mulle ei noi subarut ole koskaan oikein iskenyt, mutta evo mitsuissa on jotain kutkuttavaa. Tässä on ilmeisesti RS-versio, jossa erilaista etuperää sun muuta hilavitkutinta. tai ainakin mallitiedoissa lukee MITSUBISHI LANCER 4WD TCTB RS. Lähtöhintankin on saman verran kuin 2000-luvun evoissa (280kJPY).



Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista II - (FAQ + muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Voisi melkein sanoa että jos et Tommi Mäkinen ole, turha zoomailla RS mallien perään. Kaikki on makuasioita, mutta japanissa nuo alkupään evot on jo harvassa ja hyvät maksaa, maksaa samasta syystä kuin esimerkiksi AE86 mallit.
Eli se syy on japanilaisten nostalgian kaipuu, mistä ei meidän suomalaisten kannata maksaa extraa... suuntaa siis suosiolla EVO 5 ja EVO 6 akselille, lastentauteja on noista saatu jo pois ja on oikeasti jo ajettava auto. Ok-kuntoisilla 3 ja 5 mallilla ei käytännössä ole hinnassa eroa japanissa.
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postoho, tuossahan kannattaa jo laittaa ihan vaan yksi auto konttiin ja kotiin
tosin, kontissa auto ottaa hieman enemmän itseensä meri-ilmastosta, kuin mitä roro:na. mutta jos tonni on hintaeroa, niin sillä tonnilla hinkkailee aika pitkään verhoiluja :think
Hinnat vaihtelee kauden mukaan. Tää on kaikista hiljaisin aika, niin hinnat laskee. Ennen kiinalaisten uudenvuoden lomia ja lomien jälkeen tammi-helmikuulla hinnat on pilvissä. Joulutavarat on jo toimitettu syys-lokakuussa, niin marras-joulukuu on hiljaista ja rahdit halpoja. Mullakin piti olla yhden kontin rahti 450usd, mutta kun tehdas viivytteli tavaroitten kanssa, niin yht äkkiä seuraavan viikon hinta olikin 1000usd. Parhaillaan 20 jalan kontti on ollut 2000usd luokkaa sesonkiaikaan.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostVoisi melkein sanoa että jos et Tommi Mäkinen ole, turha zoomailla RS mallien perään. Kaikki on makuasioita, mutta japanissa nuo alkupään evot on jo harvassa ja hyvät maksaa, maksaa samasta syystä kuin esimerkiksi AE86 mallit.
Eli se syy on japanilaisten nostalgian kaipuu, mistä ei meidän suomalaisten kannata maksaa extraa... suuntaa siis suosiolla EVO 5 ja EVO 6 akselille, lastentauteja on noista saatu jo pois ja on oikeasti jo ajettava auto. Ok-kuntoisilla 3 ja 5 mallilla ei käytännössä ole hinnassa eroa japanissa.Ei kait noita RS:ä nyt ihan loputtomiin ole valmistettu kuitenkaan :think
ja ei, en TODELLA ole Tommi Mäkinen, mutta hauskahan se olis kuvitella olevansa http://www.dailymotion.com/video/x2q6fqg
toi olis legendaarinen heitto jossain baaritiskilläF46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postoho, tuossahan kannattaa jo laittaa ihan vaan yksi auto konttiin ja kotiin
tosin, kontissa auto ottaa hieman enemmän itseensä meri-ilmastosta, kuin mitä roro:na. mutta jos tonni on hintaeroa, niin sillä tonnilla hinkkailee aika pitkään verhoiluja :think
välittäjät ottaa kuitenkin välistä:thinkLast edited by 599gtb; 23-11-2015, 10:09.ex bmw 540ia e34 1993
ex bmw e32 735i
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postjärjellä ajateltuna olet varmasti oikeassa, mulla vaan on sellainen vika päässä että jotain spessua pitäisi autossa aina ollaEi kait noita RS:ä nyt ihan loputtomiin ole valmistettu kuitenkaan :think
On noissa uudemmissakin sinällään kaikki herkut mukana, niin siellä kulkupuolella myös, ajettavuudeltaan jo helkkarin hienoja, totesin itselle liian vaaralliseksi laitteeksi kun tulisi kaupungissakin liukkailla kanttailtua kolminumeroisia nopeuksia.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostNo jos Evo3 RS se juttu ja haluaa auton veivi ikkunoilla, ilman ilmastointia ja äänieristeitä, niin sitten vaan mennä kolistelee sillä jeesuksen aikaisella peltipurkkilla, mikä ei kelpaa muuta kuin rallimiehille varaosiksi
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
tämä on siis R grade, 85tkm ja alkaen 80kJPY. äkkiseltään tulis mieleen että jos ei olis jo auto tulossa niin mä huutaisin tuota. Takapäätä on korjattu ja sisustus on huono ainakin tuon pelkääjän penkin osalta, grade C.
mutta jos edukkaasti saisi, niin nuo (todennäköisesti) alkuperäiset Alpina-osatkin (MUOVIspoilerit, vanteet) maksaisi ison osan autoa takaisin, mikäli se olisi aivan susi.
Last edited by BeamR; 23-11-2015, 12:09.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Posttoi on sitten ACS...
On tuo kasi ihan tyylikäs punaisenakin, näitä japanin individual 840 malleja.
http://www.japan-partner.com/car-auction/BMW/8%20SERIES/lHFKGxsm8e3hM2E/auction-car.html#mainContentUsed Car Auctions - Japan Partner. Japan Partner is one of the leading used/damaged cars exporters that exports not only RHD cars (Right Hand Drive cars) but also a great number of LHD cars (Left Hand Drive Cars)
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by inno.o View PostPaljonkohan tuommonen z3 coupe ämmykkä ois hangossa?
EDIT: aikaisemmin myytyjen perusteella M coupe mallit myydään pääasiassa 19-29t eur/taxfree (hangossa) hintaan kautta linjanLast edited by Zoui; 23-11-2015, 15:24.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
Comment