Kiitos vastauksesta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista XV (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Zoui View PostVastaus hintaan on valmiina, jatkan postauksia japanitopikkiin kun lakun banni on poistunut tai olen siihen jonkun järkevän syyn kuullut
Comment
-
-
Originally posted by nokonzok View PostSähköautotopikissa taisi vähän tunteet kuumeta. Oli sen sortin paskaa, että pienen huomautuksen siitä ansaitsikin. Toivottasti voit nyt jatkaa postaamista
Pidetään taukoa.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostMissä hinnoissa nuo e46 cabriot liikkuu tuolla? Verothan näyttäs olevan n.2500e
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View Postsisältö on arvoitus mulle.Täällä on toisinaan ollut luettavissa sen verta laadukasta kettuilua että tulee ihan pappakerhon edellisen foorumin kuopatun sisällön parhaat palat mieleen
Sitten löyhästi otsikon aiheeseen: täkäläisessä katukuvassa näkyy suht' paljon Toyotan Reiz:jä - sehän on Japanin puolella Mark IX tai X? Eikö takaveto ja V6 motti houkuta yhtään vai miksei niitä bongailla?
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostOlen samaa topikkia seurannut aiheen kiinnostuksen takia ja nähnyt siellä vain sivukaupalla off-topikkia veroista, ja sitten tietysti pari poistettua viestiä minkä sisältö on arvoitus mulle.
Pidetään taukoa.
Onko 166 Alfoja ollut viime aikoina Japanissa?...
Comment
-
-
Originally posted by van cleef View PostViestit poistetaan, ettei pääse itse muodostamaan asiasta näkemystä...
Onko 166 Alfoja ollut viime aikoina Japanissa?Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Ihme spekulaatiota aikuisilta miehiltä. Syy banniin on kyllä luettavissa tältä foorumilta ja se ei teidän spekuloinnista muutu. Pysykääs topicin aiheessa. Foorumilta löytyy kuitenii bs topicia joka lähtöön.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by duuk View PostIhme spekulaatiota aikuisilta miehiltä. Syy banniin on kyllä luettavissa tältä foorumilta ja se ei teidän spekuloinnista muutu. Pysykääs topicin aiheessa. Foorumilta löytyy kuitenii bs topicia joka lähtöön.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Post-09 M-B SL65 AMG Black edition. 350kpl valmistettu. 11tkm ajettu ja melko lailla virheettömän oloinen peli. Lähtöhinta? 15MJPY
missäs se eurojackpot-kuponki olikaan...
Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Onko joku jo saanut käännöksen?
Pilalle tuunattu, rumat vanteet, vois olla halpis
E24 - M88/3 N/A
E85 - M54 Supercharged
G26 - M50 Supercharged
IG:kamamikko
Comment
-