Announcement

Collapse
No announcement yet.

Saksasta / Euroopasta bongailtua (mobile/autoscout24/ebay)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heguli 31
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 9990
    • KVLA

    Tämmöstä olin yhdessä vaiheessa ostelemassa. Mutta nuo hinnat laittoi jarrua. Ja nykyään nämä alkaa olla tällä korimallilla aika paljon veivattuja. Hinnat vaan pysyy...

    Comment

    • Samii-
      BTCF Member
      • Nov 2006
      • 679
      • Klaukkala

      Originally posted by Heguli 31 View Post
      Tämmöstä olin yhdessä vaiheessa ostelemassa. Mutta nuo hinnat laittoi jarrua. Ja nykyään nämä alkaa olla tällä korimallilla aika paljon veivattuja. Hinnat vaan pysyy...

      https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...er=1&scopeId=C
      Silkkaa bmw/alpina pornoa. Jotenki alpinat ollu itellä aina se suosikki verrattuna m malleihin.

      Comment

      • TheRipper
        Bimmer Enthusiast
        • May 2012
        • 4974
        • Paimio

        Originally posted by Heguli 31 View Post
        Tämmöstä olin yhdessä vaiheessa ostelemassa. Mutta nuo hinnat laittoi jarrua. Ja nykyään nämä alkaa olla tällä korimallilla aika paljon veivattuja. Hinnat vaan pysyy...

        https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...er=1&scopeId=C
        Komia on! Mutta yhtä asiaa näissä E60 alpinoissa olen ennenkin ihmetellyt että mikä mieltymys niillä on ollut tuota rumaa vakiorattia käyttää? Kyllä se perus sporttirattikin olisi paljon nätimpi ja asiaan kuuluvampi mielestäni...:think
        F10 523iA 2010

        Ex: E39 528iA 1997
        Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
        Ex: E65 745iA 2003
        Ex: E46 318i 1998
        Ex: E34 525iA 1989

        Comment

        • Heguli 31
          BTCF Member
          • Oct 2004
          • 9990
          • KVLA

          Olisiko tuo joku Alpinan oma viritys,kun vaihdenamiskat on upotettu tuohon ratin kehään? No ei välttämättä tosoaan kaikista komein. Ei myöskään linkittamäni auton penkit/sisusta välttämättä nappaa. Mutta tuota "S" mallia on ollut myynnissä joskus todella upealla ja eksoottisellakin sisustuksella.

          Pieni viri-potenteiaalikin olisi nopea toteuttaa valmiilla setillä,jos tehoja jää vielä kaipaamaan. Eli "puhaltimeen" hihnapyörän vaihto ja ohjelma uusiksi. Oltaisiinkin valmistajan mukaan heposissa jo lähempänä 7 alkavia numeroita. Joten kiireellisempikin herrasmies pitäisi keretä perille riittävän ripeästi. Eli silloin se olisi kyllä kunnollinen "Ämmän tappaja".

          Sitten tämä uudempi versio ei vaan jotenkin sytytä vaikka on monin paikoin paljon hienompi. Jotain siitä vaan puuttuu (vai onko jo liikaa???):



          Ajelisin toki ylpeänä tuollaisellakin,jos joku sponsoroisi laitteen pihaan
          Last edited by Heguli 31; 06-10-2017, 09:28.

          Comment

          • Samii-
            BTCF Member
            • Nov 2006
            • 679
            • Klaukkala

            Halvalla lähtee ja vetääkö vertoja japanin tuonnille.

            Comment

            • 928 GTS
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2006
              • 1559
              • Helsinki

              Originally posted by Heguli 31 View Post
              Olisiko tuo joku Alpinan oma viritys,kun vaihdenamiskat on upotettu tuohon ratin kehään?
              Voiko olla tekemistä sen kanssa millaisen BMW vakio osan läpi napin painallukset saadaan siirrettyä ratin akselin ohi eteenpäin? Onko kaikissa rateissa ollut mahdollista laittaa noin paljon nappeja käyttöön ja saada signaalit läpi vai onko ratti valittu sen takia, että se oli ainoa vaihtoehto?
              -92 928 GTS
              -98 550 Maranello

              Comment

              • TheRipper
                Bimmer Enthusiast
                • May 2012
                • 4974
                • Paimio

                Originally posted by 928 GTS View Post
                Voiko olla tekemistä sen kanssa millaisen BMW vakio osan läpi napin painallukset saadaan siirrettyä ratin akselin ohi eteenpäin? Onko kaikissa rateissa ollut mahdollista laittaa noin paljon nappeja käyttöön ja saada signaalit läpi vai onko ratti valittu sen takia, että se oli ainoa vaihtoehto?
                Joku tämäntapainen voisi olla syynä kun niin monissa (vaiko peräti kaikissa E60) on tuo perusratti....Mutta miksi niissä eroja olisi? Onhan sporttiratteihin noita läpysköitä kuitenkin saanut...vai tuleeko niihin taas sitten jotenkin eri kautta kaapeloinnit ym?
                F10 523iA 2010

                Ex: E39 528iA 1997
                Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
                Ex: E65 745iA 2003
                Ex: E46 318i 1998
                Ex: E34 525iA 1989

                Comment

                • Heguli 31
                  BTCF Member
                  • Oct 2004
                  • 9990
                  • KVLA

                  Originally posted by TheRipper View Post
                  Onhan sporttiratteihin noita läpysköitä kuitenkin saanut...
                  Tarkoitatko niitä erillisiä läpysköitä ratin alla vai jotain kiinteitä rattiin "upotettuja" systeemeitä?

                  Comment

                  • TheRipper
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2012
                    • 4974
                    • Paimio

                    Originally posted by Heguli 31 View Post
                    Tarkoitatko niitä erillisiä läpysköitä ratin alla vai jotain kiinteitä rattiin "upotettuja" systeemeitä?
                    Niitä erillisiä läpysköitä tarkoitin.
                    F10 523iA 2010

                    Ex: E39 528iA 1997
                    Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
                    Ex: E65 745iA 2003
                    Ex: E46 318i 1998
                    Ex: E34 525iA 1989

                    Comment

                    • Dualfun
                      Moderator
                      • Jan 2003
                      • 17837
                      • PKS

                      Itse taas olen sitä mieltä, että ALPINA ei ole halunnut sekoittaa autoihinsa BMW M (tai M-Sport) osia. Hehän ovat aina pitäytyneet BMW vakiopuskureissa lisäten niihin pieniä yksityiskohtia, ja sama teema on jatkunut myös sisustassa. Jokaisen ALPINA auton pohjana onkin aina ei- M-Sport malli. Lisenssikysymys vai tietoinen tapa erottautua BMW M teemasta, en tiedä?
                      E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
                      E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic

                      E28 ///M535i '87 zinnoberrot

                      ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
                      ½ E36
                      ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
                      Muut talouden vehkeet:
                      E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
                      Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
                      Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

                      Comment

                      • nullzwei
                        BTCF Member
                        • Oct 2002
                        • 11056
                        • ?





                        Adapted and tested in cooperation with ZF, the advanced SWITCH-TRONIC 8-speed sport automatic transmission sets a new benchmark. With ALPINA’s philosophy the guiding credo, our engineers have spent thousands of development and test hours ensuring that no other performance automatic transmission
                        comes close to providing this level of both comfort and sportiness. The blend of eight speeds and plenty of torque makes for unparalleled comfortable gear changes with no noticeable interruption to the delivery of power – only the accompanying acoustics and the dynamic rev counter provide feedback as to the workings of the transmission. The 700Nm of torque means the B5 Bi-Turbo excels at gliding along at low speeds in a high gear with minimum revs, benefiting both consumption and comfort. In Sport mode a completely different character emerges: the transmission is crisp and unmistakably immediate. The innovative single-cylinder step-down (EZA), specially developed by ALPINA for the B5 Bi-Turbo allows for super quick up-shifts in just milliseconds, in spite of the high torque.

                        Depending on the load onthe transmission, the injection of fuel into a given cylinder is interrupted for a fraction of a second, creating the required reduction in torque that the automatic transmission needs for the up-shift. The advantage versus the typical timing retardation are noticeably quicker shifts, and improved thermo-dynamic efficiency due to reduced exhaust temperatures as well as lower fuel consumption. The single-cylinder step-down (EZA) is accompanied by a tone nothing short of spectacular, as each shift harbours a deeply sonorous back-pressure burble.

                        The Manual mode gives the driver full control over every shift. The SWITCH-TRONIC buttons are ergonomically and aesthetically positioned on the back side of the steering wheel, and can be used by the driver in whatever manner he or she wishes, based on traffic and the roadway at hand. The system also allows for multi-simultaneous down-shifts in fractions of a second, hereby the transmission will skip several gears depending on accelerator loads and revs. In this manner the 8-speed sport automatic transmission with ALPINA SWITCH-TRONIC reveals itself to be multi-faceted and able to provide the proper shift characteristic for any and all situations.

                        Comment

                        • van cleef
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2006
                          • 1886
                          • 01830

                          Originally posted by Dualfun View Post
                          Itse taas olen sitä mieltä, että ALPINA ei ole halunnut sekoittaa autoihinsa BMW M (tai M-Sport) osia. Hehän ovat aina pitäytyneet BMW vakiopuskureissa lisäten niihin pieniä yksityiskohtia, ja sama teema on jatkunut myös sisustassa. Jokaisen ALPINA auton pohjana onkin aina ei- M-Sport malli. Lisenssikysymys vai tietoinen tapa erottautua BMW M teemasta, en tiedä?
                          Lisäisin: nykyisin. Tai no, poikkeuksia ei ole montaa. Yksi tulee mieleen näin äkkiseltään.
                          ...

                          Comment

                          • T3
                            BTCF Member
                            • Oct 2003
                            • 8530
                            • Karhe

                            Originally posted by van cleef View Post
                            Lisäisin: nykyisin. Tai no, poikkeuksia ei ole montaa. Yksi tulee mieleen näin äkkiseltään.
                            B6 3,5 S. Kyseisen tuninkipajan ehkä suurin möhläys.
                            .

                            Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                            Comment

                            • nullzwei
                              BTCF Member
                              • Oct 2002
                              • 11056
                              • ?

                              Originally posted by T3 View Post
                              B6 3,5 S. Kyseisen tuninkipajan ehkä suurin möhläys.
                              Kuutosen JYLINÄÄ

                              Big Block

                              Comment

                              • van cleef
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2006
                                • 1886
                                • 01830

                                Originally posted by T3 View Post
                                B6 3,5 S. Kyseisen tuninkipajan ehkä suurin möhläys.
                                Pyh! Ainoa e30 m3 jonka kelpuutan talouteeni on kunnon maamoottori3.
                                ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎