Ei välttämättä; valkoinen kun on ihan lempparia japanissa, niin niiden hinnat on aina yläoktaavissa.
Harmittelin tota päivällä että miks ei oo tuplat tosta ajettu, sillon vois lähtee huomattavasti halvemmalla eikä paljoo ois väliä että onko 50 vai 100 tkm taulussa
Jotenkin on taas jouluhinnat huutokaupoissa. Kaikki kummalliset romuläjätkin kiipeää hintoihin joilla sai vielä 2kk takaperin priimaa.
Pitää varmaan laittaa hommat jäihin ja odotella tammikuun alennusmyyntejä
Ei mikään mahdoton. Mutta ei ihan halpiskaan, kuten olettaa saattoi.
Eipä ois kerennyt. Maksoin depon taas ja pyysin käännökset. Vieläkin näyttää vip onlyä ja depo 0. Akio oli jo pari tuntia sit vastannut että tehty.
Ihan järkevä ja odotettavissa oleva hinta minustakin kun ei noita siistejä paljoa myynnissä näy. Juuri tollaista mutta noin 100-200tkm ajettua sedania metsästin tuossa melkeen vuoden ajan suomi/ruotsi/saksa akselilta turhaan. Parisataa tuhatta jäi tosta oma tarjous lyhyeksi, veikkaan että vuoden parin päästä viimeistään kaduttaa mietin miljoonan tarjousta millä ton aika varmasti olisi saanut ja jäänyt jotain taskurahojakin.
Jotenkin on taas jouluhinnat huutokaupoissa. Kaikki kummalliset romuläjätkin kiipeää hintoihin joilla sai vielä 2kk takaperin priimaa.
Pitää varmaan laittaa hommat jäihin ja odotella tammikuun alennusmyyntejä
Ihan samaa mietin. Vaikka ei ole tullut kuin muutamia huutoja tehtyä niin toi em. 330i meni lähimmäksi. Parissa muussa pompanneet hinnat todella paljon enemmän mitä odotti vaikka edellisten kauppojen ja muun seurannan perusteella olisi voinut joku jo pienellä tuurilla osua tai olla edes samalla sadalla tonnilla.
Kokeilin muuten tuosta 330i:stä pyytää tällä kertaa Skypen kautta translatea jo päivällä. Siitä olikin tullut translate auton tietoihin, mutta laitoin vielä puoliltaöin yhdestä e36 iiässästä samoin Skype viestiä ja siihen ei ole mitään ilmestynyt. Näitä ei kuittailtu mitenkään.
Aikaisemmat pyysin tuona webbisivun messagena, osa tuli ihan ajoissa ja yksi pikkaisen liian myöhään. Tuosta viime hetkellä saapuneesta tuli mailiin kuittaus.
Onko väliä laittaako Skypellä vai messagena translate pyynnöt? Monelta noitten toimistoaika alkaa meidän aikaa, jos tässä haluaisi koittaa laittaa pyyntöjä silloin kun ovat koneella? Kahden kolmen maissa on noi translatet tainnu noin mulle tipahdella.
Kokeilin muuten tuosta 330i:stä pyytää tällä kertaa Skypen kautta translatea jo päivällä. Siitä olikin tullut translate auton tietoihin, mutta laitoin vielä puoliltaöin yhdestä e36 iiässästä samoin Skype viestiä ja siihen ei ole mitään ilmestynyt. Näitä ei kuittailtu mitenkään.
Aikaisemmat pyysin tuona webbisivun messagena, osa tuli ihan ajoissa ja yksi pikkaisen liian myöhään. Tuosta viime hetkellä saapuneesta tuli mailiin kuittaus.
Onko väliä laittaako Skypellä vai messagena translate pyynnöt? Monelta noitten toimisto aika alkaa meidän aikaa, jos tässä haluaisi koittaa laittaa pyyntöjä silloin kun ovat koneella? Kahden kolmen maissa on noi translatet tainnu noin mulle tipahdella.
JPC:n sivuilla sanotaan, että ainoa virallinen yhteydenpitokeino on sähköposti, ja itse olen pelkästään sitä kautta asioinut. Tai no, pari kertaa olen laittanut bidiä jättäessä nootin siihen "remarks"-kenttään, kun olen ilman käännöstä huutanut.
JPC:n sivuilla sanotaan, että ainoa virallinen yhteydenpitokeino on sähköposti, ja itse olen pelkästään sitä kautta asioinut. Tai no, pari kertaa olen laittanut bidiä jättäessä nootin siihen "remarks"-kenttään, kun olen ilman käännöstä huutanut.
en ole kahteen vuoteen lähettänyt sinne ensimmäistäkään sähköpostia
Skypellä, paitsi silloin kun yhteyshenkilö on ollut lomalla/vapaapäivällä, niin silloin messagena.
Comment