BMW Japanista XV (+ muita merkkejä)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zoui
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 6350
    • Tampere

Originally posted by T3 View Post
    Onpas omasta mielestäni ruma Datsun ja vielä oikealta ohjattava.
    Et ole nähnyt takaa päin, siellä se kauneus piilee, voi postia jakaessa näyttää tyylikkäältäkin.

Mitä nyt ittellä tosta silmään pisti, niin ainakin takarengas (ei e-hyväksyntää?) näytti kuluneen sisäsyrjältään enemmän, onko kenties kolarikorjattu ja kulmat huonosti säädössään vai jopa koko takarunko siirtynyt koriin nähden. Ei näistä japanintuonneista oikein tiedä, varmistunee sitten kun saapuu hankoon.
    Elämä on pihakivestä.

Comment

• nokonzok
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2013
      • 826
      • Espoo

Onpas omasta mielestäni ruma Datsun ja vielä oikealta ohjattava.
      Ei ole häävin näköinen kuskikaan! Oikealta ajaminen on ikuinen väännön aihe, joten tyydyn toteamaan, että suurimmat ongelmat ja vahvimmat mielipiteet sen suhteen tuntuu olevan niillä, jotka eivät ole koskaan kokeilleet.

Comment

• T3
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 8530
        • Karhe

Originally posted by Zoui View Post
        Mitä nyt ittellä tosta silmään pisti, niin ainakin takarengas (ei e-hyväksyntää?) näytti kuluneen sisäsyrjältään enemmän, onko kenties kolarikorjattu ja kulmat huonosti säädössään vai jopa koko takarunko siirtynyt koriin nähden. Ei näistä japanintuonneista oikein tiedä, varmistunee sitten kun saapuu hankoon.
        Et ilmeisesti huomannut ollenkaan, että autohan oli kuvottavalla maksalaatikolla (lue automaatti). Sisutus tyypillinen japanilainen pokemon-tyylinen "tämähän ei sovi tähän mitenkään, mutta laitetaan nyt, kun ei muutakaan keksitä".
        Originally posted by nokonzok View Post
        Ei ole häävin näköinen kuskikaan! Oikealta ajaminen on ikuinen väännön aihe, joten tyydyn toteamaan, että suurimmat ongelmat ja vahvimmat mielipiteet sen suhteen tuntuu olevan niillä, jotka eivät ole koskaan kokeilleet.
        Mitäpä luulet, olenko koskaan ajanut oikealta ohjattavaa autoa? Olen ihan riittävästi ja Suomen oikeanpuoleisessa liikenteessä se ei ole hääviä puuhaa. Olen ajanut myös vasemmalta puolelta ohjattavaa autoa Englannissa. Sekään ei ollut kivaa.
        .

Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

Comment

• Zoui
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 6350
          • Tampere

Et ilmeisesti huomannut ollenkaan, että autohan oli kuvottavalla maksalaatikolla (lue automaatti). Sisutus tyypillinen japanilainen pokemon-tyylinen "tämähän ei sovi tähän mitenkään, mutta laitetaan nyt, kun ei muutakaan keksitä".
          Höpönhöpön, automaattivaihteisto on tällaisessa sporttisessa coupessa se kerma kakun päällä, se tekee ajamisesta oikealtakin huoletonta. Vaihteiston valitsin on ergonomisesti aseteltu ja muotoilu veistoksellinen, ellei jopa tutunomaisesti käteen sopivaa fallos-tyylisuuntaa edustava tuotos.

Sisustan, etenkin penkkien materiaalien muutokset ja saumojen linjaukset soljuvat jouheasti muodosta toiseen kuin bethovenin sinfonioissa, keskikonsolin pyöreät ja laatikkomaiset muodot on saatu yhytettyä istuimin kerrassaan täydellisesti. Jopa muovipinnat on saatu sisustassa näyttämään kiillotetulta alumiinilta ja nahalta, eroa on lähes mahdotonta huomata.
          Elämä on pihakivestä.

Comment

• Jookuj
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2009
            • 951
            • Kemi

Liikkuuko minkä verran e46 m3 manuaaleina? Ja mihin hintahaitariin?
            BMW F11 M550D -14
            Volvo s60 -13 R-Design Rebel Blue
            MB w211 -07
            BMW e39 525i -01
            BMW e36 325i -93
            BMW e36 320i -92

Comment

• T3
              BTCF Member
              • Oct 2003
              • 8530
              • Karhe

Originally posted by Zoui View Post

onko kenties kolarikorjattu
              No ainakin taka"puskuri" ja sivuhelma ovat kovasti sävyltään tummempia, kuin muu auto. Vaikka eihän näistä nipponeista tiedä, nuohan nyt voi olla suoraan tehtaalta tuollaisia.

Sisustan, etenkin penkkien materiaalien muutokset ja saumojen linjaukset soljuvat jouheasti muodosta toiseen kuin bethovenin sinfonioissa, keskikonsolin pyöreät ja laatikkomaiset muodot on saatu yhytettyä istuimin kerrassaan täydellisesti. Jopa muovipinnat on saatu sisustassa näyttämään kiillotetulta alumiinilta ja nahalta, eroa on lähes mahdotonta huomata.
              Kyllä kyllä, selvähän se

Jotenkin minulle tuli mieleen saman sylttytehtaan toinen saippualaatikko, vanteetkin ihan identtiset, ellei jopa täysin samat. Suorastaan sanoinkuvaamatonta korimuotoilua. Kas tässä:

.

Comment

• Zoui
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2003
                • 6350
                • Tampere

Originally posted by Jookuj View Post
                Liikkuuko minkä verran e46 m3 manuaaleina? Ja mihin hintahaitariin?
                Onhan noita tarjolla, varautuu 1.2-1.9M jpy budjetilla huutokauppaan.
                Elämä on pihakivestä.

Comment

• Juppe
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2002
                  • 4541
                  • TURKU

Turha...

Comment

• T3
                    BTCF Member
                    • Oct 2003
                    • 8530
                    • Karhe

Originally posted by Juppe View Post
                    Minkä ihmeen paskahalvauksen moderaattori on nyt vetänyt?!. Siistikuntoinen on kyllä infiniti ja kyyti varmasti ihan jees.
                    Moderaattori sitä ja moderaattori tätä. Eikö meillä saisi olla oman nimimerkin takaa mielipidettä ollenkaan, häh? Tarkoittaa, että sinunkin pitäisi osata erottaa nimimerkki ja moderaattori toisistaan. Vanha sanonta pitää näköjään tässäkin paikkansa. "Ei korppi korpin silmää noki". Siinä nyt toinen tullimies, kehuskelee toisen tullimiehen ostoksia

Nettiautosta bongaltua-ketjussa tulee viikottain kymmeniä postauksia, joissa myytävien autojen kuntoa, värivikoja, jälkeenpäin M-sportattuja jne autoja haukutaan surutta, mutta ilmeisesti nämä haukkujat eivät ole saaneet paskahalvausta. Vaan annas olla, kun T3 kerran ilmaisee BMW-foorumilla mielipiteensä riisikiposta, niin se on heti paskahalvaus.

Ettei kenellekään jäisi epäselväksi, niin tämähän on omasta mielestäni yksi foorumin parhaista topikeista (sanon tämän sekä oman nimimerkin- että moderaattorin ominaisuudessa) Seuraan tätä silmä tarkkana ja on tosi hienoa, kun muutamat nimimerkit (esim BeamR) jaksavat linkitellä tänne autoja. Itsekin olen jo muutamaa autoa huutanut, mutta vielä ei ole tärpännyt. Pariin asiaan olen kuitenkin väsynyt. Välillä tuntuu, että nämä Japanin autot ovat jotenkin ylivertaisia kaikkiin muihin nähden ja sitä mantraa pitää saada toitottaa kaikelle kansalle tämän tästä. Lisäksi, kaikki suomiautot ovat ihan paskoja, niitä saa aina viikkotolkulla hitsata, peltiä pitää vaihtaa useita neliöitä. Ei tuota samaa toitotusta jaksa lukea postauksesta toiseen, ei vaan jaksa. Vaihtakaa jo levyä, kiitos.
                    .

Comment

• jari kihlman
                      Bimmer Enthusiast
                      • Oct 2009
                      • 3269
                      • Pirkanmaa

Meinasin, etten kommentoi noita Moderaattori T3:n kirjoituksia, mutta lienee aiheellista kommentoida kuitenkin.

Ensiksikin Topicin aihe on BMW Japanista+muita merkkejä, tämän topicin tarkoituksena ei ymmärtääkseni ollut alunperin kuin ei myöskään vieläkään, kommentoida ja arvostella muiden tekemiä ostoksia tai hankintoja.

T3, eikö sinun eritoten pitkän linjan foorumilaisena ja kerhon aktiivijäsenenä ja hallituslaisenakin sekä moderaattorina pitäisi olla hyvinkin tarkka,millaista linjaa esimerkilläsi sallit tänne foorumille ja muille kirjoittajille?
                      Eikö jossain säännöissä ollut mainintaa siitä, kannattaako sisällöttömiä ja herjaavia kommentteja lainkaan postata? Jos kommentilla ei ole rakentavaa tai myönteistä sisältöä, onko sitä submit-nappia järkevää painaa?

Rautalangasta väännettynä T3 sinulle voisi esittää sinun projektitopicceihin samantyylisiä ja -tasoisia kommentteja ja kysynkin, ilahtuisitko tai tulisitko erityisen hyvälle mielelle mikäli kanssafoorumilaiset kirjoittelisivat sinun sport evo-projektiisi, että tonhan täytynee olla joku oksettava kolariauto, kun on tarvinnut maalatakin kokonaan uudelleen ja vaihdettiinko kaikki uudet osat rikkinäisten tilalle?

Menes vähän itseesi vielä näin vuoden viimeisenä päivänä ja mieti omaa inputtiasi sekä tälle merkin harrastamisellesi ja pohdi esimerkkiä, jota nuoremmalle kaartille täällä näytät. Sinua kuitenkin monet harrastajat seuraavat ja jos sinulla moderaattorina on oikeus käyttäytyä foorumilla asiattomasti, on se sitten sallittava kaikille ja silloinhan täällä voidaan alkaa elää kuin siat pellossa ja varmaan kaikki ymmärrämme,mitä sellainen käyttäytyminen tarkoittaa foorumin kannalta

Ja äkkiseltään näyttää siltä, että aiheen tiimoilta postattujen kirjoitusten määrän perusteella sinä sait paskahalvauksen?
                      Last edited by jari kihlman; 31-12-2017, 10:43.
                      Isillä on

Comment

• protoni
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2008
                        • 1371
                        • Tampere

Tähän pätee se vanha viisaus, että elämä on kyllä mallillaan ja pyyhkii hyvin kun murheet on tätä luokkaa. Ei ole datsuni minunkaan makuuni, mutta mainio viestiketju siitä huolimatta!

Comment

• T3
                          BTCF Member
                          • Oct 2003
                          • 8530
                          • Karhe

Originally posted by jari kihlman View Post
                          Meinasin, etten kommentoi noita Moderaattori T3:n kirjoituksia, mutta lienee aiheellista kommentoida kuitenkin.

Ensiksikin Topicin aihe on BMW Japanista+muita merkkejä, tämän topicin tarkoituksena ei ymmärtääkseni ollut alunperin kuin ei myöskään vieläkään, kommentoida ja arvostella muiden tekemiä ostoksia tai hankintoja.

T3, eikö sinun eritoten pitkän linjan foorumilaisena ja kerhon aktiivijäsenenä ja hallituslaisenakin sekä moderaattorina pitäisi olla hyvinkin tarkka,millaista linjaa esimerkilläsi sallit tänne foorumille ja muille kirjoittajille?
                          Eikö jossain säännöissä ollut mainintaa siitä, kannattaako sisällöttömiä ja herjaavia kommentteja lainkaan postata? Jos kommentilla ei ole rakentavaa tai myönteistä sisältöä, onko sitä submit-nappia järkevää painaa?

Rautalangasta väännettynä T3 sinulle voisi esittää sinun projektitopicceihin samantyylisiä ja -tasoisia kommentteja ja kysynkin, ilahtuisitko tai tulisitko erityisen hyvälle mielelle mikäli kanssafoorumilaiset kirjoittelisivat sinun sport evo-projektiisi, että tonhan täytynee olla joku oksettava kolariauto, kun on tarvinnut maalatakin kokonaan uudelleen ja vaihdettiinko kaikki uudet osat rikkinäisten tilalle?

Menes vähän itseesi vielä näin vuoden viimeisenä päivänä ja mieti omaa inputtiasi sekä tälle merkin harrastamisellesi ja pohdi esimerkkiä, jota nuoremmalle kaartille täällä näytät. Sinua kuitenkin monet harrastajat seuraavat ja jos sinulla moderaattorina on oikeus käyttäytyä foorumilla asiattomasti, on se sitten sallittava kaikille ja silloinhan täällä voidaan alkaa elää kuin siat pellossa ja varmaan kaikki ymmärrämme,mitä sellainen käyttäytyminen tarkoittaa foorumin kannalta

Ja äkkiseltään näyttää siltä, että aiheen tiimoilta postattujen kirjoitusten määrän perusteella sinä sait paskahalvauksen?
                          Lässyn lässyn! Ensinnäkin, en kuulu kerhon hallitukseen. Toiseksi, en sanonut autoa kolariautoksi. Kolmanneksi, ilmoitin sen vain olevan yksinkertaisesti ruma. Mitä taas tulee toisten topikkien/autojen paskomiseen, niin SINÄ, juuri sinä, kävit viimevuonna näihin samoihin aikoihin paskomassa minun Evo-projektin täysin asiattomilla postauksilla. Vittuilua nälvintää ja kaikkea muuta siltä väliltä sai lukea postauksesta toiseen. Nyt sitten ollaan täällä nuoleskelemassa muita ja kertomassa, kuinka moderaattorin pitäisi näyttää esimerkkiä siinä ja tässä ja tuossa.

Lisäksi; kuinka monta kertaa oletkaan soittanut puhelimella, tai laittanut privaviestiä minulle, että poista kaikki sinun aloittamasi topikit, kun muut vaan vittuilevat ja sitärataa. Kerrankin, suorastaan kiihkoissasi soitit ja lähes huusit puhelimeen, että nyt loppui saatana kirjoittelu foorumille, kun sinua on sinun topikeissa kiusattu. Pitkän aikaa sain rauhoitella ja kertoa, Jari rauhoitu, ota ihan rauhassa, foorumilta ei poistella kenenkään topikkeja, ne vain lukitaan aloittajan toivomuksesta, tai ellei niihin enää itse mitään postaa, ne painuvat pikkuhiljaa unholaan. Minä olen vahvasti sitämieltä, että suurimmat paskahalvaukset olet saanut sinä. Jos et aina omasta puolestasi, niin sitten jonkun toisen puolesta, niin kuin nytkin. Mene sinä kuule Jari itseesi, ennekuin alat sivusta huutelemaan yhtään mitään, oikeasti.

Tämän postauksen jälkeen en enää tätä asiaa kommentoi. Herra Kihlman, tai joku muu voi ihan hyvin kaataa lisää paskaa niskaan, jos siltä tuntuu. Omasta puolestani OFFTOPIKIN määrä tässä ketjussa oli tässä. Jos jollakulla on oikeasti jotain vielä mielenpäällä, minulle voi laittaa privaa, kunhan se on asiallista. Tosimies tietysti soittaa ja numero on tässä: o4oo - 75o57o / Marko
                          .

Comment

• pyroz
                            BTCF Member
                            • Nov 2002
                            • 6775
                            • PK-seutu

Toisin kuin monesti muissa foorumiväännöissä, T3 ei mennyt henkilöön mitenkään. Kyllä nämä peltilehmät varmasti sanoja kestää. Omastakin mielestä tollanen Datsuni on aivan kauhea matolaatikko, mutta saahan niitäkin ostella. Ja pieni hinta tälla hienolle topikille, että joutuu noitakin katsomaan välillä

Toisaalta jos haluaisi provota, niin T3:lle voisi nokkela heittää vastapallona, että kuka kumma pystyy ajamaan E30:llä käyttöautona herran vuonna 2017 Paaliin kaikki! Kaikki!
                            S65, S85, H1, N63TU, IB1

Comment

• Juppe
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2002
                              • 4541
                              • TURKU

Jaa mun kommentti ehdittiin lukemaan Aattelin, etten nyt jaksa sittenkään mitään kaaosta alkaa lietsomaan. Kun tuo nyt kuitenkin meni perille, niin ihmettelen vaan sitä lisäarvoa, minkä tämmönen "sun auto on ruma"-tyyppinen postaus antaa tähänkin ketjuun? Ihan turhaa paskaa, mistä ei ole kenellekään hyötyä ja "parhaimmillaankin" saa korkeintaan jonkun mielen pahoitettua.
                              Last edited by Juppe; 31-12-2017, 11:47.

Comment

• jari kihlman
                                Bimmer Enthusiast
                                • Oct 2009
                                • 3269
                                • Pirkanmaa

Lässyn lässyn! Ensinnäkin, en kuulu kerhon hallitukseen. Toiseksi, en sanonut autoa kolariautoksi. Kolmanneksi, ilmoitin sen vain olevan yksinkertaisesti ruma. Mitä taas tulee toisten topikkien/autojen paskomiseen, niin SINÄ, juuri sinä, kävit viimevuonna näihin samoihin aikoihin paskomassa minun Evo-projektin täysin asiattomilla postauksilla. Vittuilua nälvintää ja kaikkea muuta siltä väliltä sai lukea postauksesta toiseen. Nyt sitten ollaan täällä nuoleskelemassa muita ja kertomassa, kuinka moderaattorin pitäisi näyttää esimerkkiä siinä ja tässä ja tuossa.

Lisäksi; kuinka monta kertaa oletkaan soittanut puhelimella, tai laittanut privaviestiä minulle, että poista kaikki sinun aloittamasi topikit, kun muut vaan vittuilevat ja sitärataa. Kerrankin, suorastaan kiihkoissasi soitit ja lähes huusit puhelimeen, että nyt loppui saatana kirjoittelu foorumille, kun sinua on sinun topikeissa kiusattu. Pitkän aikaa sain rauhoitella ja kertoa, Jari rauhoitu, ota ihan rauhassa, foorumilta ei poistella kenenkään topikkeja, ne vain lukitaan aloittajan toivomuksesta, tai ellei niihin enää itse mitään postaa, ne painuvat pikkuhiljaa unholaan. Minä olen vahvasti sitämieltä, että suurimmat paskahalvaukset olet saanut sinä. Jos et aina omasta puolestasi, niin sitten jonkun toisen puolesta, niin kuin nytkin. Mene sinä kuule Jari itseesi, ennekuin alat sivusta huutelemaan yhtään mitään, oikeasti.

Tämän postauksen jälkeen en enää tätä asiaa kommentoi. Herra Kihlman, tai joku muu voi ihan hyvin kaataa lisää paskaa niskaan, jos siltä tuntuu. Omasta puolestani OFFTOPIKIN määrä tässä ketjussa oli tässä. Jos jollakulla on oikeasti jotain vielä mielenpäällä, minulle voi laittaa privaa, kunhan se on asiallista. Tosimies tietysti soittaa ja numero on tässä: o4oo - 75o57o / Marko
                                Totta joka sana Marko. Olen soittanut useamman kerran tästä aiheesta. Ja edelleen olen samaa mieltä, olkoon se sinun sanoillasi sitten kiusaamista,mutta minun mielestäni nuo asiattomat ja sisällöttömät viestit saisivat jäädä pois vaikka kokonaan tältä foorumilta. En ole nälvinyt topikkiasi, se ei pidä paikkaansa. Mutta kuten taas, kuningas Salokorven autojahan ei kestä edes mainita. Ei mainita jatkossakaan. Harrasta juuri kuten harrastat, minulle käy se hyvin. Sen tulen muistamaan loppuikäni, että käyt läpi meidän kahdenkeskisiä keskusteluita ja myös minulla on pitkä ja tarkka muisti.
                                Käykääpä muuten jokainen lukasemassa ne minun nälvintäni T3 topicissa, jos niitä pitää nälvintänä, olen sanaton.
                                Myös minun osaltani tämä on tässä. Tulen Marko käymään vuoden alussa luonasi, keskustellaan sitten kasvotusten, mun pitää hakea ystäväni auto ja moottori luotasi.
                                Last edited by jari kihlman; 31-12-2017, 14:58.
                                Isillä on

Comment

Working...
                                X