Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista II - (FAQ + muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Zoui View PostKas kun se pulma on juuri siinä että mihin euro osiin niitä vaihtaisit? Meinaan sellaisia euro-osia kun ei ole olemassa
Esim jos vaihtaa saksa navin niin se toimi tai sovi siihen vai?ex bmw 540ia e34 1993
ex bmw e32 735i
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postnyt vissiin alpinalla vaihtoviikot käynnissä kun vanhoja paskoja tulee liukuhihnalta myyntiin.
edit: Noihan on langeja, niitä ei tosiaan ole juuri tarjolla, saksassakaan.
Aikaisemmin puhelin tästä samasta ilmiöstä, eli jostain syystä voi mennä monta viikkoa ettei esimerkiksi e24 tai e31 korisia ole ollenkaan tarjolla, mutta sitten samalle päivälle tai parille tulee rypäle "samanlaisia". Kaiketi huutokauppatalot pitävät jonkun systeemin sisällään missä myydään tietyn mallisia autoja aina samoihin aikoihin.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by 599gtb View PostTäh onko japani vehkeissä ihan eri toi keskikonsoli?
Esim jos vaihtaa saksa navin niin se toimi tai sovi siihen vai?
Saksan navi, kun sellaista ei ole olemassa... tai on sellainen radioon yhdistetty kääntyilevä nuoli, mutta voiko sitä nyt naviksi nimittää. Se ei luonnollisesti sovi kuin siihen normaaliin keskikonsoliin (kaksi päälekkäistä "1DIN" lokeroa)
Edit: saksa navi
Last edited by Zoui; 07-12-2015, 17:01.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostOn eri keskikonsoli ja tuo japanin navi on osa radiota, ilmastointia, jne.
Saksan navi, kun sellaista ei ole olemassa... tai on sellainen radioon yhdistetty kääntyilevä nuoli, mutta voiko sitä nyt naviksi nimittää. Se ei luonnollisesti sovi kuin siihen normaaliin keskikonsoliin (kaksi päälekkäistä "1DIN" lokeroa)
Kun rupenut tollainen cl 600 kiinnostaa
Kohtuu kilometreilläLast edited by 599gtb; 07-12-2015, 17:05.ex bmw 540ia e34 1993
ex bmw e32 735i
Comment
-
-
Originally posted by 599gtb View PostMiten toi Mersu cl vuosimalli 2000 2001 onko tässä myös toi navi ongelma? Että edes vaihtamalla ei toimi?:thinkMihin helkkariin sitä sitten voi vaihtaa?
Se nyt vain japanin versiossa tulee extrana mukana, eikä toimi täällä.
Edit: aaa, 215 korinen... En mä niistä tiedä mitään kun ne on omaan silmään rumia.Last edited by Zoui; 07-12-2015, 17:08.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostEn mä nyt oikein vieläkään käsitä että miksi kysyt "vaihtamalla toimimisesta", jos W140 korimalliin ei ole euroopassa myyty näytöllistä naviaMihin helkkariin sitä sitten voi vaihtaa?
Se nyt vain japanin versiossa tulee extrana mukana, eikä toimi täällä.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostEn mä nyt oikein vieläkään käsitä että miksi kysyt "vaihtamalla toimimisesta", jos W140 korimalliin ei ole euroopassa myyty näytöllistä naviaMihin helkkariin sitä sitten voi vaihtaa?
Edit: aaa, 215 korinen... En mä niistä tiedä mitään kun ne on omaan silmään rumia.
missä on toi ongelma?
miten bmw e60 esim?:thinkex bmw 540ia e34 1993
ex bmw e32 735i
Comment
-
-
Edit: aaa, 215 korinen... En mä niistä tiedä mitään kun ne on omaan silmään rumia.ex bmw 540ia e34 1993
ex bmw e32 735i
Comment
-
-
Originally posted by 599gtb View Postjos on tähdet kohdallaan niin voi lähteä halvalla
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Comment