Originally posted by JiPe
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista V (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by samulis View PostJotain MX-5 olin hakemassa UK:sta ja kattelin 90-luvun alun Jaguar:ia vara-autoks. Kyselin autosta merkkiä harrastavalta tutulta joka "kehoitti voimakkain sanankääntein" olla tuomasta minkäänlaista 80/90 luvun Jaguaria vaikka omistaja maksais pihasta viemisestä.
Vanhat, eli japanissa 1985-2000 väliin menevät ja yli 4.0l moottoriset.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostMä olen tästä ihan eri mieltä, yksi suurimmista tileistä tullut tehtyä autolla mikä sopii tuohon väliin, lähes ilmaiseksi japanista ostettu XJS convertible.
Vanhat, eli japanissa 1985-2000 väliin menevät ja yli 4.0l moottoriset.Last edited by samulis; 12-03-2016, 11:38.ex:e46 328Ci, e36 318Ti
Comment
-
-
Originally posted by samulis View PostTaatusti, XJS, Japanista ja etenkin avona on haluttu ja sopivan kaupan tehdessä tekee tilin ja hyvän mielen. Mutta ostamalla 4 ovisen hinnat alkaen malli Englannista huonolla pidolla ja köyhien omistajien jäljiltä, ei kannata koskea pitkällä tikullakaan. Japanin ja Englannin 700€ autoissa on huikea ero, Japanin peli on löytö vähillä kilometreillä, Englannin loppuun ajettu ruosteinen paska. Mut ei noi UK tuonnit itseasiassa kuulu tähän keskusteluun, noihin tulee vertailtua kun omat kokemukset on sumujen saarilta.
Japanintuonnin ostohinta tosiaan ei ole oikein millään mittapuulla vertailukelpoinen muun alueen autoihin, siellä kun tietyn ikäluokan autot ovat menettäneet käytännössö kokonaan arvonsa.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostZ8 myytiin 18,6MJPY.
F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostKaikki jenkkilotkot, ikäluokassa ~93-03 nyt näin äkkiä ajateltuna.Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Comment
-
-
Originally posted by Tomppa80 View PostNo niimpä tietysti, eipä taas käynyt mielesäkkään, ja anna arvaan, dieselinä tarjontaa ei ole?. Pitäisihän siitä joskus päästä eroonkin. Bensa vanista ei taida suomessa päästä eroon koskaan.
Comment
-
-
Originally posted by Kemppainen.P View PostTätä japsi ketjua olen useita viikoja seurannut mielenkiinnolla mutta se on mennyt ohi
että onko jo tullut tänne suomeen asti yhtään teidän huutamia/ostamia autoja .
Kuvia suomeen saapuneista en ole vielä huomannut .2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Originally posted by Kemppainen.P View PostTätä japsi ketjua olen useita viikoja seurannut mielenkiinnolla mutta se on mennyt ohi
että onko jo tullut tänne suomeen asti yhtään teidän huutamia/ostamia autoja .
Kuvia suomeen saapuneista en ole vielä huomannut .
On tämä kyllä foorumin yks parhaista topiceista koskaan. Mielenkiintoisia kulkupelejä laidasta laitaan ja saa aina haaveilemaan itseäkin hommaamaan jonkin mielenkiintoisen auton Japanista. JatkakaaSawo-Karjala - connection
@osmis_garage
Harraste: E30 325i Cabriolet -86
Käyttis: E39 528i M-Sport -99
Comment
-
Comment