Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW Japanista V (+ muita merkkejä)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Oodi
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2011
    • 169
    • Oulu

    Juu ei paljon järkeä ole painottaessa käytetty. Mustaahan minä etsin mutta tämä lähti lopuksi enemmän kuin sopivasti joten pakko oli häpeään tyytyä. Pikku fiksailua siis luvassa. Auton saaminen Hangosta Ouluun on vähän mysteeri vielä. Ilmeisesti näitä tulleja ja alveja ei voi maksaa täällä kotopuolessa ja tilata autoa tulemaan autokuljetuksessa? Jos Hankoon asti pitää itse lähteä niin otetaan sitten riski ja ajetaan kotiin

    Comment

    • Zoui
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 6345
      • Tampere

      Originally posted by Oodi View Post
      Juu ei paljon järkeä ole painottaessa käytetty. Mustaahan minä etsin mutta tämä lähti lopuksi enemmän kuin sopivasti joten pakko oli häpeään tyytyä. Pikku fiksailua siis luvassa. Auton saaminen Hangosta Ouluun on vähän mysteeri vielä. Ilmeisesti näitä tulleja ja alveja ei voi maksaa täällä kotopuolessa ja tilata autoa tulemaan autokuljetuksessa? Jos Hankoon asti pitää itse lähteä niin otetaan sitten riski ja ajetaan kotiin
      Mites roro suoraan ouluun? Siis mun käsityksen mukaan sen saisi japanista antwerpeniin ja sieltä suoraa ouluun.

      No mutta voi sen tullata etänäkin ja laittaa SE mäkisen kyydillä (tai jollain muulla halvemmalla) ouluun.
      Elämä on pihakivestä.

      Comment

      • Oodi
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2011
        • 169
        • Oulu

        Originally posted by Zoui View Post
        Mites roro suoraan ouluun? Siis mun käsityksen mukaan sen saisi japanista antwerpeniin ja sieltä suoraa ouluun.

        No mutta voi sen tullata etänäkin ja laittaa SE mäkisen kyydillä (tai jollain muulla halvemmalla) ouluun.
        Ei ollut tarjolla kuin Kotka taikka Hanko kun kysyin tätä. Olisi saattanut toki saadakkin jos olisi itse asiaa paremmin selvittänyt. Tämäkin bookattiin eka kotkaan, mutta vaihtui sitten Hankoon kun sanoin asiasta.

        Comment

        • Dunky
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 4929
          • Kotka

          Originally posted by Oodi View Post
          Ei ollut tarjolla kuin Kotka taikka Hanko kun kysyin tätä. Olisi saattanut toki saadakkin jos olisi itse asiaa paremmin selvittänyt. Tämäkin bookattiin eka kotkaan, mutta vaihtui sitten Hankoon kun sanoin asiasta.
          Paljonko roro olisi ollut Kotkaan? Ja maksoitko välittäjälle suoraan?
          Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

          Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

          Comment

          • Oodi
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2011
            • 169
            • Oulu

            Originally posted by Dunky View Post
            Paljonko roro olisi ollut Kotkaan? Ja maksoitko välittäjälle suoraan?
            Juu maksoin 126 kJpy Kotkaan oli päivän hinta. Olisi ehkä ollut halvempi hommata itse kuljetus, mutta tämä nyt oli helpompi hoitaa näin. Minulla välittäjänä on JPC:n Murata, ihan ok kokemukset tähän asti. WhatsApp käytetään yhteydenpidossa. Minä en niin tuosta Skypestä niin välitä.

            Comment

            • Susiraja
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2004
              • 361
              • Helsinki

              Originally posted by Oodi View Post
              Juu ei paljon järkeä ole painottaessa käytetty. Mustaahan minä etsin mutta tämä lähti lopuksi enemmän kuin sopivasti joten pakko oli häpeään tyytyä. Pikku fiksailua siis luvassa. Auton saaminen Hangosta Ouluun on vähän mysteeri vielä. Ilmeisesti näitä tulleja ja alveja ei voi maksaa täällä kotopuolessa ja tilata autoa tulemaan autokuljetuksessa? Jos Hankoon asti pitää itse lähteä niin otetaan sitten riski ja ajetaan kotiin
              Tuo on vielä sen verran old school mersu, että tuore akku vaan paikalleen ja ajamalla kotia. Lupaan juoda litran kaljaa, jos ei käyntiin lähde ��
              www.finnishcodriver.blogspot.fi

              Comment

              • Boiga
                BTCF Member
                • Jul 2007
                • 1773
                • Ylöjärvi

                Sori offtopic mutta onko satamassa mahdollisuutta ajaa ramppia pitkin esim kuorma-autoon? Oon nimittäin työautolla tuonut AVK autoja jotain espoosta seinäjoelle ja kuljetus on ollut ihan ok hintainen verrattuna että vuokraa trailerin ja lähtee hakemaan. AVK:lla toki isolla trukilla nostettu joko kyljestä tai perästä sisään ja seinäjoen päässä on taas useampi paikka missä saa perästä ajaa vain ramppia pitkin pois näin esimerkkinä.

                Oodi: Heitä privaa jos kiinnostaa jonkinlaista diiliä toimituksesta (tai voin ainakin tiedustella ja selvittää hintaa), itseä toisaalta voisi ehkä kiinnostaakin mielenkiinnosta lähtee noutamaan autoa ja toimituksen voi sitten miettiä että mihin asti, seinäjoelle varmasti hyvinkin etuisesti jolloin ajoa ei tulisi niin paljoa, taikka johonkin tuohon ylemmäs ellei jopa ouluun asti
                Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎

                Comment

                • Oodi
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2011
                  • 169
                  • Oulu

                  Originally posted by Susiraja View Post
                  Tuo on vielä sen verran old school mersu, että tuore akku vaan paikalleen ja ajamalla kotia. Lupaan juoda litran kaljaa, jos ei käyntiin lähde ��
                  Tähän otettu näköjään tälläinen varuste
                  987 BATTERY ISOLATION SWITCH FOR SHIPMENT VEHICLES
                  Joten tiedä vaikka lähtee omallakin akulla käyntiin, enitenhän se huolettaa että kestääkö auto matkan.

                  Originally posted by Boiga View Post
                  Oodi: Heitä privaa jos kiinnostaa jonkinlaista diiliä toimituksesta (tai voin ainakin tiedustella ja selvittää hintaa), itseä toisaalta voisi ehkä kiinnostaakin mielenkiinnosta lähtee noutamaan autoa ja toimituksen voi sitten miettiä että mihin asti, seinäjoelle varmasti hyvinkin etuisesti jolloin ajoa ei tulisi niin paljoa, taikka johonkin tuohon ylemmäs ellei jopa ouluun asti
                  Nakkaan privaa.

                  Comment

                  • Tojopa
                    BTCF Member
                    • Mar 2004
                    • 1592
                    • Kuopio

                    Originally posted by Boiga View Post
                    Sori offtopic mutta onko satamassa mahdollisuutta ajaa ramppia pitkin esim kuorma-autoon?
                    Vapaasatamassa taitaa muutamat rampit olla, miten lie pääsee ulkopuolisena käyttämään. Eikös siinä toisella rautatieasemalla, Hangon eteläinenkö se nyt oli nimeltään, ole myös pitkä betoniramppi, jolta voisi sopivan korkuisen lavetin kyytiin ajaa.. :think

                    Comment

                    • Laku
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2007
                      • 17477
                      • Turku

                      Latvialainen kaveri, joka omisti aikanaan tämän osti tuon M635:n:



                      Millä hintaa tuo ämmä meni?
                      Näillä mennään:
                      - BMW E81 118i since 2017
                      - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                      - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                      - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                      - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                      Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                      Comment

                      • pope
                        Bimmer Fanatic
                        • May 2007
                        • 687
                        • Harjavalta

                        Originally posted by pope View Post
                        760Li









                        Varustelistalla ei ole dynamic driveä. Eihän se vakiovaruste tollasessa sattuisi olemaan?
                        Onhan se vakiovaruste. JPC:llä oli korkein tarjous 800 000 JPY. 750Li kelpaa myös niin taidan odotella hiukan halvempaa
                        e34 m60b40 tuplaturbo 912hv

                        Comment

                        • Sami.
                          Bimmer Enthusiast
                          • May 2007
                          • 2526
                          • Lahti

                          Originally posted by BeamR View Post
                          sopivasti "race" tää E30 M3.
                          Olikohan tämä ihanuus jo mennyt kun ei löytynyt mistään? Liekö pellin alla mitn jännää:think

                          Random herkku:




                          eDIRTY
                          kliks

                          Comment

                          • Attekun
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2013
                            • 1407
                            • Saarijärvi

                            Originally posted by Sami. View Post
                            Olikohan tämä ihanuus jo mennyt kun ei löytynyt mistään? Liekö pellin alla mitn jännää:think
                            Myytiin kolmella miljoonalla. Tuossa vielä kortti, näkeekö siitä onko siellä pellin alla muuta ihmeellistä.
                            Toyota Alphard MS
                            Peugeot e-2008
                            ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316

                            Comment

                            • BMW323
                              Bimmer Fanatic
                              • Feb 2007
                              • 994
                              • kempele

                              Originally posted by Oodi View Post
                              . Auton saaminen Hangosta Ouluun on vähän mysteeri vielä. Ilmeisesti näitä tulleja ja alveja ei voi maksaa täällä kotopuolessa ja tilata autoa tulemaan autokuljetuksessa? Jos Hankoon asti pitää itse lähteä niin otetaan sitten riski ja ajetaan kotiin
                              ite maksoin tullin ja muut kulut satamassa sitten autoveron vaan tieten kotona.
                              sieltähän saa sitten ne 3kk puuhakilvet

                              ajamalla vaan ouluun niin tein minäkin
                              Nissan Stagea NM35 -01
                              2auto (siisti sivikki -00 jenkki malli.
                              harrastepohjalta E21 316

                              Comment

                              • Zoui
                                Bimmer Enthusiast
                                • Aug 2003
                                • 6345
                                • Tampere

                                Originally posted by Attekun View Post
                                Myytiin kolmella miljoonalla. Tuossa vielä kortti, näkeekö siitä onko siellä pellin alla muuta ihmeellistä.
                                Amatööri veikkaa tuon perusteella veivit, nokka, aftermarket ecu, lukkoperä ja jotain muuta pientä.
                                Elämä on pihakivestä.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎