Juu ei paljon järkeä ole painottaessa käytetty. Mustaahan minä etsin mutta tämä lähti lopuksi enemmän kuin sopivasti joten pakko oli häpeään tyytyä. Pikku fiksailua siis luvassa. Auton saaminen Hangosta Ouluun on vähän mysteeri vielä. Ilmeisesti näitä tulleja ja alveja ei voi maksaa täällä kotopuolessa ja tilata autoa tulemaan autokuljetuksessa? Jos Hankoon asti pitää itse lähteä niin otetaan sitten riski ja ajetaan kotiin
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista V (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Oodi View PostJuu ei paljon järkeä ole painottaessa käytetty. Mustaahan minä etsin mutta tämä lähti lopuksi enemmän kuin sopivasti joten pakko oli häpeään tyytyä. Pikku fiksailua siis luvassa. Auton saaminen Hangosta Ouluun on vähän mysteeri vielä. Ilmeisesti näitä tulleja ja alveja ei voi maksaa täällä kotopuolessa ja tilata autoa tulemaan autokuljetuksessa? Jos Hankoon asti pitää itse lähteä niin otetaan sitten riski ja ajetaan kotiin
No mutta voi sen tullata etänäkin ja laittaa SE mäkisen kyydillä (tai jollain muulla halvemmalla) ouluun.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostMites roro suoraan ouluun? Siis mun käsityksen mukaan sen saisi japanista antwerpeniin ja sieltä suoraa ouluun.
No mutta voi sen tullata etänäkin ja laittaa SE mäkisen kyydillä (tai jollain muulla halvemmalla) ouluun.
Comment
-
-
Originally posted by Oodi View PostEi ollut tarjolla kuin Kotka taikka Hanko kun kysyin tätä. Olisi saattanut toki saadakkin jos olisi itse asiaa paremmin selvittänyt. Tämäkin bookattiin eka kotkaan, mutta vaihtui sitten Hankoon kun sanoin asiasta.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostPaljonko roro olisi ollut Kotkaan? Ja maksoitko välittäjälle suoraan?
Comment
-
-
Originally posted by Oodi View PostJuu ei paljon järkeä ole painottaessa käytetty. Mustaahan minä etsin mutta tämä lähti lopuksi enemmän kuin sopivasti joten pakko oli häpeään tyytyä. Pikku fiksailua siis luvassa. Auton saaminen Hangosta Ouluun on vähän mysteeri vielä. Ilmeisesti näitä tulleja ja alveja ei voi maksaa täällä kotopuolessa ja tilata autoa tulemaan autokuljetuksessa? Jos Hankoon asti pitää itse lähteä niin otetaan sitten riski ja ajetaan kotiin
Comment
-
-
Sori offtopic mutta onko satamassa mahdollisuutta ajaa ramppia pitkin esim kuorma-autoon? Oon nimittäin työautolla tuonut AVK autoja jotain espoosta seinäjoelle ja kuljetus on ollut ihan ok hintainen verrattuna että vuokraa trailerin ja lähtee hakemaan. AVK:lla toki isolla trukilla nostettu joko kyljestä tai perästä sisään ja seinäjoen päässä on taas useampi paikka missä saa perästä ajaa vain ramppia pitkin pois näin esimerkkinä.
Oodi: Heitä privaa jos kiinnostaa jonkinlaista diiliä toimituksesta (tai voin ainakin tiedustella ja selvittää hintaa), itseä toisaalta voisi ehkä kiinnostaakin mielenkiinnosta lähtee noutamaan autoa ja toimituksen voi sitten miettiä että mihin asti, seinäjoelle varmasti hyvinkin etuisesti jolloin ajoa ei tulisi niin paljoa, taikka johonkin tuohon ylemmäs ellei jopa ouluun astiAjaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
-
Originally posted by Susiraja View PostTuo on vielä sen verran old school mersu, että tuore akku vaan paikalleen ja ajamalla kotia. Lupaan juoda litran kaljaa, jos ei käyntiin lähde ��
987 BATTERY ISOLATION SWITCH FOR SHIPMENT VEHICLES
Joten tiedä vaikka lähtee omallakin akulla käyntiin, enitenhän se huolettaa että kestääkö auto matkan.
Originally posted by Boiga View PostOodi: Heitä privaa jos kiinnostaa jonkinlaista diiliä toimituksesta (tai voin ainakin tiedustella ja selvittää hintaa), itseä toisaalta voisi ehkä kiinnostaakin mielenkiinnosta lähtee noutamaan autoa ja toimituksen voi sitten miettiä että mihin asti, seinäjoelle varmasti hyvinkin etuisesti jolloin ajoa ei tulisi niin paljoa, taikka johonkin tuohon ylemmäs ellei jopa ouluun asti
Comment
-
-
Originally posted by Boiga View PostSori offtopic mutta onko satamassa mahdollisuutta ajaa ramppia pitkin esim kuorma-autoon?
Comment
-
-
Latvialainen kaveri, joka omisti aikanaan tämän osti tuon M635:n:
Millä hintaa tuo ämmä meni?Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Sami. View PostOlikohan tämä ihanuus jo mennyt kun ei löytynyt mistään? Liekö pellin alla mitn jännää:think
Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Comment
-
-
Originally posted by Oodi View Post. Auton saaminen Hangosta Ouluun on vähän mysteeri vielä. Ilmeisesti näitä tulleja ja alveja ei voi maksaa täällä kotopuolessa ja tilata autoa tulemaan autokuljetuksessa? Jos Hankoon asti pitää itse lähteä niin otetaan sitten riski ja ajetaan kotiin
sieltähän saa sitten ne 3kk puuhakilvet
ajamalla vaan ouluun niin tein minäkinNissan Stagea NM35 -01
2auto (siisti sivikki -00 jenkki malli.
harrastepohjalta E21 316
Comment
-
Comment