Ruostetta ja korroosiota pohjassa, joten pitäisi saada ns ilmaiseksi...
Vähän pintaväriä, sateessa kerran pari ajettu, ei syytä huoleen kun kyseessä on BMW
ALPINA mitä kannattaa kilometrien takia kokeilla, jos halvalla lähtee. Siellä on kohta 300tkm mittarissa mutta siisti, ei kiveniskemää konepelti täynnä.
Tulossa viiden päivän päästä myyntiin 760Li 2006 eli ilmeisesti facelift, kuvat ei vielä näy. Grade 4 mutta kilsoja jo 112tkm niin voisi olla otollinen huutaa tänne pohjolaan.
Tulossa viiden päivän päästä myyntiin 760Li 2006 eli ilmeisesti facelift, kuvat ei vielä näy. Grade 4 mutta kilsoja jo 112tkm niin voisi olla otollinen huutaa tänne pohjolaan.
Kunnon sissi huutaa ilman kuviakin, on sitten kiva yllätys mitä sai, pääsee vaikka postia jakamaan.
Tämä olis jo ollu melko kelvollinen. Kuvissa näyttää ihan ok.
Kojelaudassa ja ratissa naarmuja, korissa naarmuja ja lommoja. Sisustassa kulumaa. Pohjassa ruostetta ja korroosiota vasen etu sisäpaneelissa(?) ja koneessa öljyvuoto. Lähtöhinta tasan miljoona.
4tkm ajettu M coupe, 5/A. Lähemmäs uutta ei pääse.
Ohhoh, tämän hinta mennee yli 5milj. JPY. Tuolla pitäisi ajaa ennen verottamista tuplat
Kiinnostava kyllä.:think
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment