Originally posted by BeamR
View Post
BMW Japanista XVIII (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jos ja kun normaali kilpi ei sovi. Niin saa käyttää sitä pientä kilpeä (6 merkkiä, "normaali", pieni).
Entä jos myöhemmin samaan autoon sopisi se pitempi malli, niin velvoittaako katsastaja tai viranomainen vaihtamaan ne noiden pienien tilalle?
Jos vaikka puskuri vaihtuu, tms...
EVERYTHING | WORKS
Comment
-
Ei velvoita.Originally posted by bemmeri View PostJos ja kun normaali kilpi ei sovi. Niin saa käyttää sitä pientä kilpeä (6 merkkiä, "normaali", pieni).
Entä jos myöhemmin samaan autoon sopisi se pitempi malli, niin velvoittaako katsastaja tai viranomainen vaihtamaan ne noiden pienien tilalle?
Jos vaikka puskuri vaihtuu, tms...
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Jaahas. Mites nää massat nyt sit menikään? Sitä 400 euron aanelosta (coc) ei tarvita, japanin massat käy suoraan. Tämä selvisi ja näin sanoo katsurikin. Siinä Japanin export certissä vaan ei ole oikeen mitään. Ihan se olis kiva kärriäkin mökille vedellä kun kumminkin aika riski auto e60 530i onpi. Valot veivattu eli menis varmaan läpi. Lyönkö koukun ja arvelen että ei kukaan tuu koskaan kyseleen että mitä otteessa sanotaan kärrin vetelystä?
Comment
-
Laitat autoon valmistajankilven, jossa euro-massat niin katsuri laittaa ne otteeseenOriginally posted by amrojnuuti View PostJaahas. Mites nää massat nyt sit menikään? Sitä 400 euron aanelosta (coc) ei tarvita, japanin massat käy suoraan. Tämä selvisi ja näin sanoo katsurikin. Siinä Japanin export certissä vaan ei ole oikeen mitään. Ihan se olis kiva kärriäkin mökille vedellä kun kumminkin aika riski auto e60 530i onpi. Valot veivattu eli menis varmaan läpi. Lyönkö koukun ja arvelen että ei kukaan tuu koskaan kyseleen että mitä otteessa sanotaan kärrin vetelystä?E24 - M88/3 N/A
E85 - M54 Supercharged
G26 - M50 Supercharged
IG:kamamikko
Comment
-
Jos ei otteeseen tule merkintöjä vetomassoista, kuten japsituonneissa tuskin tuleekaan, sovelletaan silloin vetämisen suhteen auton massaa seuraavalla tavalla:Originally posted by amrojnuuti View PostJaahas. Mites nää massat nyt sit menikään? Sitä 400 euron aanelosta (coc) ei tarvita, japanin massat käy suoraan. Tämä selvisi ja näin sanoo katsurikin. Siinä Japanin export certissä vaan ei ole oikeen mitään. Ihan se olis kiva kärriäkin mökille vedellä kun kumminkin aika riski auto e60 530i onpi. Valot veivattu eli menis varmaan läpi. Lyönkö koukun ja arvelen että ei kukaan tuu koskaan kyseleen että mitä otteessa sanotaan kärrin vetelystä?
jarruton eli O1-luokan perävaunu saa kuorman kanssa painaa puolet vetoauton omasta eli ilman kuormaa olevasta massasta, mutta kuitenkin enintään 750 kiloa.
Jarrullinen eli O2-luokan perävaunu saa kuorman kanssa painaa vetoauton kokonaismassan eli täyteen lastatun painon verran, mutta kuitenkin enintään 3 500 kiloa
Eli koukku kiinni vain ja menoksi.Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Comment
-
Samperi tälläinen olisi saatava, polttelee kasi taas niin perhanasti
Porsche macan s
Ex: F20 karmesinrot
Ex: E60 535d
Ex: E61 535D M-Sport 405hv/773nm
Ex: E46 330xd
Ex: E38 740 6gang
____________________
Instagram: 666heikkine
Comment
-
-
Jeps. Näin ja näillä mennään. Ohan se näköjään ihan asetuksin kirjattu. Jäähän tosta japsimassoillakin kiloja sen jarruttoman mökkikärrin vedättämiseen. Leimauttamisyritykseen siis...jarruton eli O1-luokan perävaunu saa kuorman kanssa painaa puolet vetoauton omasta eli ilman kuormaa olevasta massasta, mutta kuitenkin enintään 750 kiloa.
Jarrullinen eli O2-luokan perävaunu saa kuorman kanssa painaa vetoauton kokonaismassan eli täyteen lastatun painon verran, mutta kuitenkin enintään 3 500 kiloa
Eli koukku kiinni vain ja menoksi.
Comment
Comment