Hiukan tuntuu tuuri hymyilleen, kun nappasin alle 40k ajetun zetan jaappanin maalta... Toivottavasti on nii hyvä kuin grade antaa ymmärtää. Kait sen vielä halvemmalla ois keväällä saanu, mut tosi tyytyväinen oon hintaan.
Hiukan tuntuu tuuri hymyilleen, kun nappasin alle 40k ajetun zetan jaappanin maalta... Toivottavasti on nii hyvä kuin grade antaa ymmärtää. Kait sen vielä halvemmalla ois keväällä saanu, mut tosi tyytyväinen oon hintaan.
Ei kai vaan tämä:
Jätin itse laittamatta bidin, kun kokeilin paljonko JPC:n korkein tarjous on, ja se näytti 600000jpy silloin ja itse en olisi niin paljoa tarjonnut, mutta kuitenkin enemmän mitä kauppahinnaksi tuli. Myyntihinta näyttää kuitenkin olevan 355000. Mitähän tässä on tapahtunut..? Prkl, että harmittaa jos tuon sait tuolla hintaa! Mitä tästä opin - aina kannattaa jättää se oma maksimi bidi, vaikka tilanne näyttäisi toivottomalta.
Comment