ei se linkki toiminut mullakaan niin lunttasin jpc:ltä.
Jos linkkaa tuolta "new auction system search" puolelta japan-partnerin linkkejä, niin pitää olla sisään kirjautunut, eikä toimi kaikilla selaimilla muutenkaan.
Lincoln Mark VIII convertible, noita kai jälkikäteen muutettu alle 30kpl, ruma mun mielestä mutta kyllä noita umpimallisia aika monelle meni kun hinta on ihan olematon.
Jos otetaan kimppaan tuollaisia kontteja ja rikastetaan suomen autokantaa uusilla BMW merkkisillä autoilla, ainakin löytyisi muutamia ehdokkaita täältä.
MSC Zoe:n mahtuu 19000 pikkukonttia, oletettavasti siis useampia tuhansia hc-kontteja. Yhdessä päivässä huutokaupoissa myydään 20-30000 autoa. Jos ostaisi kaikki autot yhtenä päivänä, saisi tuon maailman suurimman konttilaivan täyteen.
maailman suurin roro-alus on MV Tönsberg, jossa on 138000m3 tilaa ajoneuvoille. Kun tollanen iso seiska on about 13,8m3, niin niitä menisi sinne varovaisesti arvioiden 10000 kappaletta. Eli neljän tunnin automyynti huutokaupoissa.
en tiedä yhtään, että kuinka suuri osa japanin käytetyistä autoista lähtee ulkomaille, mutta joka tapauksessa siellä käy vientisatamissa melko jumalaton kuhina. Ne kun vie myös niitä uusiakin kinnereitä maailmalle...
vitsi mulla on tylsä ilta kun ruuan päälle jää miettimään tällaista statistiikkaa...
varmaan keulamällätty kun on kaikki keulan pellit ainakin vaihdettu.
VIN sanois että region europe ja valmistettu 9/89... muutenkin näyttää varhaiselle 3.6:lle. Oisko tuo vm. -95 vaan roiskaistu lapulle idealla että E34 sedania tehtiin siihen saakka.
VIN sanois että region europe ja valmistettu 9/89... muutenkin näyttää varhaiselle 3.6:lle. Oisko tuo vm. -95 vaan roiskaistu lapulle idealla että E34 sedania tehtiin siihen saakka.
oho, tuossahan kannattaa jo laittaa ihan vaan yksi auto konttiin ja kotiin
tosin, kontissa auto ottaa hieman enemmän itseensä meri-ilmastosta, kuin mitä roro:na. mutta jos tonni on hintaeroa, niin sillä tonnilla hinkkailee aika pitkään verhoiluja :think
jahas, jos joku kaipaa 850:ä, niin nyt vois olla saumaa; sinne on tulossa 85tkm ajettu -91 mallinen 850, jonka grade on R ja lähtö on harvinaisen matala 80kJPY. Vielä ei ole kuvia eikä auction sheetiä, seuraamme tilannetta.
Aika hankalaa on ollu kotosalla neuvotella sopivaa lhd autoa Japanista. Ite en nyt oikein haluis bemaria, hallitus ei oikein haluis mersua.
Tällanen facelift jagge menis, mutta lhd:nä työläämpi huudettava varsinkin jos yrittää halvalla kytätä. Tuo ei olis edes mikään megapainava auto. Poikkeis massastakin Prisman parkkihallissa.
Used Car Auctions - Japan Partner. Japan Partner is one of the leading used/damaged cars exporters that exports not only RHD cars (Right Hand Drive cars) but also a great number of LHD cars (Left Hand Drive Cars)
XJR ei näköjään maksa edes paljoa enempää, mutta ei uskalla kokeilla tuuriaan Suomen verottajan kanssa. Saattas päästä niin iso itku verolapun kanssa, että kuolis nestehukkaan.
Used Car Auctions - Japan Partner. Japan Partner is one of the leading used/damaged cars exporters that exports not only RHD cars (Right Hand Drive cars) but also a great number of LHD cars (Left Hand Drive Cars)
No kattoo asiaa sit keväällä, jos saa harrastekalustoa ensin myytyä alta pois...
Comment