Originally posted by Zoui
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Zoui View PostToyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Comment
-
-
Originally posted by Attekun View PostJoko sä osaat japania niin hyvin vai mistä sait tiedon että tuohon on tehty tekniikan vaihto? Mikä ois tämän kohdalla "halpa" hinta?
Turbo, 5f (5-speed manuaali), vanteet ja korisarja
Vasemmalla huomioita kentässä NA -> turbo ja AT -> MT, niin lyhenteet osa englantia ja piirretty nuolella vaihto
Jos tarjoaa tuota lähtöhintaa?
Ja tietysti GT-V on vapari ja kuvassa on keulassa cooleri.Last edited by Zoui; 12-02-2016, 20:19.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostValikoi alkupään vuosimallin niin noin 1900-2000eur, reilummin ajetulla säästää vielä tuosta mutta tuo noin 100tkm mentyyn.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostEli noin 1991-1995 ja mikä variantti oli tällä mosalla:2jz-gte
Mitä noihin Skylineihin tulee niin R34 on omasta mielestä tolkuttoman hintainen siihen nähden, mitä sillä saa. Hyvistä manuaali coupeista saa maksaa miljoonaa lähentelevää hintaa ja ne rytöläjätkin maksaa 500k. Lisäksi viripotentiaalin kanssa on vähän niin ja näin, koska moottori on RB25DET NEO, jossa melkein kaikki oleelliset osat on erilaisia (ja helvetin paljon kalliimpia) kuin vanhemmissa RB25:ssä. R33:ia on Suomessa niin paljon ja sellaiseen hintaan, että ei juuri kannata vaivautua Japanista hankkia.
R32 Getareiden osalta väittäisin, että Suomessa on tällä hetkellä todennäköisesti maailman halvimmat hinnat. Vaikka olisi kilvetkin kiinni. Ei todennäköisesti mene kovin pitkään kun ainakin siisteimpiä yksilöitä ryhdytään viemään täältä pois päin. Niitä on nimittäin Euroopan mittakaavassa tuotu tänne vuosien varrella aivan hämmentävän paljon.
Comment
-
-
Voihan sieltä tuollaisen vanhemmankin kopan tuoda, pari noita itsellä joskus ollutkin, hankintahinnassa japanissa ei käytännössä eroa uudempaan ole, mutta veroissa hiukan säästää. Vanha on ilman vvt-i:tä ja joiltain osin vanhempaa 2JZ-GTE konetta pidetään parempana viritysaihiona, mutta ei merkinne mitään vielä näillä tehoilla. Uudempi vvt-i koneinen on ajoltaan ainakin imho mielyttävämpi.
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Attekun View PostVaimon kanssa jo katteltiin Alphardeja...Niitä on aivan sikana myynnissä.
okei, onhan tää postiauto, mutta niin se on Alphardkin. Ajettu rohkeet 90tkm, mutta grade 4.5/B. Ja näitä on välillä tarjolla vasureinakin. Voi olla mese kuitenkin helpompi hävittää tulevaisuudessa kuin alphard.
Suomessahan ruoste on tappanut kaikki varsinkin alkuvuosien vianot, mutta näistä löytyy ruosteettomia.
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postmeinaat ettei S500L anna tarpeeksi hyvää kyytiä? että se alphard pelastaisi tilanteen? Mites Viano, sekin on tila-auto, mutta hieman tyylillä?
okei, onhan tää postiauto, mutta niin se on Alphardkin. Ajettu rohkeet 90tkm, mutta grade 4.5/B. Ja näitä on välillä tarjolla vasureinakin. Voi olla mese kuitenkin helpompi hävittää tulevaisuudessa kuin alphard.
Suomessahan ruoste on tappanut kaikki varsinkin alkuvuosien vianot, mutta näistä löytyy ruosteettomia.
Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Comment
-
-
Originally posted by Attekun View PostEi se ässä tule perheen kuljettimeksi. Laitan tuon E39 pakuksi ja siitä tulee vaimon työauto ellei ketään kiinnosta tarpeeksi hyvä 530d manuaali ja 190tkm. Tuo Mersu vois olla kans. Mites toi osuu alphardin hintahaarukkaan? Saako tuota vianoa 4wd? Astrot hylkäsin kun ei jää konttia käytännössä yhtään.
Makuasioita toki, mutta Vito olisi kyllä aika ranteet auki ratkaisu, vaikka muuten salaa vähän Mersuista tykkäänkin.
Comment
-
Comment