Myyty 351kjpy. Ohuesti harmittaa, jäin toiseksi ja tässä on individuaalivarustus, bilstein alusta, acs+hamann roilerit, M-penkit jne. Tosin kuulemma korroosiota alustassa, mutta ei voi olla mitään mistä ei tunnin mikkihommilla selviäisi.
Myyty 351kjpy. Ohuesti harmittaa, jäin toiseksi ja tässä on individuaalivarustus, bilstein alusta, acs+hamann roilerit, M-penkit jne. Tosin kuulemma korroosiota alustassa, mutta ei voi olla mitään mistä ei tunnin mikkihommilla selviäisi.
No, huomenna on uusi päivä ja uudet autot.
Ai oot alkanut keräillä Zetoja ? On ainakin halvempi keräyskohde kuin E31:t...
Jep, keväämmällä voisi laittaa omankin depositin käyttöön, mutta seurantaa tässä on koko ajan päällä.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Myyty 351kjpy. Ohuesti harmittaa, jäin toiseksi ja tässä on individuaalivarustus, bilstein alusta, acs+hamann roilerit, M-penkit jne. Tosin kuulemma korroosiota alustassa.
+ konehuoneessa
Jäi huutamatta siksi. Ei viitsi sekaantua mihinkään missä on jo ruostuminen sillä asteella että alkaa iskaritornien ym. saumat kukkimaan sisältäpäin
noista 350-koneista on ollut aikaisemminkin juttua että pitäis yrittää vältellä, ilmeisesti jotain sukulaisuussuhdetta bemarin neloskoneisiin
Vähän vanhaan viestiin vastailen, mutta tiivistetysti esim. ikäluokan 2005 ylöspäin CLS- ja S-malleissa 500 ja 350 CGI on aika varmoja myllyjä. Ja voihan se perus 350 tietysti toimia myös, ikinä ei tiiä... Varmin lienee tuo 350 CGI.
Comment