Nyt kun tietäis, että mikähän tän megan tarina on: missä tehty pidennys ja miksi. Eka ajatus on ruumisauto, mutta ei kait nyt kukaan niin kieroutunut ole että pallosalamalla veisi läheisen sille viimeiselle matkalle.

Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista XIV (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by 33d View PostTuli muuten iiässän satamakuvat ja täytyy niitten perusteella olla samaa mieltä edellisten kanssa, tyytyväinen olen toistaiseksi ellei tekniikassa ole isompaa sanomista.Originally posted by Zoui View PostJa nämähän pitäisi myös nähdä, mä ainakin kattelisin mielelläni.Eli yksi syy lisää hommata alcantara lepakko sisusta, saa tarjota jos löytyy
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostSiis tarra maksaa Bemarilla tilattuna alle kaks kybääF46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by 33d View PostNyt sain järkevät urlit irti kuvista
Tuli mieleen että vanteet on eri ET luvuilla, tai spaceria välissä.
Comment
-
-
Originally posted by Kal.ju View PostHyvältä näyttää. Hämääkö kuvakulma, kun näyttää siltä että kuskin eturengas on selvästi ulompana, kuin apparinpuolella. :think
Tuli mieleen että vanteet on eri ET luvuilla, tai spaceria välissä.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostKävin marmorilla: ilmoittivat että eivät myy tarraa tuskin yli, vaan korjaamolta pitää varata asennukseen aika; tarran asennus 125€. Kuulemma tarkistavat auton identiteetin jonka jälkeen vain sama asentaja joka tekee tarkistuksen voi asentaa tarran. Ei päästy edes sen tarran hintaan asti kun kiitin vaivannäöstä ja totesin tekeväni sen itse. Kuulemma niin ei voi tehdä.Olisko ollut 17.,50€ tarra kun m-sporttiin viimeksi tilasin ja itse liimasin (kun ei osaa yhtää itteää säästellä).
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by jakeluvesimies View Post2001-auto noin 50 000km,
Mitenkä suhtautua kun käännöksessä seuraavaa:
Dealer car
Winter tires
Corrosion on the AW
Wrinkless on the Seats
Rust on the under body
Onko aluvanteet ruosteessa ja pohja mätä. Score 4/B:think
Tästä harvinainen rellu. Kelpais mun talliin.
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Comment