Taitaa olla lähestulkoon viimeisiä aikoja kun tuollainen olisi hankittava jos sellaista halajaa. Lähtee kohta noidenkin hinnat niin järkyttävään nousuun että samaan rahaan saa jo talon.
Ulkomaalaisilla forumeilla myös ollaan sitä mieltä että kaikki M5 mallit E28 - E39 ovat otollisia kovalle hinnan nousulle.. Eli siitä vaan pankkitätiä vikittelemään
Myykös ne tuolla E36 M3 ja suunnilleen missä hinnoissa liikuttaisiin :think ?
Yritin itse jostain etsiskellä mutta ei tullut vastaan.
Sen verran noita katsellut, että ei ole varsinaisesti kannattavimpien tuotavien joukossa, mutta jos ajattelee tuollaisen hankkia niin yksi hyvä kanava Saksan ja Suomen rinnalla.
Käyttis i4 eDrive40
Kesällä E36 M3
Radalla E36 325i track day tool
Ja mitä näyttää kristallipallosi veroja tällaiselle?
En mä niitä ole mitenkään seurannut kun päätökset näkee netistä hakukoneella parissa sekunnissa. Itelle on tullut 4k nurkilla ja siinä paikkeilla kai ne pyörii. Nyt tietysti veroprosentti tulee muuttumaan maltilliseksi mutta toisaalta vuosimalli on -99.
Nää meset kun ei oikein ole tuttuja minulle niin ei tuo korimalli sano minulle mitään
elokuussa on verotettu yksi 03/11 ensirekattu S600 suomeen, ajomäärällä 122tkm ja verotusarvo on ollut 20961€. siitä 27.5%, eli n. 5800€. Toki, tuo on elokuun verotusarvo, eli nyt jo vähemmän. ja 27.5% edellyttää HE 33/2015 voimaan tuloa.
Nää meset kun ei oikein ole tuttuja minulle niin ei tuo korimalli sano minulle mitään
Varmaan puhutaan jostain 6000-6500eur luokasta, mutta eihän suomessa voi minkään veron määrää tietää. Tullissa on iso musta taikurinhattu mistä nostellaan markkina-arvoja ja prosentteja vuoron perään, heitot on tonneja sinne tänne. Verotus siirtyy pois tullilta mutta veikkaan että hattu on muuttokuorman päälimmäisenä kun työ verottajalle viedään.
Varmaan puhutaan jostain 6000-6500eur luokasta, mutta eihän suomessa voi minkään veron määrää tietää. Tullissa on iso musta taikurinhattu mistä nostellaan markkina-arvoja ja prosentteja vuoron perään, heitot on tonneja sinne tänne. Verotus siirtyy pois tullilta mutta veikkaan että hattu on muuttokuorman päälimmäisenä kun työ verottajalle viedään.
Loistavaa tietoa, näistä, kiitos! Tälle autolle hinta arviota hankoon?
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Used Car Auctions - Japan Partner. Japan Partner is one of the leading used/damaged cars exporters that exports not only RHD cars (Right Hand Drive cars) but also a great number of LHD cars (Left Hand Drive Cars)
Sitten tuollaisella 200-250.000jpy tarjouksella on mennyt jo siistejä kaupaksi.
Used Car Auctions - Japan Partner. Japan Partner is one of the leading used/damaged cars exporters that exports not only RHD cars (Right Hand Drive cars) but also a great number of LHD cars (Left Hand Drive Cars)
Hintana hangossa tuo 130k on noin 4000eur luokkaa ja sitten tuo 250-300k haitari 5000-5500eur/taxfree hangossa.
Comment