Tämmöstä olin yhdessä vaiheessa ostelemassa. Mutta nuo hinnat laittoi jarrua. Ja nykyään nämä alkaa olla tällä korimallilla aika paljon veivattuja. Hinnat vaan pysyy...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Saksasta / Euroopasta bongailtua (mobile/autoscout24/ebay)
Collapse
X
-
Originally posted by Heguli 31 View PostTämmöstä olin yhdessä vaiheessa ostelemassa. Mutta nuo hinnat laittoi jarrua. Ja nykyään nämä alkaa olla tällä korimallilla aika paljon veivattuja. Hinnat vaan pysyy...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...er=1&scopeId=C
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostTämmöstä olin yhdessä vaiheessa ostelemassa. Mutta nuo hinnat laittoi jarrua. Ja nykyään nämä alkaa olla tällä korimallilla aika paljon veivattuja. Hinnat vaan pysyy...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...er=1&scopeId=CF10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Olisiko tuo joku Alpinan oma viritys,kun vaihdenamiskat on upotettu tuohon ratin kehään? No ei välttämättä tosoaan kaikista komein. Ei myöskään linkittamäni auton penkit/sisusta välttämättä nappaa. Mutta tuota "S" mallia on ollut myynnissä joskus todella upealla ja eksoottisellakin sisustuksella.
Pieni viri-potenteiaalikin olisi nopea toteuttaa valmiilla setillä,jos tehoja jää vielä kaipaamaan. Eli "puhaltimeen" hihnapyörän vaihto ja ohjelma uusiksi. Oltaisiinkin valmistajan mukaan heposissa jo lähempänä 7 alkavia numeroita. Joten kiireellisempikin herrasmies pitäisi keretä perille riittävän ripeästi. Eli silloin se olisi kyllä kunnollinen "Ämmän tappaja".
Sitten tämä uudempi versio ei vaan jotenkin sytytä vaikka on monin paikoin paljon hienompi. Jotain siitä vaan puuttuu (vai onko jo liikaa???):
Ajelisin toki ylpeänä tuollaisellakin,jos joku sponsoroisi laitteen pihaanLast edited by Heguli 31; 06-10-2017, 09:28.
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostOlisiko tuo joku Alpinan oma viritys,kun vaihdenamiskat on upotettu tuohon ratin kehään?-92 928 GTS
-98 550 Maranello
Comment
-
-
Originally posted by 928 GTS View PostVoiko olla tekemistä sen kanssa millaisen BMW vakio osan läpi napin painallukset saadaan siirrettyä ratin akselin ohi eteenpäin? Onko kaikissa rateissa ollut mahdollista laittaa noin paljon nappeja käyttöön ja saada signaalit läpi vai onko ratti valittu sen takia, että se oli ainoa vaihtoehto?F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostTarkoitatko niitä erillisiä läpysköitä ratin alla vai jotain kiinteitä rattiin "upotettuja" systeemeitä?F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Itse taas olen sitä mieltä, että ALPINA ei ole halunnut sekoittaa autoihinsa BMW M (tai M-Sport) osia. Hehän ovat aina pitäytyneet BMW vakiopuskureissa lisäten niihin pieniä yksityiskohtia, ja sama teema on jatkunut myös sisustassa. Jokaisen ALPINA auton pohjana onkin aina ei- M-Sport malli. Lisenssikysymys vai tietoinen tapa erottautua BMW M teemasta, en tiedä?E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Adapted and tested in cooperation with ZF, the advanced SWITCH-TRONIC 8-speed sport automatic transmission sets a new benchmark. With ALPINA’s philosophy the guiding credo, our engineers have spent thousands of development and test hours ensuring that no other performance automatic transmission
comes close to providing this level of both comfort and sportiness. The blend of eight speeds and plenty of torque makes for unparalleled comfortable gear changes with no noticeable interruption to the delivery of power – only the accompanying acoustics and the dynamic rev counter provide feedback as to the workings of the transmission. The 700Nm of torque means the B5 Bi-Turbo excels at gliding along at low speeds in a high gear with minimum revs, benefiting both consumption and comfort. In Sport mode a completely different character emerges: the transmission is crisp and unmistakably immediate. The innovative single-cylinder step-down (EZA), specially developed by ALPINA for the B5 Bi-Turbo allows for super quick up-shifts in just milliseconds, in spite of the high torque.
Depending on the load onthe transmission, the injection of fuel into a given cylinder is interrupted for a fraction of a second, creating the required reduction in torque that the automatic transmission needs for the up-shift. The advantage versus the typical timing retardation are noticeably quicker shifts, and improved thermo-dynamic efficiency due to reduced exhaust temperatures as well as lower fuel consumption. The single-cylinder step-down (EZA) is accompanied by a tone nothing short of spectacular, as each shift harbours a deeply sonorous back-pressure burble.
The Manual mode gives the driver full control over every shift. The SWITCH-TRONIC buttons are ergonomically and aesthetically positioned on the back side of the steering wheel, and can be used by the driver in whatever manner he or she wishes, based on traffic and the roadway at hand. The system also allows for multi-simultaneous down-shifts in fractions of a second, hereby the transmission will skip several gears depending on accelerator loads and revs. In this manner the 8-speed sport automatic transmission with ALPINA SWITCH-TRONIC reveals itself to be multi-faceted and able to provide the proper shift characteristic for any and all situations.
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View PostItse taas olen sitä mieltä, että ALPINA ei ole halunnut sekoittaa autoihinsa BMW M (tai M-Sport) osia. Hehän ovat aina pitäytyneet BMW vakiopuskureissa lisäten niihin pieniä yksityiskohtia, ja sama teema on jatkunut myös sisustassa. Jokaisen ALPINA auton pohjana onkin aina ei- M-Sport malli. Lisenssikysymys vai tietoinen tapa erottautua BMW M teemasta, en tiedä?...
Comment
-
Comment