Alpina meni 2251000jpy, eli noin reipas 30k€ kasinolla.
Ei mahtanut tulla Suomeen... Ostaja on näemmä arvottanut pelin vastaavien 4.6:ien mobilen pyyntihintoihin. Pohdin itsekin että mahtaako se olla hintaa nostattava vai laskeva tekijä tuo että se on 4.0 eikä 4.6. Harvinaisuus (~5kpl 4.0:aa tehty vs. kymmeniä-satoja(?) 4.6:ia) puhuu puolesta, mutta noin niinkuin käytön kannalta luulisi kenen tahansa ottavan mieluummin 4.6 kuin 4.0. Tosin eihän noissa järisyttävistä tehoeroista puhuta 4.0 vs 4.6.
Tulipa käytyä aurinkoisessa Hangossa taas. Ihan kelvon oloinen, joskin vähän likainen E36 siellä odotteli noutajaansa
Hiemanhan se kaipaa uusia ovipaneeleita... Tuulilasissa luki "tow job" kun pääsin kaijalle, piti hakea uusi pa-pumppu siihen. taisit nähdäkin sen takapenkki irroitettuna, kun mk X oli kadonnut hakureissun aikana. Mutta kaipa siitä vielä soiva tulee, kunhan puunaa. Ja hankkii ne ovipahvit.
Hiemanhan se kaipaa uusia ovipaneeleita... Tuulilasissa luki "tow job" kun pääsin kaijalle, piti hakea uusi pa-pumppu siihen. taisit nähdäkin sen takapenkki irroitettuna, kun mk X oli kadonnut hakureissun aikana. Mutta kaipa siitä vielä soiva tulee, kunhan puunaa. Ja hankkii ne ovipahvit.
Kansahan vaatii kuvia, before ja after kun se on kohta kokonaan uudelleen rakennettu.
No mulla ei ainakaan ole kiirus, tuo oma e34 projekti topikki on kai aloitettu 2003 ja pelkkä hylsy on tuossa pihalla vielä osia odottamassa... että jos alle 15 vuotta menee niin laitetaan seurantaan.
No mulla ei ainakaan ole kiirus, tuo oma e34 projekti topikki on kai aloitettu 2003 ja pelkkä hylsy on tuossa pihalla vielä osia odottamassa... että jos alle 15 vuotta menee niin laitetaan seurantaan.
Siitä nopsalle rahamiehelle klassikkoa, tunnin päästä vasaran alla:
Jotenkin kyllä odottais 1,58M JPY lähtöhinnalla että penkit ois alkuperäiset eikä millään kalsarikankaalla verhoillut tuninkivaihtoehdot... (No ok, jotkut kasarirecarot, mutta silti).
Ohuesti harmittaa, että tullit+alvit laskettiin heinäkuun keskiarvokurssin mukaan, eikä ostohetken valuuttakurssin mukaan...
Ei sillä tuossa hintaluokassa taida olla paljon kuriositeettia suurempaa merkitystä. Ja noinhan se tietysti on aina mennyt. En ikinä unohda sitä neljän kontin lastia, joka ostettiin 165 kurssilla ja tullattiin 115 kurssilla. Harmitti vähän enemmän kuin ohuesti
Comment