin keski-pohjanmaalle.
Tämän auton loppuaikoina samassa tallissa seisoi myös liki täydellisellä varusteöistalla oleva 325iS ameriikan e30. Historianaan Paula Koivuniemi. Tähän tuli tuttuni aikana m-tekki 2 korisetti, muuten pysyi hyvin alkuperäisenä. Myöhemmin meni rollille? turkuun ja koki pyhäinhäväistyksen tekniikanvaihdolla. M20 ja automaatti vaihtui m30 manuaalina. Tämä oli silloiseltaan ostohinnaltaan todella halpa ja harmittaa ettei itse tullut pelastettua.
Edit: uvr näytti viimeisien trafin tietojen mukaan olevan joensuussa. Viimeisin katsastus 2007. Sattuukos joku tietämään vieläkö se jossain navetan takana makaa?Last edited by Vilikki; 10-10-2015, 05:50.
Leave a comment:
-
Ja kait huomasit tuon tandberg bmw t-paidan, taitaa tuiskukin huumorilla esitellä sitä !!
Leave a comment:
-
Mun piti lähteä viemään jälkikasvu uintireeneihin mutta nyt mä näen verkkokalvoilla vain tuon kuvan...
Leave a comment:
-
Originally posted by nullzwei View Post
Perkules kun tuosta Urpialasta on niin vähän juttua, nettikin melkein tyhjillään. Sen muistan että Tuiskun autoja oli useita kertoja, pitkiä toveja pohjanmaalaisilla hovisepillä laitettavana.
Leave a comment:
-
Joo, ryppyinen mersun nokka alensi verotusarvoa.
Mutta laskepa vähän. CIF-hinta 4.851,- ja markkinahinta 13.990,-. Muistaakseni autovero oli tulloin 60% CIF:sta. Jäikö tuosta katetta?
Perkules kun tuosta Urpialasta on niin vähän juttua, nettikin melkein tyhjillään. Sen muistan että Tuiskun autoja oli useita kertoja, pitkiä toveja pohjanmaalaisilla hovisepillä laitettavana.
Leave a comment:
-
Originally posted by nullzwei View PostVanhoja kopioita löysin muuttolaatikosta.... Ennen vanhaan auton arvosta putosi 49 prosenttia kun sen "konepeitto, etupelti, etusäleikkö, etuhiekkapelti, etulokasuoja ja etupuskuri ovat lommoutuneet vaikeasti."
Leave a comment:
-
Nonni.
Bosse vastas vartti sitten seuraavasti.
Kungens bil: E24 635i royalblau.
Bilen är kvar, såg den senast förra helgen på Wenngarn. Ägs av en klubbmedlem som köpte den direkt av Kungen.
Suomeksi: On olemassa, joku Ruotsin BMW-kerholainen voitti sen Kunkulta Wenngarnin sököringissä ja että kaikki jeesuscoupen omistajat ei o homppeleita
ABBA:s närmare Björn´s E24:
Jag tror den står någonstans runt Sundsvall men i dåligt skick
Suomeksi: helppo rojekti jossain Sundsvallin tienoilla.
Leave a comment:
Leave a comment: