25 Jahre Jubileum "Kuka halavattu teki sedanistani kupeen!?" - Wanhoja muisteloja

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• 9313juha
    replied
    Komia peli rakennussarjojen kultaisilta vuosilta. Turun kupeessa ois myynnissä tuon värinen ja samalla sisustalla olevan 518i melko hyvillä varusteilla.

Leave a comment:

• samulis
    replied
    Hieno peli!
    Alustalta ja jarruilta vissiin vastaa M5:sta?
    Meinaatko pitää orkkis ulkonäön ja jakkarat vai etsitkö Sportti/Scheel/Recarot tilalle? Scheelit sopis omaan silmään kun kyseessä on KV eikä välttämättä tarvii hakea lookkeria eikä muutenkaan tarvii kumarrella kuin hyvälle maulle.

Leave a comment:

• stögö
    replied
    Ei voi enään tässä iässä ymmärtää pääkallo tuuninkia tuommoisessa autossa. Sen kyllä myönnän, että minäkin olen ollut nuorena lasikuitu pulkan omistaja, mutta en sitä tyyli suuntausta enään oikein ymmärrä.

Leave a comment:

• sierra4x4tbo
    replied
    Originally posted by Dualfun View Post
    M88 :think

Perhana miten komea peli, väritys, sisusta, kaikki. Harvinainen Hartgen putkikin. Jostain vaan puuttuva jakkara kuskille niin se on siinä.

Puristina itsekin hämmenyn kun nostan tv tekeleen näin korkealle mielessäni. :think
    Tänään tai huomenna ruuvaan kuppipenkin pois ja orggisjakkaran tilalle (onneksi tuli mukana). Tullut oston jälkeen poistettua "tuning-crap"ia autosta; oli pääkallo vaihdekepinnuppi ja lukkonupit sekä OMP:n pikkuratti. Orggikset kuitenkin tuli mukana, lukkonupit joutui etsimään omasta varastosta.

Onhan tuo kunnon aikakone sinne 15-20v taaksepäin, tekniikanvaihtojen kulta-aikaan.

-Timo

Leave a comment:

• Dualfun
    replied
    M88 :think

Perhana miten komea peli, väritys, sisusta, kaikki. Harvinainen Hartgen putkikin. Jostain vaan puuttuva jakkara kuskille niin se on siinä.

Puristina itsekin hämmenyn kun nostan tv tekeleen näin korkealle mielessäni. :think

Leave a comment:

• sierra4x4tbo
    replied
    Originally posted by Remotion View Post
    Meinaatko oikeasti kyntää talvella suolapuurossa tuolla? Oletko varma ettei jossain vaiheessa rupea kaduttamaan? Ei sikäli hauskaa se on taatusti koko rahalla ja monta kertaa enemmänkin, mutta mutta.
    Jos kysymys oli minulle osoitettu, nii ei kyllä ollut tarkoitus. Mistä tälläinen ajatus..?

-Timo

Leave a comment:

• Remotion
    replied
    Meinaatko oikeasti kyntää talvella suolapuurossa tuolla? Oletko varma ettei jossain vaiheessa rupea kaduttamaan? Ei sikäli hauskaa se on taatusti koko rahalla ja monta kertaa enemmänkin, mutta mutta.

9313juha, erinomaista legendaa, jatkakaa!

Leave a comment:

• Homer
    replied
    Originally posted by sierra4x4tbo View Post
    Tälläinen vanhan verotuksen aikaansaama helmi tuli haettua pihaan viikonloppuna:

520i jossa M635CSIn tekniikka. Olen auton kolmas omistaja, autolla on ajettu talvella viimeeksi -95 paikkeilla.

Linkin takaa löytyy muutama extrakuva: http://mushroommotorsport.kuvat.fi/kuvat/E28+520+(M5)/

-Timo
    Voi miksi,voi miksi! Kyllä nyt harmittaa! Se että miksi tämä ei voi olla minun.

Leave a comment:

• sierra4x4tbo
    replied
    "Kuka halvattu teki perheautostani Motorsportin!?"

Tälläinen vanhan verotuksen aikaansaama helmi tuli haettua pihaan viikonloppuna:

520i jossa M635CSIn tekniikka. Olen auton kolmas omistaja, autolla on ajettu talvella viimeeksi -95 paikkeilla.

Linkin takaa löytyy muutama extrakuva: http://mushroommotorsport.kuvat.fi/kuvat/E28+520+(M5)/

-Timo
    Last edited by sierra4x4tbo; 12-10-2016, 09:18.

Leave a comment:

• 9313juha
    replied
    Originally posted by nullzwei View Post
    ..K-18..
    Usvaa putkeen!

Leave a comment:

• nullzwei
    replied
    ..K-18..

Leave a comment:

• Tonton
    replied
    Originally posted by vaappu View Post
    Itse ostin viime vuonna ekan e24 ja tänä vuonna toisen..

Edulliset ja täydet autot alkaa olla kiven takana/alla (olen katsonut kiven taaksekin )

Menneisyyden kuvia kun katsoo niin ei tiedä että miten päin pitäisi olla

Kiva että jaksat meitä noviiseja / tämän vuosituhannen harrastajia viihdyttää/näpäyttää että on sitä Back in the days harrastettu hieman kovemmalla intressillä
    Ostitko
    Venom:n vanhan e24n?

Leave a comment:

• vaappu
    replied
    Itse ostin viime vuonna ekan e24 ja tänä vuonna toisen..

Edulliset ja täydet autot alkaa olla kiven takana/alla (olen katsonut kiven taaksekin )

Menneisyyden kuvia kun katsoo niin ei tiedä että miten päin pitäisi olla

Kiva että jaksat meitä noviiseja / tämän vuosituhannen harrastajia viihdyttää/näpäyttää että on sitä Back in the days harrastettu hieman kovemmalla intressillä

Leave a comment:

• 9313juha
    replied
    Originally posted by iKivi View Post
    Toisiks alin kuva, onko kolmetonninen?

E9
    Jaa-a. Paha mennä sanomaan. Noiden 7x14" vanteiden vuoksi lähinnä kuvan otin. Sellaiset aina kiehtovat.

Leave a comment:

• iKivi
    replied
    Toisiks alin kuva, onko kolmetonninen?

E9
    Last edited by iKivi; 01-10-2016, 01:05.

Leave a comment:

Working...
X