Originally posted by Roisto
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista XVIII (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
-
-
Originally posted by Roisto View PostTähän melkein kaipais linkkiä tai sitä oikeaa hakusanaa, ei mun haut oo tuottanut tuloksia :think
Pitääpä kattoa kun kotiutuu ja laittaa linkki samalla.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostTilasin itelle joku viikko sit tuommoisen blankon tarran. En oo edes kuorta vielä aukaissut.
Pitääpä kattoa kun kotiutuu ja laittaa linkki samalla.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Originally posted by j-a View PostBlankon? Siis meinaatko että käsin kirjoittelet siihen tiedot?
Tuon tilasin, mutta nyt näyttää olevan lopussa.
https://www.ebay.co.uk/p/Alpina-bmw-Cars-Chassis-Plate-Sticker-95mm-X-50mm/6015358413#ProductDetailsFind many great new & used options and get the best deals for ALPINA `BMW CARS` CHASSIS PLATE STICKER 95mm X 50mm at the best online prices at eBay! Free delivery for many products!
Tuommoinen se on.
Last edited by bemmeri; 02-07-2018, 15:20.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by luokyio View PostJa 2001-mallinen mersu jälkitarkastuksesta läpi ilman todistuksia vaikka siitä tuli hylsy alunperin.
edit: tuli muuten umpioista (purkuautosta vaihdettu) prosentit 2 % otteeseen...
Erittäin hyvin asiaan suhtauduttiin vaikka meinasi mennä hankalaksi pykälien tulkinta ja pariin kertaan käytiin jotain vielä autosta tutkailemassa. Sanoin että jos jotain todistusta liittyen suuriin sarjoihin tms haluttaisiin niin teen kyllä oikaisuvaatimuksen ja olen tässä vielä ainakin yhden auton tulossa tänne kilvittämään lähiaikoina. Ja että siihen voi varautua muidenkin asiakkaiden kohdalla jos noita aletaan jokaisesta autosta mitä on selkeästi enemmän valmistettu. Jotain siinä vielä sanottiin että niitä on nyt pyydetty, mutta mulla oli tosiaan vain meluista ja päästöistä kiinni eikä muuta uusintoja varten.
Tietäisikö joku muuten konttoria pk-seudulta mistä saisi ns. lyhyet kilvet missä kaksi numeroa? Merkattiin semmoiset papereihin mutta ei ollut kuin niitä kolmen numeron minikilpiä ja täti sanoi että ei ole enää aikoihin niitä kaksi numeroisia saanut. Kuitenkin olen muutama ihan lähiaikoina nähneet vai hakeneetko sitten jostain kauempaa? Eikä ollut maksetut erikoiskilvet kyseessä.Last edited by 33d; 02-07-2018, 19:04.
Comment
-
-
Ota ensin isot kilvet 3+2 (jos saa niitäkään), sitten seuraavana päivänä takaisin sanomaan että eipä mahtunutkaan, tarvitsee minikilvet. Tällöin tilataan niillä samoilla tunnuksilla pikkukilvet. Nimimerkillä kahdessa autossa ollut kaksinumeroiset minikilvet.
Edit, nyt vasta tajusin että haluat nimenomaan isot viisimerkkiset... Ne on nykyään samankokoiset kuin 3+3.
Comment
-
-
Originally posted by luokyio View PostEdit, nyt vasta tajusin että haluat nimenomaan isot viisimerkkiset... Ne on nykyään samankokoiset kuin 3+3.
Comment
-
-
Oliko se niin, että Japanista ulos vietäviin autoihin tekevät säteilymittauksen? Jotenkin jäänyt moinen mieleen ja eräs ostajakanditaatti sitä kysyi, että onko geigermittaus tehty?
Ei jaksaisi Akiota vaivata moisen tiedon utelulla.
Sitten jos myy tämmöisen tax freenä, niin export certifikaatti ja loput kopiot B/L:stä? Tarviiko mahdollinen ostaja jotain muuta, esim. Jpc:n ja minun välisiä asiakirjoja, tms.?EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostSitten jos myy tämmöisen tax freenä, niin export certifikaatti ja loput kopiot B/L:stä? Tarviiko mahdollinen ostaja jotain muuta, esim. Jpc:n ja minun välisiä asiakirjoja, tms.?
Comment
-
-
Originally posted by 33d View PostVerottajahan kysyy auton ostohintaa niin siitä varmaan hyvä olla dokumentti sille kuka sen verottaa, vaikka ei toistaiseksi ole tarvinnut ikinä sitä toimittaa?
Tax free -hinta olisi se arvo josta esim. takaisinlasketaan autovero (jos ei muuten markkina-arvoa onnistuta määrittämään), ei siitä hinnasta josta edellinen omistaja on autonsa ostanut ja tästä voi olla aikaa kaksi kuukautta tai kaksi(tai -kymmentä ) vuotta.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostOliko se niin, että Japanista ulos vietäviin autoihin tekevät säteilymittauksen? Jotenkin jäänyt moinen mieleen ja eräs ostajakanditaatti sitä kysyi, että onko geigermittaus tehty?
Ei jaksaisi Akiota vaivata moisen tiedon utelulla.
Sitten jos myy tämmöisen tax freenä, niin export certifikaatti ja loput kopiot B/L:stä? Tarviiko mahdollinen ostaja jotain muuta, esim. Jpc:n ja minun välisiä asiakirjoja, tms.?
Mutta kauppakirjaketjun on oltava katkeamaton export certificaten omistajasta (jpc) aina siihen joka sen verottaa suomessa.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Ei ole Japanin ostohinnalla mitään tekemitä enään suomessa myynnin kanssa. Sinähän olet tullit ja alv jo maksanut että sait auton pihaasi. Sinulla on dokumentit myyjänä jpc:ltä, teet vaan kauppakirjan uuden ostajan kanssa (bl ym. dokkarit mukaan).
Toki jos bisnestä teet ilman veroseuraamuksia voitoista, niin kateellisuus iskee
Comment
-
Comment