On kyllä uskomattomia laitteita tuollapäin tarjolla. Jos ei kesäautokaupat onnistu suomessa olevasta tarjonnasta niin tuolta ostamista pitänee harkita ihan oikeasti.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista XIV (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by BeamR View Postaijaijaijai... toi on pöllitty auto, ja tulli tulee takavarikoimaan sen Hangossa, sitten ne soittaa jordaaniaan ja pyytää omistajaa noutamaan autonsa.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostJustaan sitä mä meinasin, Paatero jäi eläkkeelle mutta kyllä mä jonkun virkavallan vielä kiinni saan keneltä mä voin tuota runkonumeroa kysyä, supo, interpol ja voisi sitä jordaniaankin koittaa soitella ennen kuin lähtee huutamaan.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostMissäs hinnoissa nuo preface e39:t tuolla pyörii?:think
esim tämä myytiin tänään 124kJPY. sitten isommilla koneilla toki hintakin on isompi.
Originally posted by BeamR View PostMutta sitä suunnitellessa; siisti ja pienikilsainen 528.
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by #BaierWaier# View PostKuin kauan on karkeasti viime aikoina kestänyt kun on laittanut verotushakemusta sisään siihen että päätös on tullut?F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by Cunttory View PostNo nyt on jo kunnon satalankkua, verraten tuohon aiempaan 300e amg/hella tuunattuun. Liekkö Japanissa coupe mallin w124:sia tarjolla?Elämä on pihakivestä.
Comment
-
Comment