Uuni on hyvä, ehkä jopa parempi kuin tää mun paloturvallinen patentti.
Juu itekki käytän pahvia kun haen äärimmäistä paloturvallsuutta, sehän on melkeen ku asbestia. ...NOT Mutta pisteet patentista, kyllä tuo tosiaan vähempi hellasäröä aiheuttaa, meilläkin ollaan uunin siisteydestä yleensä juuri sillä hetkellä eniten huolissaan kun jotain auton osaa sinne haluaa työntää. Noh, eipä toki äkkiseltään tule mieleen oonko mitään muuta sinne ollu laittamassakaan ku umpioita.
Alpina blue, eri auto mitä antiikin aikaan tuli huudettua.
Onko muuten jossain netissä toimiva ALPINA vin dekooderi vai selvititkö ton #048 numeron perusteella värin? Koitin semmoista hakea tossa kun oli B3 ostohousut jalassa.
Onko muuten jossain netissä toimiva ALPINA vin dekooderi vai selvititkö ton #048 numeron perusteella värin? Koitin semmoista hakea tossa kun oli B3 ostohousut jalassa.
Hmm, mä luin sen värin tuosta sheetistä, en osaa tuohon decoderin hommeloon vastata.
#49 on Alpina blau ja Japanissa. #48 on Diamantschwartz ja Itävallassa.
Mä olen kanssa joskus ihmetellyt että miten vitun tylsä elämä pitää olla että maksaa ylimääräistä rahaa kahden eri harmaansävyn värisestä sisustuksesta. Toisilla se värisilmä on ilmeisesti housuissa..
ex-E93
-- I'll do the stupid thing first and then you shy people follow. --
Mä olen kanssa joskus ihmetellyt että miten vitun tylsä elämä pitää olla että maksaa ylimääräistä rahaa kahden eri harmaansävyn värisestä sisustuksesta. Toisilla se värisilmä on ilmeisesti housuissa..
Se hyvä värisilmä ei tarkoita sitä että se on automaattisesti hyvä kunhan on vaan ihan mitä tahansa (räikeää) väriä.
Vähän hifistelyä kaipaava -99 750iL facelift, 68tkm 4/C, itselle niin rakkaalla Orientblau+Hellgrau -kombolla. Varustus on kattava, mm High end rear compartment -varustus eli jalopuupöydät sun muuta pikkukivaa.
Kyllähän tuollaisella päästelisi kohti auringonlaskua taas.
Comment