Yleinen vakuutus-topic

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• samii81
    replied
    Ensimmäinen bemari tuli itelle hommattua tossa reilu viikko takaperin. Ja jännityksellä odottelin kirjettä vakuutusyhtiöstä. Ja ei tuo minusta kovin pahan hintanen oo pohjantähdessä 738€ vuosi. liikenne+kasko(300€ omavastuu)+tuulilasi(150€ omavastuu). Ja autona E61 2007 520da. Niin ja bonarit 58/70.

Leave a comment:

• Mmake
    replied
    Vakuutusyhtiö If. Auto Bmw 318iS 1993. Asuinpaikka lahti.

Vakuutusmaksu 845,71e vuosi.
    Osakasko 169,65e + Ilkivaltaturva 91,61e.
    Yhteensä 1106,97e vuosi.
    Bonuksia 0%

On se halpaa

Leave a comment:

• waudeville
    replied
    Originally posted by Eepo View Post
    laskin omilla tiedoilla, ja 70% bonareilla pop vakuutuksesta autosi vakuutuksen 341,10 € / vuosi
    tai täyskaskolla 614,15 € / vuosi

pitäisikö vaihtaa?
    Ei kai tollasten pikkurahojen takia ton popin laskelmaan... if liikennevakuutus 323€/vuosi tolla 70/75 bonarilla. Eli kohta taas halpenee
    Last edited by waudeville; 17-10-2013, 15:28.

Leave a comment:

• Scyber
    replied
    Turvasta -> Popvakuutukseen ja omavastuut 2k€:n kohalle.

Bonukset 70% / 25%

123d -09

1080€/v aiemmin, nyt 720€/v. Omavastuut säästää jo kuudessa vuodessa ja sit voikin jo ottaa koko kaskon pois

Sit kandee kysyä alennuskoodia kans aspasta.

Leave a comment:

• Valtsude
    replied
    Originally posted by Rhodry View Post
    Vaihdoinpa minäkin takas IF:iin Pop-vakuutuksesta. E34 535i liikennevakuutus POP:ssa vähän alle 700€/vuosi, IF:llä vähän alle 600€/vuosi. Kotivakuutus oli myös halvempi IF:llä.
    Aika hurjalta tuntuu hintaero about samanikäisten 520 ja 535 välillä. Just pari viikkoa sitten vaihdoin kolmenelkun POP:iin ja ~249e/vuosi 30% boonuksilla.

Leave a comment:

• mulletti
    replied
    E32 730iA -87 60% bonareilla n.220 euroa / vuosi, yhtiönä IF.

Leave a comment:

• Eepo
    replied
    Originally posted by waudeville View Post
    IF liikennevakuutus ja täyskasko 70/75 bonareilla yht. 842,60€ tuohon batmobileen
    laskin omilla tiedoilla, ja 70% bonareilla pop vakuutuksesta autosi vakuutuksen 341,10 € / vuosi
    tai täyskaskolla 614,15 € / vuosi

pitäisikö vaihtaa?

Leave a comment:

• waudeville
    replied
    IF liikennevakuutus ja täyskasko 70/75 bonareilla yht. 842,60€ tuohon batmobileen

Leave a comment:

• T3
    replied
    E30 318i -88 Liikennevakuutus 70% bonuksilla 150€/vuosi. Yhtiö: Pohjola.

Leave a comment:

• Haju69
    replied
    Renault Clio 1.2 -98

Liikennevakuutus 40% bonuksilla 240,-/vuosi

Eipä tuo kulutakaan mitään. Melko halpa talvikäyttis. Kai... Ainakin halvin auto pitää mitä minulla ollu.

Edit: LähiTapiola

Leave a comment:

• Rhodry
    replied
    Vaihdoinpa minäkin takas IF:iin Pop-vakuutuksesta. E34 535i liikennevakuutus POP:ssa vähän alle 700€/vuosi, IF:llä vähän alle 600€/vuosi. Kotivakuutus oli myös halvempi IF:llä.

Hauskintahan tässäkin on se, että ne ei mitään noista kolmesta heidän vakuutuksissa olleista autoista saanut millään tapaa nopeasti pois sieltä tiedoista, mutta heti kun vaihdoin vakuutusyhtiötä tuli soittoa sieltä, että miksi näin. Sanoin suoraan että oli halvempi, johon herra vakuutussetä totesi vaan että "Aijaa, onkin ensimmäinen kerta." ja toivotti hyvää päivänjatkoa. Ja silti edelleen toi 535 on siellä niiden tiedoissa ja laskuja tulee vähän väliä.

Leave a comment:

• MMF
    replied
    Originally posted by kuoppala View Post
    En ole popin vakuutusten myyjä vaikka aikanaan vinkin vakuutusten hinnoittelusta tänne nostinkin.

Mutta eikai vakuutusyhtiön korvauspolitiikkaa voi moittia jos esim konepelti on jäänyt itseltä auki ja pelti lävähtää lasiin?
    tuskin tuota kukaan muukaan olisi korvannut, noiden kanssa täytyy olla todella tarkkana kuinka vahinko on käynyt.

ja itse olen ainakin saanut fiksua palvelua ensin chatin kautta ja jos jotain ei pysty sitäkautta hoitamaan niin chattin puhelinnumero ja on soittanut aina takaisin.
    Sitä korvauspuolta en lähde arvioimaan, ei ole kokemusta vastaavasta tapahtumasta muista yhtiöistä, oletin itse ja kaikki tuttavanikin että täyskasko korvaa tuommoiset. Ilmeisesti ei.

Homman ydin on siinä että tapahtumasta on nyt yli kaksi kuukautta ja tähän päivään mennessä ei Pop vakuutuksen puolelta ole edelleenkään tullut ainoatakaan puhelua, mailia, postia tms. Joka ikinen kerta olen joutunut soittamaan ja jonottamaan kun olen halunnut tietää jotakin korvausasioiden kulusta. Puheluita on varmasti yli kymmenen.

Tänään viimeksi soitin koska kesällä myymäni e39 roikkuu edelleen vakuutuskansiossani. Jotain mutinaa tuli trafista jne. En jaksanut kuunnella. Kysyin sitten mahdollista kirjallista päätöstä tuosta elokuun alun tapahtumasta, pitkän kyselykierroksen jälkeen se luvattiin minulle ensi viikolla. Melko ripeää toimintaa.

Onneksi kyseessä oli Skoda eikä E60, romu on myyty aikaa sitten, takkiin tuli rutkasti mutta lapset on hengissä ja uusi auto pihassa.

Enää odottelen Pop vakuutuksen virallista päätöstä.

Leave a comment:

• kuoppala
    replied
    Originally posted by MMF View Post
    POP vakuutus toimii tonnin pommeihin, autoihin joihin otetaan vain se pakollinen liikennevakutuus ilman mitään ylimääräistä, ajatuksella ettei koskaan tarvitse mitään korvauksia vahingon sattuessa.

Jos on vähänkään arvokkaampi auto niin suosittelen välttämään vaikka hinta houkuttelee. Kuitenkin kun jotain tapahtuu ainakin itselleni on tärkeää että hommat sujuu mutkattomasti ja nopeasti. Puolen vuoden ja yhden isomman vahingon perusteella POP-vakuutuksessa näin ei käy.

Myyntipuolella vastataan puhelimeen välittömästi mutta asiakaspalvelussa saat roikkua tuntikaupalla hissimusaa kuunnellen. Ja pakko onkin koska sieltä ei kukaan soita sinulle, kaiken kommunikoinnin saat itse hoitaa.
    En ole popin vakuutusten myyjä vaikka aikanaan vinkin vakuutusten hinnoittelusta tänne nostinkin.

Mutta eikai vakuutusyhtiön korvauspolitiikkaa voi moittia jos esim konepelti on jäänyt itseltä auki ja pelti lävähtää lasiin?
    tuskin tuota kukaan muukaan olisi korvannut, noiden kanssa täytyy olla todella tarkkana kuinka vahinko on käynyt.

ja itse olen ainakin saanut fiksua palvelua ensin chatin kautta ja jos jotain ei pysty sitäkautta hoitamaan niin chattin puhelinnumero ja on soittanut aina takaisin.

Leave a comment:

• MMF
    replied
    POP vakuutus toimii tonnin pommeihin, autoihin joihin otetaan vain se pakollinen liikennevakutuus ilman mitään ylimääräistä, ajatuksella ettei koskaan tarvitse mitään korvauksia vahingon sattuessa.

Jos on vähänkään arvokkaampi auto niin suosittelen välttämään vaikka hinta houkuttelee. Kuitenkin kun jotain tapahtuu ainakin itselleni on tärkeää että hommat sujuu mutkattomasti ja nopeasti. Puolen vuoden ja yhden isomman vahingon perusteella POP-vakuutuksessa näin ei käy.

Myyntipuolella vastataan puhelimeen välittömästi mutta asiakaspalvelussa saat roikkua tuntikaupalla hissimusaa kuunnellen. Ja pakko onkin koska sieltä ei kukaan soita sinulle, kaiken kommunikoinnin saat itse hoitaa.

Leave a comment:

• Haju69
    replied
    Originally posted by duuk View Post
    En tiedä varmaksi, mutta mun mielestä IF on laskenut hintojaan melko reilusti. tai ainakin tuon jeesuksenaikaisen E34:n kohdalla..
    Täydet bonarit tietty niin ei vakuutuslasku ollut kuin jotain kymppejä eli vuositasolla muutamia satasia.. Ennen kuitenkin erät ollut luokkaa satasia ei kymppejä, ja bonuksia ei ole enään tullut lisää..
    Kappas. Pitää itsekin vertailla välillä. Ollut jo vuosia Lähivakuutuksessa/LähiTapiolassa kun se ollut täällä ns. Halvin. Nykyään toki tuo POP näyttäs olevan halvempi mutta ei siihen kyllä uskalla vaihtaa kuulopuheiden perusteella.

Leave a comment:

Working...
X