Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW Japanista IX (+ muita merkkejä)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jari kihlman
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2009
    • 3270
    • Pirkanmaa

    Originally posted by BeamR View Post
    Huuda sie, kyllä mä nyt yhteen traktoriin tyydyn tänä kesänä

    Mä yritän tuota zetaa, m535:sta, M5:sta ja Tech 2:sta kaikkia. Laitoin kolmeen bidiin depositin, tuskin ykskään tulee, mutta pystyypähän huutamaan.
    Isillä on

    Comment

    • BeamR
      BTCF Member
      • Jul 2007
      • 13363
      • Espoon takametsät

      Originally posted by jari kihlman View Post
      Mä yritän tuota zetaa, m535:sta, M5:sta ja Tech 2:sta kaikkia. Laitoin kolmeen bidiin depositin, tuskin ykskään tulee, mutta pystyypähän huutamaan.
      Ja sitten käykin niin, että S.E. Mäkisen auto ajaa 1.6. pihaan ja kysyy että mihin nää vehkeet lasketaan.

      Wait: Mikä ihmeen tekkikakkonen?

      Edit: Katos vaan, olihan siellä sellanenkin, mutta miksi se on vanhemman mallin ruorilla :think
      Last edited by BeamR; 31-01-2017, 19:23.
      F46 Gran Tourer -20
      Boxster 2.5 -97

      Comment

      • jari kihlman
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2009
        • 3270
        • Pirkanmaa

        Originally posted by BeamR View Post
        Ja sitten käykin niin, että S.E. Mäkisen auto ajaa 1.6. pihaan ja kysyy että mihin nää vehkeet lasketaan.

        Wait: Mikä ihmeen tekkikakkonen?

        Edit: Katos vaan, olihan siellä sellanenkin, mutta miksi se on vanhemman mallin ruorilla :think
        Juu ja vielä ihan pelkkä sport steering wheel tais olla. Jos S.E.Mäkinen tulee niin vaimo varmaan nostelee sinne paluukuorman rekan lavalle
        Hän on aavistuksen tässä viime vuosina nostellut kulmakarvojaan näille mun "touhuille"
        Isillä on

        Comment

        • BeamR
          BTCF Member
          • Jul 2007
          • 13363
          • Espoon takametsät

          Originally posted by jari kihlman View Post
          Juu ja vielä ihan pelkkä sport steering wheel tais olla. Jos S.E.Mäkinen tulee niin vaimo varmaan nostelee sinne paluukuorman rekan lavalle
          Hän on aavistuksen tässä viime vuosina nostellut kulmakarvojaan näille mun "touhuille"
          No aika pikkumainen on jos nyt yhdestä autoveturista suuttuu. Ymmärtäisin jos olisi edes yhdistelmän verran autoja kun tulee pihaan.
          F46 Gran Tourer -20
          Boxster 2.5 -97

          Comment

          • sami83
            Bimmer Rookie
            • Mar 2006
            • 189
            • Pori

            Joo.. Hyvin mennyt päivä kun Japanin autotarjontaa tarkastellut. Oon jo pitkään suunnitellut e65 seiskaa saksasta, 760 lähinnä. :think Kyllähän tuolla pirusti on tarjontaa. Mitähän kaikkea tuollaiseen pitäisi tehdä leimalle? Valojen kanssa nyt tietysti saa vähän pelata. Ja sellainen vielä että kuinka helposti mahtaa onnistua tuo näytön kielen vaihto edes sellaiseksi että jotenkin pystyy lukemaan tavallinen suomalainen pallinaama. Minulla kun ei vielä koskaan ole noin "uutta" bemaria ollut. Nykysessäkin on vielä kasettisoitin
            F11 520d Alpinweiß

            Ex: E91, E53, E46, E38, 2 x E34

            Comment

            • E39Fin
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2013
              • 1760
              • HKI/Orimattila

              Originally posted by sami83 View Post
              Joo.. Hyvin mennyt päivä kun Japanin autotarjontaa tarkastellut. Oon jo pitkään suunnitellut e65 seiskaa saksasta, 760 lähinnä. :think Kyllähän tuolla pirusti on tarjontaa. Mitähän kaikkea tuollaiseen pitäisi tehdä leimalle? Valojen kanssa nyt tietysti saa vähän pelata. Ja sellainen vielä että kuinka helposti mahtaa onnistua tuo näytön kielen vaihto edes sellaiseksi että jotenkin pystyy lukemaan tavallinen suomalainen pallinaama. Minulla kun ei vielä koskaan ole noin "uutta" bemaria ollut. Nykysessäkin on vielä kasettisoitin
              Kandee lukea BeamR:n topic ensitöikseen. Muistaakseni ei tarttenu mihinkään noista jutuista varsinaisia muutostöitä. BeamR experttinä korjatkoon.
              Jaguar XF Sportbrake R-sport.
              E39 523iA Oxfordgreen

              Comment

              • sami83
                Bimmer Rookie
                • Mar 2006
                • 189
                • Pori

                Originally posted by E39Fin View Post
                Kandee lukea BeamR:n topic ensitöikseen. Muistaakseni ei tarttenu mihinkään noista jutuista varsinaisia muutostöitä. BeamR experttinä korjatkoon.
                Kiitos vinkistä, oikea topic taisikin löytyä jo. Hyvää tietoa..
                F11 520d Alpinweiß

                Ex: E91, E53, E46, E38, 2 x E34

                Comment

                • BeamR
                  BTCF Member
                  • Jul 2007
                  • 13363
                  • Espoon takametsät

                  Originally posted by sami83 View Post
                  Joo.. Hyvin mennyt päivä kun Japanin autotarjontaa tarkastellut. Oon jo pitkään suunnitellut e65 seiskaa saksasta, 760 lähinnä. :think Kyllähän tuolla pirusti on tarjontaa. Mitähän kaikkea tuollaiseen pitäisi tehdä leimalle? Valojen kanssa nyt tietysti saa vähän pelata. Ja sellainen vielä että kuinka helposti mahtaa onnistua tuo näytön kielen vaihto edes sellaiseksi että jotenkin pystyy lukemaan tavallinen suomalainen pallinaama. Minulla kun ei vielä koskaan ole noin "uutta" bemaria ollut. Nykysessäkin on vielä kasettisoitin
                  Tynkä-760 ei ole oikeastaan ollenkaan tarjolla, järjestään ovat langeja (eli E66). Leimalle tarvii valojen kätisyyden käännön (vipu umpiossa), vastaavuustodistuksen ja tyyppikilpitarran. Kieli vaihtuu japanista englannksi ihan idrivesta. Jos haluaa radioasemat kuuluviin, niin vaatii auton koodaamisen esim UK-versioksi, samalla kantsii koodata valomuisti. Tässä auttaa varmasti sinun paikallinen btcf-harrastajasi.

                  Mutta: Osta facelift, siinä on OIKEASTI parannetut sähköt. I kid you not, osta facelift. Jo pelkästään sähköt on hyvä syy, mutta se on myös paremman näköinen, monelta osin muutenkin paranneltu ja jatkossa helpompi myytävä. Joo, maksaa jonkun satkun enemmän, mutta se kannattaa.

                  Ei kait siinä muuta.
                  F46 Gran Tourer -20
                  Boxster 2.5 -97

                  Comment

                  • Laku
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2007
                    • 17477
                    • Turku

                    Aikataulusta

                    Mietin tässä, kun on tuo Deposit ollut jonkin aikaa sisässä... Pitäisi olla oikeasti mielenkiintoista (ja kohtuuhintaista), että alkaisi huutamaan. Toki löysiä voin heitellä, kunhan ehdin ja jaksan perehtyä kohteisiin paremmin: Millä aikataululla nuo autot tulevat Suomeen, jos auton huutaa vaikka tänään?

                    Kunhan saan tuon E81:n hoidettua kuntoon liikenteeseen, kiinteistökaupan myötä vapautuu tallitilaa 30.4. mennessä eli olisi tilaa uudelle keräily-yksilölle / projektille...:think
                    Näillä mennään:
                    - BMW E81 118i since 2017
                    - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                    - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                    - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                    - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                    Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                    Comment

                    • Laku
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2007
                      • 17477
                      • Turku

                      Originally posted by jari kihlman View Post
                      Itse ajattelin huutaa tätä Zetaa. Jos BeamR haluat tuon auton, niin sitten jätän huutamatta, jos et niin koitan huutaa itselleni.
                      Juuri näin sen yhteispelin pitää toimia ! Ei nyt ainakaan foorumilaiset huudeta kilpaa samaa yksilöä, joku suomalainen voi ulkopuolelta kuitenkin huudella
                      Näillä mennään:
                      - BMW E81 118i since 2017
                      - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                      - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                      - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                      - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                      Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                      Comment

                      • nokonzok
                        Bimmer Fanatic
                        • Dec 2013
                        • 826
                        • Espoo

                        Originally posted by Laku View Post
                        Mietin tässä, kun on tuo Deposit ollut jonkin aikaa sisässä... Pitäisi olla oikeasti mielenkiintoista (ja kohtuuhintaista), että alkaisi huutamaan. Toki löysiä voin heitellä, kunhan ehdin ja jaksan perehtyä kohteisiin paremmin: Millä aikataululla nuo autot tulevat Suomeen, jos auton huutaa vaikka tänään?

                        Kunhan saan tuon E81:n hoidettua kuntoon liikenteeseen, kiinteistökaupan myötä vapautuu tallitilaa 30.4. mennessä eli olisi tilaa uudelle keräily-yksilölle / projektille...:think
                        Riippuu vähän tuurista laivapaikan kanssa, mutta ei se käytännössä alle kahden kuukauden tule, kolmekin on vielä tavallisen rajoissa.

                        Comment

                        • Laku
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2007
                          • 17477
                          • Turku

                          Originally posted by nokonzok View Post
                          Riippuu vähän tuurista laivapaikan kanssa, mutta ei se käytännössä alle kahden kuukauden tule, kolmekin on vielä tavallisen rajoissa.
                          Eli yli kk:een ei varsinaisesti kannata voittavaa huutoa tehdä .
                          Näillä mennään:
                          - BMW E81 118i since 2017
                          - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                          - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                          - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                          - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                          Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                          Comment

                          • BeamR
                            BTCF Member
                            • Jul 2007
                            • 13363
                            • Espoon takametsät

                            Originally posted by Laku View Post
                            Eli yli kk:een ei varsinaisesti kannata voittavaa huutoa tehdä .
                            Mä ostin 19.1. Ja eta hanko on 7.4., joten huuda ihan huoletta vaan. Ja tää tulee 2-3 vkoa nopeammin kuin mun edelliset.
                            F46 Gran Tourer -20
                            Boxster 2.5 -97

                            Comment

                            • V11
                              Bimmer Rookie
                              • May 2016
                              • 77
                              • Helsinki

                              Ja riippuu että ihan mihinkä päin Japania se auto menee odottamaan laivausta että kuinka onnekaasti se sieltä liukuu. Omalla meni se aikalailla tasan kolme kuukautta tuolta Kobesta.

                              Mitenkäs, kukaan kokeillut tuota netti tullausta yksityisenä? Ainakin Hangö Stevedoring mulle tuossa saapumisilmoituksessa toteaa että voin tullata netissä tuon auton. Pitääkö se tavaran koodi soittaa tuolta tullista vai tullaa vain korin osina? Ainakin korin osina kysyy auton VIN koodin ja nuo muut rahdin tiedot mitkä mulla tuosta saapumisilmoituksesta on.

                              Comment

                              • BeamR
                                BTCF Member
                                • Jul 2007
                                • 13363
                                • Espoon takametsät

                                Originally posted by V11 View Post
                                Ja riippuu että ihan mihinkä päin Japania se auto menee odottamaan laivausta että kuinka onnekaasti se sieltä liukuu. Omalla meni se aikalailla tasan kolme kuukautta tuolta Kobesta.

                                Mitenkäs, kukaan kokeillut tuota netti tullausta yksityisenä? Ainakin Hangö Stevedoring mulle tuossa saapumisilmoituksessa toteaa että voin tullata netissä tuon auton. Pitääkö se tavaran koodi soittaa tuolta tullista vai tullaa vain korin osina? Ainakin korin osina kysyy auton VIN koodin ja nuo muut rahdin tiedot mitkä mulla tuosta saapumisilmoituksesta on.
                                En tiedä vastausta kysymyksiin, mutta otan kyllä minäkin tiedon mielenkiinnolla vastaan, koska jos se onnistuu, niin sittenhän hankoon voi mennä minä arkipäivänä tahansa hakemaan sen läjän.
                                F46 Gran Tourer -20
                                Boxster 2.5 -97

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎