Originally posted by nullzwei
View Post
25 Jahre Jubileum "Kuka halavattu teki sedanistani kupeen!?" - Wanhoja muisteloja
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hah! Olen mä vittu Ässä!
Hetken jo luulin, että muisti tekee tepposet. Aikoinaan yksi valokuvaaja selitti, että kuvan teho syntyy juuri tuosta vasten totuttua lukusuuntaa kulkemisesta. siitä muistin, että tämän on pakko olla olemassa. Nyt vaan värikuvan jahtiin.
Kuva löytyi Saksan E24 Forumin avulla. On melkoinen tietopankki ja aktiivinen foorumi jos kieli on hanskassa. Ja vaikka ei olisikaan, kiinnostavaa aihetta lukemalla aina petraantuu. Nuorena poikana tuli kirjoitettua ruotsin- ja saksankielestä ällät autolehtimetodilla
Last edited by 9313juha; 05-11-2015, 13:20.
Leave a comment:
-
Joo sama auto + hyyppä, mutta kuva ei ollut tuo.Originally posted by 9313juha View PostSama himorunkkari viiksineen, mutta heittääkö mun muisti vai oliko kuva muka noin päin? Ei, kyllä pitää jossakin olla toinen kuva. Pitää käydä kirjahyllyllä.
Tää on mun lemppari 02-cornering-kuva. Onko muuten sama rata+kurvi kuin nullin kuvassa??
Leave a comment:
-
Sama himorussijai viiksineen, mutta heittääkö mun muisti vai oliko kuva muka noin päin? Ei, kyllä pitää jossakin olla toinen kuva. Pitää käydä kirjahyllyllä.Originally posted by nullzwei View PostTässä sulle naavapartaa
Last edited by 9313juha; 04-11-2015, 00:33. Reason: Korjattu himorunkkari -nussijaksi. Ganau muss es sein.
Leave a comment:
-
Tässä sulle naavapartaaOriginally posted by 9313juha View PostTarkoittamaani M635- kuvaan tässä on erona ajosuunta oikealle eli länsimaiden lukusuuntaan. Partasuu toisessa kuvassa kanttaa rajusti vasten lukusuuntaamme. mikä entisestään lisää vastakarvaa ja vauhdin tunnetta kuvaan.
Leave a comment:
-
Kiitokset, taas oppii jotain uuttaOriginally posted by nullzwei View PostLuotaantyöntävästä layoutista huolimatta yksi kattavimmista E9-sivustoista on tässä:
http://www.lezebre.eu/car/bmw%2030%2...2030%20csl.htm
Leave a comment:
-
Tarkoittamaani M635- kuvaan tässä on erona ajosuunta oikealle eli länsimaiden lukusuuntaan. Partasuu toisessa kuvassa kanttaa rajusti vasten lukusuuntaamme. mikä entisestään lisää vastakarvaa ja vauhdin tunnetta kuvaan.Originally posted by nullzwei View PostOnhan se... vauhdikas
. Yksi parhaista BMW-aiheisista on mielestäni tämä.
Luotaantyöntävästä layoutista huolimatta yksi kattavimmista E9-sivustoista on tässä:
http://www.lezebre.eu/car/bmw%2030%2...2030%20csl.htm
Leave a comment:
-
Onhan se... vauhdikasOriginally posted by 9313juha View PostMonissa E24-kirjoissa jamppa myös esittelykuvissa. Myöskin siviiliasussaan. Vanhoista kirjojen (pressi)kuvista tulee mieleen se M635CSi -kuva, jossa partasuinen mies kanttaa autoa ulos mutkasta kohden katsojan vasenta olkapäätä. Se on yksi vauhdikkaimmista, jonka muistan. Löytääkö joku sen netistä?
. Yksi parhaista BMW-aiheisista on mielestäni tämä.
Luotaantyöntävästä layoutista huolimatta yksi kattavimmista E9-sivustoista on tässä:
Last edited by nullzwei; 03-11-2015, 03:19.
Leave a comment:
-
Alles was männern spass macht
..ja ledissä myös, kuten sattumoisin hanskalokerosta löytyvästä Januar 1984 läpyskästäOriginally posted by 9313juha View PostMonissa E24-kirjoissa jamppa myös esittelykuvissa.
. Weltmeister Nelson Piquet tested das Auto des Jahres:
Tää oli pitkään taustakuvana vuosia sitten. Yksi upeimpia kuvia missä myös kuskin fiilikset välittyy.Originally posted by 9313juha View PostVanhoista kirjojen (pressi)kuvista tulee mieleen se M635CSi -kuva, jossa partasuinen mies kanttaa autoa ulos mutkasta kohden katsojan vasenta olkapäätä. Se on yksi vauhdikkaimmista, jonka muistan. Löytääkö joku sen netistä?
Leave a comment:
. Missä lienee nyt?
Leave a comment: