Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW Japanista XVIII (+ muita merkkejä)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zener
    Moderator
    • Oct 2004
    • 14335
    • Oulu

    Originally posted by jakeluvesimies View Post
    Jotenniin näyttää kyll että ois, ajettuihin metrerihin nähde

    Deposiitti sisällä ja bmw kyttäillään myös...
    Joo, mersuja tuossa työkseen suuntailee lähes päivittäin, niin aikalailla samanlainen saksalainen tyär se mersuki ja viikkoraha on välillä suuri omistajienki mielestä.
    E65 730dA '04 klick
    F10 520dA '11 klick
    E34 520iA '91 klick

    Instagram


    "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

    Comment

    • Rale
      BTCF Member
      • Jul 2005
      • 1482
      • Porvoo

      Joo ja w221 s550 imusarja on heikko ja hinta oli vaivaiset 1700€ että kyllä sitä näihin meisseleihin saa kanssa uppoamaan kun V8 koneisista puhutaan.

      Comment

      • j-a
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2005
        • 1522
        • PohojosPohojammaa

        Originally posted by Rale View Post
        Joo ja w221 s550 imusarja on heikko ja hinta oli vaivaiset 1700€ että kyllä sitä näihin meisseleihin saa kanssa uppoamaan kun V8 koneisista puhutaan.
        No sehän ei suinkaan ole M273-koneen ainoa kallis heikko paikka. Mutta nyt oli puhe nimenomaan W220-koppaisista joissa ei M273-moottoria ole ollut. Vaan M113, jolla noista japsilasta tuoduista W220:sta varmaan 99% on ollut varustettuna, aivan kuten E65:stä 99% N62:lla. M113 peittoaa N62B44:n sekä kestävyydessä, ylläpitokuluissa että huollettavuudessa suorituskyvyn ollessa suunnilleen sama. B48:nkin M113 peittoaa tyyppivikojen vähyydessä vaikka parempi tuo B48 tietysti on kuin B44, suorituskyvyssä toki M113 ei B48:a peittoa, varsinkaan kun laatikko B48:n perässä on useimmissa tapauksissa modernimpi.
        Last edited by j-a; 14-09-2018, 10:37.
        Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä

        Ylimääräisenä tarjolla:

        E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa

        F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€

        Comment

        • Rale
          BTCF Member
          • Jul 2005
          • 1482
          • Porvoo

          Originally posted by j-a View Post
          No sehän ei suinkaan ole M273-koneen ainoa kallis heikko paikka. Mutta nyt oli puhe nimenomaan W220-koppaisista joissa ei M273-moottoria ole ollut. Vaan M113, jolla noista japsilasta tuoduista W220:sta varmaan 99% on ollut varustettuna, aivan kuten E65:stä 99% N62:lla. M113 peittoaa N62B44:n sekä kestävyydessä, ylläpitokuluissa että huollettavuudessa suorituskyvyn ollessa suunnilleen sama. B48:nkin M113 peittoaa tyyppivikojen vähyydessä vaikka parempi tuo B48 tietysti on kuin B44, suorituskyvyssä toki M113 ei B48:a peittoa, varsinkaan kun laatikko B48:n perässä on useimmissa tapauksissa modernimpi.
          Pitäiskö sitä verrata sitten BMW:n M62 koneisiin. Jotta ollaan saman aikakauden autoissa? Vai milloin w220 alkoi ja loppui en tiedä itse.

          Comment

          • BeamR
            BTCF Member
            • Jul 2007
            • 13363
            • Espoon takametsät

            Originally posted by Rale View Post
            Pitäiskö sitä verrata sitten BMW:n M62 koneisiin. Jotta ollaan saman aikakauden autoissa? Vai milloin w220 alkoi ja loppui en tiedä itse.
            M113 tuli 1998, ja teknisesti ehkä vertaisin ennemmin M62TU-koneeseen kuin N62-sarjaan. N62 on paljon teknisempi kuin M113 (hyvässä ja pahassa).

            W220 valmistettiin 1998-2005, joten sikälikin ehkä parempi vertauskohta on E38 kuin E65/E66, 90-luvun tuotteita.
            F46 Gran Tourer -20
            Boxster 2.5 -97

            Comment

            • BeamR
              BTCF Member
              • Jul 2007
              • 13363
              • Espoon takametsät

              Myyty 5,585MJPY

              Originally posted by BeamR View Post
              Rahamiehelle Alpina B10. Ilmeisesti kaikki 44kpl valmistettu.


              F46 Gran Tourer -20
              Boxster 2.5 -97

              Comment

              • BeamR
                BTCF Member
                • Jul 2007
                • 13363
                • Espoon takametsät

                43tkm ajettu avo-M6, tuunattuna versiona.




                F46 Gran Tourer -20
                Boxster 2.5 -97

                Comment

                • Rale
                  BTCF Member
                  • Jul 2005
                  • 1482
                  • Porvoo

                  Originally posted by BeamR View Post
                  M113 tuli 1998, ja teknisesti ehkä vertaisin ennemmin M62TU-koneeseen kuin N62-sarjaan. N62 on paljon teknisempi kuin M113 (hyvässä ja pahassa).

                  W220 valmistettiin 1998-2005, joten sikälikin ehkä parempi vertauskohta on E38 kuin E65/E66, 90-luvun tuotteita.
                  Juurikin näin.

                  Comment

                  • BeamR
                    BTCF Member
                    • Jul 2007
                    • 13363
                    • Espoon takametsät

                    vähän hillitympi M6, 52tkm veivailtuna.




                    F46 Gran Tourer -20
                    Boxster 2.5 -97

                    Comment

                    • j-a
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2005
                      • 1522
                      • PohojosPohojammaa

                      Originally posted by BeamR View Post
                      M113 tuli 1998, ja teknisesti ehkä vertaisin ennemmin M62TU-koneeseen kuin N62-sarjaan. N62 on paljon teknisempi kuin M113 (hyvässä ja pahassa).

                      W220 valmistettiin 1998-2005, joten sikälikin ehkä parempi vertauskohta on E38 kuin E65/E66, 90-luvun tuotteita.
                      Noh, kyllähän nuo mallivuodet sen verran selkeästi ristiin menee että eipä sitä optimaalista vertailukohtaa taida löytyä hiuksia halkomallakaan. W221 taas on sen verran edellä E65:ttä että en vertailisi niitäkään keskenään. Kenties siis viisainta vertailla vain saman hintaluokan vehkeitä, ja kas, kun tässä japanintopikissa alunperinkin oltiin niin niinpä ne taisi ne W220- ja E65 -koppaiset kasikoneiset ollakin hyvin pitkälti samoilla viivoilla sen suhteen ja ihan kurantteja vertailukohtia toisilleen...

                      Mutta joo, varmaankin se M113 teknisiltä ratkaisuiltaan on lähempänä M62TU:ta kuin N62:ta. Peittoaa kuitenkin molemmat ainakin siihen N62B44:ään asti.
                      Last edited by j-a; 14-09-2018, 11:26.
                      Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä

                      Ylimääräisenä tarjolla:

                      E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa

                      F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€

                      Comment

                      • nappe74
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2005
                        • 2845
                        • South Carelia

                        Originally posted by jari kihlman View Post
                        Tätä ois yritettävä
                        Originally posted by BeamR View Post
                        Myyty 5,585MJPY
                        Tärppäskö??
                        G30 530e xDrive A M-Sport -20

                        ex-Bimmerit:
                        F10 525dA xDrive M-Sport -13
                        E21 316 -80
                        E91 330xdA M-Sport -06
                        E53 X5 3.0iA Sport -04
                        E91 335xiA M-Sport -08
                        E60 530iA M-Sport -06
                        E36 320i Cabriolet M-Sport -96
                        E91 320d -06
                        E39 530iAT M-Sport -01
                        E36 328iA -96
                        E39 528iA -96
                        E36 325i -92

                        Comment

                        • BeamR
                          BTCF Member
                          • Jul 2007
                          • 13363
                          • Espoon takametsät

                          jos kymppipata tuntuu liioittelulta, niin 650-avokin on toki tarjolla. Ei ku venaas, parempi varmaan kattella SL500-mesejä M113-koneella...




                          F46 Gran Tourer -20
                          Boxster 2.5 -97

                          Comment

                          • BeamR
                            BTCF Member
                            • Jul 2007
                            • 13363
                            • Espoon takametsät

                            Originally posted by j-a View Post
                            Noh, kyllähän nuo mallivuodet sen verran selkeästi ristiin menee että eipä sitä optimaalista vertailukohtaa taida löytyä hiuksia halkomallakaan. W221 taas on sen verran edellä E65:ttä että en vertailisi niitäkään keskenään. Kenties siis viisainta vertailla vain saman hintaluokan vehkeitä, ja kas, kun tässä japanintopikissa alunperinkin oltiin niin niinpä ne taisi ne W220- ja E65 -koppaiset kasikoneiset ollakin hyvin pitkälti samoilla viivoilla sen suhteen ja ihan kurantteja vertailukohtia toisilleen...
                            E38:t maksaakin tuplasti tai triplasti noihin verrattuna
                            F46 Gran Tourer -20
                            Boxster 2.5 -97

                            Comment

                            • j-a
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2005
                              • 1522
                              • PohojosPohojammaa

                              Originally posted by BeamR View Post
                              jos kymppipata tuntuu liioittelulta, niin 650-avokin on toki tarjolla. Ei ku venaas, parempi varmaan kattella SL500-mesejä M113-koneella...
                              Siinä valinnassa joutuu tasapainottelemaan tarvitun paikkaluvun, remppainnokkuuden/-kassan ja suorituskyvyn välillä. Jos 2 paikkaa ja leppoisa kruisailu riittää itselle, on R230 M113:lla parempi ratkaisu. Jos tarvii 4 paikkaa, vähän enemmän suorituskykyä, ja koko pitkähkön tyyppivikalistan läpikäynti ei itseä tai lompakkoa häiritse niin silloin E64 N62:lla on parempi ratkaisu.
                              Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä

                              Ylimääräisenä tarjolla:

                              E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa

                              F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€

                              Comment

                              • j-a
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2005
                                • 1522
                                • PohojosPohojammaa

                                Originally posted by BeamR View Post
                                E38:t maksaakin tuplasti tai triplasti noihin verrattuna
                                Juurikin näin, ja taitaa alkaa olla hyvät W140:tkin hinnoissaan.
                                Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä

                                Ylimääräisenä tarjolla:

                                E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa

                                F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎