Kruisen asennus ei kyllä oo homma eikä mikään. Satku osiin ja 1/2h töitä verkkaiseen tahtiin. Xenonitkaan ei oo enää ongelma, mutta niiden puuttuminen olis itselle ehdoton no-go.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista XIV (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onko usein näkynyt e30 cabrioita ja mihin hintoihin on lähtenyt?
Koitin hakea vanhoista mutta ei oikein löytynyt - mutta onhan niitä ollut.
Entä onko japanin e30:eissä (lähes) samat puskurit ja takaluukku kuin euromalleissa?- BMW x5 f15 m50d "navetta"
- Porsche Cayenne S
- Range Rover Sport 3.6TDV8 HSE
- plus pari muuta
Comment
-
-
Originally posted by hannuk View PostOnko usein näkynyt e30 cabrioita ja mihin hintoihin on lähtenyt?
Koitin hakea vanhoista mutta ei oikein löytynyt - mutta onhan niitä ollut.
Entä onko japanin e30:eissä (lähes) samat puskurit ja takaluukku kuin euromalleissa?
Täysin euro-specF46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by Attekun View PostJa Jeesus-coupe.Originally posted by Zoui View PostTämä on parkissa siinä jumalan vasemmalla puolella, eikä missään välissä.
Mistä tulikin mieleen et postatkaahan linkkejä jos bongaatte näitä e63-jesus-coupeja lhd:nä.
Euroopassa hinnat on jo karkaamassa...
Saa ehdottaa myös diiliä privaan jos joku haluaa mulle tuollaista huudella. En oikein itse malta seurata riittävän aktiivisesti markkinoitaE24 - M88/3 N/A
E85 - M54 Supercharged
G26 - M50 Supercharged
IG:kamamikko
Comment
-
-
Originally posted by kama View PostJa sitä vasemmalla vähän ajettu japanintuonti e63 M6
Mistä tulikin mieleen et postatkaahan linkkejä jos bongaatte näitä e63-jesus-coupeja lhd:nä.
Euroopassa hinnat on jo karkaamassa...
Saa ehdottaa myös diiliä privaan jos joku haluaa mulle tuollaista huudella. En oikein itse malta seurata riittävän aktiivisesti markkinoitaParit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Originally posted by j-a View PostE63 *EI* ole jeesuscoupe. Mutta hieno sellainen e63 m6 kyllä olisi.
Hyvää JouluaE24 - M88/3 N/A
E85 - M54 Supercharged
G26 - M50 Supercharged
IG:kamamikko
Comment
-
-
Originally posted by kama View PostTiedän, mut entäs jos kysseessä on https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Jees...inen_tuleminen
Hyvää JouluaF46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostPaitsi että katsoin tehtaan varustelistat kaikista, ja tuo on alkuperäinen sisustus. Arvasin että joku heittää jotain tuon tyyppistä niin varmistin selustan.IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostNyt tipahtaa varmaan ketjun tyhmin kysymys, mutta valkoiset mittaritaustat?Elämä on pihakivestä.
Comment
-
Comment