kyl mulle tällänenkin kelpais, oisko tommi mäkinen edition :think






BMW Japanista II - (FAQ + muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kotkassa en ole käynyt mutta tuskin mitään eroa, hangossa autot oli ainakin aikoinaan todella tuulisessa merelle avoimessa parkissa, talvella hakiessa saa olla pilkkihaalarit päällä.Originally posted by bemu2000 View Post183kjpy ro-ro hankoon. 167kjpy ro-ro kotkaan. Onko tuossa mitään käytännön väliä kumpaan laittaa? Kotkaan olisi lyhyempi matkakin.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
Originally posted by Zoui View PostKotkassa en ole käynyt mutta tuskin mitään eroa, hangossa autot oli ainakin aikoinaan todella tuulisessa merelle avoimessa parkissa, talvella hakiessa saa olla pilkkihaalarit päällä.
Eipä sitten tosiaan sisältänyt jpctraden hinta auton laittoa konttiin. Äkkiseltään kuulostaa aika kovilta lisäkuluilta 45 000jpy terminal handling fee ja 60 000jpy konttiin lastaus yhdessä tasossa.
Edit: 2900€ olisi neljälle autolle rahti ja japanin pään lastauskulut Kotkaan. Paljonko tollaselle tulee lisää satamakuluja suomessa ja kontin purku kuluja? Onko miten paha purkaa itse jos ottaa konti pihaan?Last edited by bemu2000; 27-11-2015, 10:23.
Comment
-
On kyllä, tuollaista terminal handling feetä ei ole ikinä pyydetty, mutta lastaus on kyllä ollut 20-60.000jpy noissa konteissa. Koko kontin lastaus siis 80-120.000jpy yleensä ollut, eli vaikka 4x20.000 tai 2x60.000 jneOriginally posted by bemu2000 View PostEipä sitten tosiaan sisältänyt jpctraden hinta auton laittoa konttiin. Äkkiseltään kuulostaa aika kovilta lisäkuluilta 45 000jpy terminal handling fee ja 60 000jpy konttiin lastaus yhdessä tasossa.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
On kyllä kovia hintojaOriginally posted by bemu2000 View PostEipä sitten tosiaan sisältänyt jpctraden hinta auton laittoa konttiin. Äkkiseltään kuulostaa aika kovilta lisäkuluilta 45 000jpy terminal handling fee ja 60 000jpy konttiin lastaus yhdessä tasossa.
Edit: 2900€ olisi neljälle autolle rahti ja japanin pään lastauskulut Kotkaan. Paljonko tollaselle tulee lisää satamakuluja suomessa ja kontin purku kuluja? Onko miten paha purkaa itse jos ottaa konti pihaan?
Vetää välistä sikana eikä noi kontien hinnat ole myöskään mitään halpoja jos ottaa vuoden ajan huomioonex bmw 540ia e34 1993
ex bmw e32 735i
Comment
-
Jos sulla on trukki tai muu nostolaite millä auton saa nostettua 2m korkeudelle ja henkeä kuin mcGuyverilla, niin kyllä se onnistuu. Toi kontin eestaas roudaus suomessa ei sekään tietysti halpaa ole.Originally posted by bemu2000 View PostEdit: 2900€ olisi neljälle autolle rahti ja japanin pään lastauskulut Kotkaan. Paljonko tollaselle tulee lisää satamakuluja suomessa ja kontin purku kuluja? Onko miten paha purkaa itse jos ottaa konti pihaan?
Tuolla lauselmalla suurin osa autoista meille tuli ja pitivät sanansa.
"Additional Fees for Containerization
The standard agency fee applies to RORO transportation. In the case of transport by container you will be requested to pay an extra fee of up to JPY 40,000."Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Onko enempää kokemusta hybridistä? Kaikki info tervetullutta.Originally posted by Bmw Master View PostNe on saksassa ihan ilmaisia. Melkein ostin mutta japanilainen mitoitus, pää ottaa kattoon vaikka penkki alaasennossa.Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Comment
-
Saman Terminal Handling Feen ilmoitti JPCtrade minullekin kun kyselin, eli ainakaan yksittäisestä vedätyksestä ei ole kyse.Originally posted by bemu2000 View PostEipä sitten tosiaan sisältänyt jpctraden hinta auton laittoa konttiin. Äkkiseltään kuulostaa aika kovilta lisäkuluilta 45 000jpy terminal handling fee ja 60 000jpy konttiin lastaus yhdessä tasossa.
Zoui, mitä luokkaa nuo THF:t on tavallisesti olleet?
Edit: Siellähän se olikin jo mainittuna että 40,000. Eli siis RoRona tuota THF-kuluako ei tule? Liittyneekö sitten kontin suhteen tarvittavaan yleiseen veivaamiseen ja kenties useampien autojen samaan satamaan haalimiseen. :-oLast edited by j-a; 27-11-2015, 12:40.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
roro:na tuota ei tule.Originally posted by j-a View PostSaman Terminal Handling Feen ilmoitti JPCtrade minullekin kun kyselin, eli ainakaan yksittäisestä vedätyksestä ei ole kyse.
Zoui, mitä luokkaa nuo THF:t on tavallisesti olleet?
Edit: Siellähän se olikin jo mainittuna että 40,000. Eli siis RoRona tuota THF-kuluako ei tule? Liittyneekö sitten kontin suhteen tarvittavaan yleiseen veivaamiseen ja kenties useampien autojen samaan satamaan haalimiseen. :-o
Roro-tilaus (normitilaus) on total fee 100kJPY + 3500JPY DHL:n osuus. Thats it.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Ro-Ro:sta on maksettu 60-120.000jpy per auto, yleisin ja ns normaali määrä on tuo 100.000jpy agentin palkkio, ei muuta. (+rahti tietysti, ei muuta japaniin)Originally posted by j-a View PostSaman Terminal Handling Feen ilmoitti JPCtrade minullekin kun kyselin, eli ainakaan yksittäisestä vedätyksestä ei ole kyse.
Zoui, mitä luokkaa nuo THF:t on tavallisesti olleet?
Edit: Siellähän se olikin jo mainittuna että 40,000. Eli siis RoRona tuota THF-kuluako ei tule? Liittyneekö sitten kontin suhteen tarvittavaan yleiseen veivaamiseen ja kenties useampien autojen samaan satamaan haalimiseen. :-o
Container shipment, maksettu 20-60.000jpy per auto, yleisin tuo 40.000jpy ja Powervehicles on ottanut tuon korkean 60.000jpy, käytetty noin kymmeneen autoon.
Eli referoituja 100.000jpy agenttimaksu, 40.000jpy konttiin lastaus, yhteensä 140.000jpy eikä senttiäkään päälle. Muissa tapauksissa on sitten ollut jotain erikoisempaa settiä mukana.
Lisämaksut ymmärtäisin sitten JOS olette sopineet ro-ro kuljetuksesta tai ette ole ilmoittaneet agentille haluavanne konttirahtia (oletus on ro-ro). JOS auto on jo toimitettu ro-ro satamaan, niin nyt konttirahtiin vaihtaminen "myöhässä" luonnollisesti aiheuttaa siirtokuluja.Elämä on pihakivestä.
Comment
Comment