Näköjään 4800km ajettu meisseli olisi ollut myös tarjolla, aika hyvin 17 vuotta vanhalta autolta.

Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista XV (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by abject View PostKiitos. Mieltä kutkuttavia nämä "ajamattomat" mutta olis kyllä tuo raha jääny väyrysestä maksamatta. :thinkF46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by jari kihlman View PostTää meni markkinahintaan. Laitoin itse ihan periaatebidin sisään, vaikka veikkasin hinnan 30-40tonnin väliin. Ois melkolailla 40.000 auto Suomen kamaralle tuotuna.
Comment
-
-
Originally posted by Cunttory View PostOnko R luokitus niin huono ettei kellekkään kelvannu -92 320ce amg
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Mitämitä, tämä jäi myymättäNyt joku noheva äkkiä negoamaan.
Originally posted by BeamR View PostVähän hifistelyä kaipaava -99 750iL facelift, 68tkm 4/C, itselle niin rakkaalla Orientblau+Hellgrau -kombolla. Varustus on kattava, mm High end rear compartment -varustus eli jalopuupöydät sun muuta pikkukivaa.
Kyllähän tuollaisella päästelisi kohti auringonlaskua taas.
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostVittuako tuut sitten huutelemaan siitä jos se on tarkoitus pitää piilossa. Jaria voin uskoakin, sillä on kredibiliteettiä mitä sulla ei ole.Originally posted by Zoui View PostToiset vaan haluaa olla kokovartalokyrpiä, suotakoon heille se oikeus.
Itse aiheeseen: JOS mulla olis rahaa, ostaisin kaikki topicin autot.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by Tctic View PostSaako joku tuosta C124:n vin:stä selvää? Eikö tuo sheetin mukaan ole 300CE-24?Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Originally posted by Cunttory View PostHuutokohteessa oli kirjoitettu 320ce. Mutta niin kuin sheetissa lukee, tämä on tosiaan 300ce 24V. Myös vin-koodin mukaankin ja italiaan alunperin tilattu.
vai puhutaanko me nyt eri autoista??F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by Freak View PostKaikki kunnia teille, BeamR&Zoui ja teidän tekemälle työlle, MUTTA se ei silti mielestäni oikeuta teitäkään olemaan niitä kokovartalokyrpiä ja ylimielisiä muita kirjoittajia kohtaan, varsinkaan uusia. Kyllä taas foorumin ja bemaristien maine kasvoi ihmisten silmissä.
Itse aiheeseen: JOS mulla olis rahaa, ostaisin kaikki topicin autot.
Sitä saa mitä tilaa, takaisin aiheeseen.
Edit:
Originally posted by dallaralla View PostOn faktaa ja nähty on mutta senverran syvällä on piilossa tallin perällä ettei sitä ihan kaikille opistoinsinööreille näytellä.Last edited by Zoui; 18-01-2018, 10:50.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postmistä sä katsot? JPC:llä lukee "AMG MEDIUM CLASS 300CE24VAMG", ja tuossa sheetissäkin lukee "AMG 300E -24V".
vai puhutaanko me nyt eri autoista??Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
Comment