Tein tunnarit JPClle (virhe), mutta en nää, että olis e63 korin 645i:ia tulossa myyntiin, vai vaatiiko depositin? Kysyin jo joskus syksyllä hintaa kaikkine kuluineen ja joku ystävällisesti vastasikin. Taitaa vastauksen jälkeen tullut jokunen tuhat viestiä ja pari uutta threadiakin. Eli minkälaiset hinnat on ollut näissä viime aikoina?
Tein tunnarit JPClle (virhe), mutta en nää, että olis e63 korin 645i:ia tulossa myyntiin, vai vaatiiko bidin? Kysyin jo joskus syksyllä hintaa kaikkine kuluineen ja joku ystävällisesti vastasikin. Taitaa vastauksen jälkeen tullut jokunen tuhat viestiä ja pari uutta threadiakin. Eli minkälaiset hinnat on ollut näissä viime aikoina?
Vaatii depositin että näkee kaikki tulevat autot. Suosittelen lukemaan tuon bmw japanista faq, sieltä löytyy linkki jonka takaa voi ilmaiseksi katsoa toteutuneita kauppoja. Hintahaitari on japanissa niin suurta, että yksittäisen kaupan toteutunut hinta kun ei oikein kauheana kerro totuutta. Suosittelen tutustumaan itse näihin myytyihin.
Hiukan ehkä menee kulutus, ja varmaan hintakin noissa yli
Täytyy varmaan keskittyä vielä siihen e39:iin.
Kulutushan riippuu ihan kaasupolkimen asennosta
Todistettavasti E92 M3 kulkee pienemmällä kulutuksella kuin Toyota Prius
Hieman enemmän tosissaan: Mitään pikkukoneisia ei oikein kannata tuoda, hintaetu on niin paljon isokoneisten hyväksi ja pikkukoneisia on suomi pullollaan.
Japanissa usein isokoneinen auto on halvempi kuin pienikoneinen, jos puhutaan riittävän vanhoista yksilöistä. Eli en olisi yllättynyt jos 550i mallin saisi ostettua halvemmalla kuin 525i mallin, toki muuten kustannukset ja verot on suomessa sitten taas toisessa isommat, mutta jos pelkkää hankintaa ajatellaan.
Tein tunnarit JPClle (virhe), mutta en nää, että olis e63 korin 645i:ia tulossa myyntiin, vai vaatiiko depositin? Kysyin jo joskus syksyllä hintaa kaikkine kuluineen ja joku ystävällisesti vastasikin. Taitaa vastauksen jälkeen tullut jokunen tuhat viestiä ja pari uutta threadiakin. Eli minkälaiset hinnat on ollut näissä viime aikoina?
Ihan mielenkiinnosta kun itsekin noita katsellut että miksi juuri 645? Miksei 650?
Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Hiukan ehkä menee kulutus, ja varmaan hintakin noissa yli
Täytyy varmaan keskittyä vielä siihen e39:iin.
Paljonko sulla sitten olisi budjetti sille autolle? Ei tuolta halvalla saa E39:ä suomen hintatasoon verrattuna, ellei halua juurikin jotain 50tkm ajettua mitä täällä ei pahemmin ole.
Ihan mielenkiinnosta kun itsekin noita katsellut että miksi juuri 645? Miksei 650?
Hintansa vuoksi lähinnä. En tiedä minkälainen hintaero noiden välillä on Japanissa, mutta Suomessa veroja joutuu maksamaan varmasti aika reilusti enemmän.
Toki myös 630i kiinnostaa, mutta semmosta tuskin tuolta kannattaisi rahdata.
Comment