25 Jahre Jubileum "Kuka halavattu teki sedanistani kupeen!?" - Wanhoja muisteloja
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Komia peli rakennussarjojen kultaisilta vuosilta. Turun kupeessa ois myynnissä tuon värinen ja samalla sisustalla olevan 518i melko hyvillä varusteilla.
-
Hieno peli!
Alustalta ja jarruilta vissiin vastaa M5:sta?
Meinaatko pitää orkkis ulkonäön ja jakkarat vai etsitkö Sportti/Scheel/Recarot tilalle? Scheelit sopis omaan silmään kun kyseessä on KV eikä välttämättä tarvii hakea lookkeria eikä muutenkaan tarvii kumarrella kuin hyvälle maulle.
Leave a comment:
-
Ei voi enään tässä iässä ymmärtää pääkallo tuuninkia tuommoisessa autossa. Sen kyllä myönnän, että minäkin olen ollut nuorena lasikuitu pulkan omistaja, mutta en sitä tyyli suuntausta enään oikein ymmärrä.
Leave a comment:
-
Originally posted by Dualfun View PostM88:think
Perhana miten komea peli, väritys, sisusta, kaikki. Harvinainen Hartgen putkikin. Jostain vaan puuttuva jakkara kuskille niin se on siinä.
Puristina itsekin hämmenyn kun nostan tv tekeleen näin korkealle mielessäni. :think
Onhan tuo kunnon aikakone sinne 15-20v taaksepäin, tekniikanvaihtojen kulta-aikaan.
-Timo
Leave a comment:
-
M88:think
Perhana miten komea peli, väritys, sisusta, kaikki. Harvinainen Hartgen putkikin. Jostain vaan puuttuva jakkara kuskille niin se on siinä.
Puristina itsekin hämmenyn kun nostan tv tekeleen näin korkealle mielessäni. :think
Leave a comment:
-
Originally posted by Remotion View PostMeinaatko oikeasti kyntää talvella suolapuurossa tuolla? Oletko varma ettei jossain vaiheessa rupea kaduttamaan? Ei sikäli hauskaa se on taatusti koko rahalla ja monta kertaa enemmänkin, mutta mutta.
-Timo
Leave a comment:
-
Meinaatko oikeasti kyntää talvella suolapuurossa tuolla? Oletko varma ettei jossain vaiheessa rupea kaduttamaan? Ei sikäli hauskaa se on taatusti koko rahalla ja monta kertaa enemmänkin, mutta mutta.
9313juha, erinomaista legendaa, jatkakaa!
Leave a comment:
-
Originally posted by sierra4x4tbo View PostTälläinen vanhan verotuksen aikaansaama helmi tuli haettua pihaan viikonloppuna:
520i jossa M635CSIn tekniikka. Olen auton kolmas omistaja, autolla on ajettu talvella viimeeksi -95 paikkeilla.
Linkin takaa löytyy muutama extrakuva: http://mushroommotorsport.kuvat.fi/kuvat/E28+520+(M5)/
-Timo
Leave a comment:
-
"Kuka halvattu teki perheautostani Motorsportin!?"
Tälläinen vanhan verotuksen aikaansaama helmi tuli haettua pihaan viikonloppuna:
520i jossa M635CSIn tekniikka. Olen auton kolmas omistaja, autolla on ajettu talvella viimeeksi -95 paikkeilla.
Linkin takaa löytyy muutama extrakuva: http://mushroommotorsport.kuvat.fi/kuvat/E28+520+(M5)/
-TimoLast edited by sierra4x4tbo; 12-10-2016, 09:18.
Leave a comment:
-
Originally posted by vaappu View PostItse ostin viime vuonna ekan e24 ja tänä vuonna toisen..
Edulliset ja täydet autot alkaa olla kiven takana/alla (olen katsonut kiven taaksekin)
Menneisyyden kuvia kun katsoo niin ei tiedä että miten päin pitäisi olla
Kiva että jaksat meitä noviiseja / tämän vuosituhannen harrastajia viihdyttää/näpäyttää että on sitä Back in the days harrastettu hieman kovemmalla intressillä
Venom:n vanhan e24n?
Leave a comment:
-
Itse ostin viime vuonna ekan e24 ja tänä vuonna toisen..
Edulliset ja täydet autot alkaa olla kiven takana/alla (olen katsonut kiven taaksekin)
Menneisyyden kuvia kun katsoo niin ei tiedä että miten päin pitäisi olla
Kiva että jaksat meitä noviiseja / tämän vuosituhannen harrastajia viihdyttää/näpäyttää että on sitä Back in the days harrastettu hieman kovemmalla intressillä
Leave a comment:
Leave a comment: