Hetken jo luulin, että muisti tekee tepposet. Aikoinaan yksi valokuvaaja selitti, että kuvan teho syntyy juuri tuosta vasten totuttua lukusuuntaa kulkemisesta. siitä muistin, että tämän on pakko olla olemassa. Nyt vaan värikuvan jahtiin.
Kuva löytyi Saksan E24 Forumin avulla. On melkoinen tietopankki ja aktiivinen foorumi jos kieli on hanskassa. Ja vaikka ei olisikaan, kiinnostavaa aihetta lukemalla aina petraantuu. Nuorena poikana tuli kirjoitettua ruotsin- ja saksankielestä ällät autolehtimetodilla
Sama himorunkkari viiksineen, mutta heittääkö mun muisti vai oliko kuva muka noin päin? Ei, kyllä pitää jossakin olla toinen kuva. Pitää käydä kirjahyllyllä.
Joo sama auto + hyyppä, mutta kuva ei ollut tuo.
Tää on mun lemppari 02-cornering-kuva. Onko muuten sama rata+kurvi kuin nullin kuvassa??
Sama himorussijai viiksineen, mutta heittääkö mun muisti vai oliko kuva muka noin päin? Ei, kyllä pitää jossakin olla toinen kuva. Pitää käydä kirjahyllyllä.
Last edited by 9313juha; 03-11-2015, 23:33.
Reason: Korjattu himorunkkari -nussijaksi. Ganau muss es sein.
Tarkoittamaani M635- kuvaan tässä on erona ajosuunta oikealle eli länsimaiden lukusuuntaan. Partasuu toisessa kuvassa kanttaa rajusti vasten lukusuuntaamme. mikä entisestään lisää vastakarvaa ja vauhdin tunnetta kuvaan.
Tarkoittamaani M635- kuvaan tässä on erona ajosuunta oikealle eli länsimaiden lukusuuntaan. Partasuu toisessa kuvassa kanttaa rajusti vasten lukusuuntaamme. mikä entisestään lisää vastakarvaa ja vauhdin tunnetta kuvaan.
Monissa E24-kirjoissa jamppa myös esittelykuvissa. Myöskin siviiliasussaan. Vanhoista kirjojen (pressi)kuvista tulee mieleen se M635CSi -kuva, jossa partasuinen mies kanttaa autoa ulos mutkasta kohden katsojan vasenta olkapäätä. Se on yksi vauhdikkaimmista, jonka muistan. Löytääkö joku sen netistä?
Onhan se... vauhdikas . Yksi parhaista BMW-aiheisista on mielestäni tämä.
Luotaantyöntävästä layoutista huolimatta yksi kattavimmista E9-sivustoista on tässä:
Vanhoista kirjojen (pressi)kuvista tulee mieleen se M635CSi -kuva, jossa partasuinen mies kanttaa autoa ulos mutkasta kohden katsojan vasenta olkapäätä. Se on yksi vauhdikkaimmista, jonka muistan. Löytääkö joku sen netistä?
Tää oli pitkään taustakuvana vuosia sitten. Yksi upeimpia kuvia missä myös kuskin fiilikset välittyy.
Leave a comment: