Ferrari piireissä tämä Japanin ongelma on ihan tunnettu juttu ja aina on sanottu, että japanin autojen kanssa pitää aina ennakkoon tarkistaa rungonumero ennen kuin ostaa auton. Varastettujen Ferrareiden listaa pidetään yllä tietyissä yksityisissä piireissä ja suoraan viranomaisilta voi myös kysyä.
ps.
Missä niitä popcorneja oli?
Ne on varmaan siellä ferraripiireissä tai kysymässä viranomaisilta japanissa rekisterissä olevien autojen tietoja runkonumerolla. Eihän tämä liity millään tavalla tähän mitä harrastajat on näissä kymmenissä japanitopikeissa puuhanneet...
Mutta antaa olla, pitää nyt mennä vaihtamaan omaan japanintuontiin kaikki lasit, kun ne ei ollutkaan e-hyväksyttyjä.
Toi parin sivun takainen tender e46 m3 mitä seurailin myytiin ¥1,543,000. Translate tuli niin viime hetkillä etten laittanut tarjousta sisään. No, lähemmäksi puoli megaa olisi jääny vajaaksi.
Tosta 1.1M sold e36 Cabriosta laskeskelin että 650000 voisi tarjota, mutta sitten tipautin siitä vielä kun ajattelin että eihän sillä raaski ajaa jos sen sattuu voittamaan ja on ihan priima. Taisi olla useampi keräilijä liikkeellä tai joku halusi sen kovasti, varmaan ihan ok sijoitus pidemmällä aikavälillä.
No nyt on eka tarjous tehty ja tänään ainakin kaksi seurannassa. Mistäs noi muitten välittäjien bidit näkee ja koska, sittenkö kun on bidaus loppunut?
.
No nyt on eka tarjous tehty ja tänään ainakin kaksi seurannassa. Mistäs noi muitten välittäjien bidit näkee ja koska, sittenkö kun on bidaus loppunut?
Mutta antaa olla, pitää nyt mennä vaihtamaan omaan japanintuontiin kaikki lasit, kun ne ei ollutkaan e-hyväksyttyjä.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Harmi kun ei oo tällä hetkellä depoa sisällä.
(ei viiti rumpata ees takasi, kun joku aika sitten taas pyysin sen takasi kun näytti muuttuvan autonostokuviot).
Harmi kun ei oo tällä hetkellä depoa sisällä.
(ei viiti rumpata ees takasi, kun joku aika sitten taas pyysin sen takasi kun näytti muuttuvan autonostokuviot).
Just nyt on 9 tuntia aikaa jättää bidi.
Kuriositeettina: Näyttäis takalasissa olevan sama japanilaisen autokerhon tarra kuin omassa kolmeysissä.
Veikkaan tuolle vasarahinnaks kevyesti seitsemän numeroista summaa. Vastaava valkoinen 70tkm ajettu grade 3.5/B meni tasan megalla. Prefaceliftit lähtee puolella.
Veikkaan tuolle vasarahinnaks kevyesti seitsemän numeroista summaa. Vastaava valkoinen 70tkm ajettu grade 3.5/B meni tasan megalla. Prefaceliftit lähtee puolella.
Ei välttämättä; valkoinen kun on ihan lempparia japanissa, niin niiden hinnat on aina yläoktaavissa.
Comment