-83 528e, vielä pelastettavissa.

Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista XIV (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by j-a View PostItsellä oli ihan vakio, mutta hauska peli se oli sellaisenaankin. Helpoin auto viedä sivuluisussa mitä itellä on ollut. Ei kai nuo hirveän harvinaisia kuitenkaan ole, päälle 110 000kpl valmistettu?Originally posted by BeamR View PostPelkästään manuaaliaskilla olevia S2k on myyty hiljan 36kpl huutokaupassa, eli järin harvinaisesta autosta ei voi puhua.No kuitenkin värkki kinostaa mut sit joutuis tinkimään 300hp tehosta nykyseen verrattuna alaspäin :think
Mutta toiminta varmuus eri luokkaa ja 8k kiertävä kone niin ois kiva laulattaa
Originally posted by nokonzok View PostHondat noin yleisestikin on ihan sika kalliita Japanissa. Tsekatkaa huvikseen mitä ysäri Civic Type-R:t maksaa.1.6 litraa ja karvan vajaa 200hp, ei oo monessa vehkeessä
Suomen markkinoilla kun noita kyttää (EK9) niin muutama sillon tällöin tulee haamuna myyntiin.E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostSen takia koska EK9 korinen type-R on Jumalasta seuraava1.6 litraa ja karvan vajaa 200hp, ei oo monessa vehkeessä
ps. Jumalan ja type-R välissä on vielä suomimersu.F33 435d Mineral-grau metallic
K40 K1200s sondermodell
Comment
-
-
Originally posted by jani View Post185hp&160nm.. Suomessa taitavavirittäjä laittais tuohon vielä 50nm vääntöä lisää... aika surkeita ovat Hondan insinöörit
ps. Jumalan ja type-R välissä on vielä suomimersu.Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postmelko siisti E46 :think Jotain MD kovalevy vehkeitä taas mitä joutuu repii pois ensitöiksi
Itse kun olen vähän yrittänyt tota japanin kaupantekoa opiskella, mutta ei ole ihan heti auennut. Taitaa manuaaleja muutenki niin vähän liikkua.
Japanissa vissiin on aika lämmintä, kun ei oo penkilämmittimiä yhessäkään näkyny?
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostOstakaa joku tällänen 330i manuaali niin ostan sit teiltä rekisteröitynä sen
Itse kun olen vähän yrittänyt tota japanin kaupantekoa opiskella, mutta ei ole ihan heti auennut. Taitaa manuaaleja muutenki niin vähän liikkua.
Japanissa vissiin on aika lämmintä, kun ei oo penkilämmittimiä yhessäkään näkyny?
Comment
-
Comment