Mulla ainakin POPin tuulilasivakuutus toimi niin kuin pitikin, eli korvasivat uuden mukisematta ja ainoastaan omavastuu täytyi maksaa korjanneeseen liikkeeseen - loppulasku suoraan POPille. Jotain pientä säätöä tuossakin oli, kun päätökset eivät kulkeutuneet oikeille pöydille heti, mutta muutoin tyytyväinen.
Tosin nyt kun vaihdoin kesällä autoa, niin kaskon siirto uuteen kiesiin vanhoilla ehdoilla tuntu jotenkin käsittämättömän vaikealta prosessilta meikäläiselle soittaneelle neitoselle. Rautalangan vääntämisen jälkeen kuitenki sekin saatiin kohdilleen.
Aika paljon tuntuu olevan hiottavaa, mutta ehkä menee käynnistystuskien piikkiin.
Yleinen vakuutus-topic
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Mulla vastaavia kokemuksia POP:sta. Hinnat edulliset mutta jossakin se sitten näkyy. Oli vaikeuksia siirtää bonareita Iffistä sinne niin KERTAAKAAN ei sieltä soitettu takaisin vaikka aina luvattiin ilmotella kun homma etenee. Lopulta liikennevakuutuksen bonareiden siirto kesti yli puoli vuotta. Noin kerran kuussa aina soittelin et mitäs nyt, joka kerta selitin homman uusiksi kun asiakaspalvelija vaihtui. Vitutti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MMF View PostMulla on keissi käynnissä POP:n kanssa. Aukesi konepelti motarilla ja meni tuulilasi ym. Autossa on se L kasko. Sanoivat ensialkuun heti ettei korvata mutta vahinkotarkastaja kuitenkin tarkastaa sen ja sitten päätetään jatkosta.
Tästä on nyt kohta kolme viikkoa aikaa ja auto makaa korjaamon pihalla. Mitään päätöstä en ole saanut. Asian tiimoilta ei ole minulle soitettu kertaakaan vaan aina olen saanut itse soittaa sinne (n.5 kertaa tähän mennessä) ja kysellä homman etenemistä. Tarkastaja on viime keskiviikkona, 2 vk tapahtuneen jälkeen, käynyt sen katsomassa ja siitä asti taas olen odotellut soittoa. Huomenna pitää varmaan taas itse soitella sinnepäin.
Hinta on halpa mutta ihan varauksettomasti en voi suositella ainakaan tässä vaiheessa.
Uskomatonta toimintaa, tasan kolme viikkoa nyt kulunut tapahtuneesta. En ala sinne itse soittelemaan, myyn romun helvettiin ja sitten kun joku joskus sieltä vaivautuu soittamaan niin annan tulla palautetta ja taidanpa lopettaa kaikki vakuutukset ko. yhtiössä samalla. Neljä autoa siellä mulla tälläkin hetkellä on vakuutettuna...
Leave a comment:
-
-
Mulla on keissi käynnissä POP:n kanssa. Aukesi konepelti motarilla ja meni tuulilasi ym. Autossa on se L kasko. Sanoivat ensialkuun heti ettei korvata mutta vahinkotarkastaja kuitenkin tarkastaa sen ja sitten päätetään jatkosta.
Tästä on nyt kohta kolme viikkoa aikaa ja auto makaa korjaamon pihalla. Mitään päätöstä en ole saanut. Asian tiimoilta ei ole minulle soitettu kertaakaan vaan aina olen saanut itse soittaa sinne (n.5 kertaa tähän mennessä) ja kysellä homman etenemistä. Tarkastaja on viime keskiviikkona, 2 vk tapahtuneen jälkeen, käynyt sen katsomassa ja siitä asti taas olen odotellut soittoa. Huomenna pitää varmaan taas itse soitella sinnepäin.
Hinta on halpa mutta ihan varauksettomasti en voi suositella ainakaan tässä vaiheessa.
Leave a comment:
-
-
Saas nähdä miten jatkossa tulee vakuutuksien osalta menemään.
Vaihdoin nyt POP:iin ja hinta oli n.800e/v halvempi. Ei tarvitse kauaa miettiä noilla hinnoilla. Tosin saas nähdä miten sitten käy jos joskus tarvitsee heiltä jotain korvauksia anella.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mani88 View PostOho!
IF:llä herätty siihen, et BMW-omistajat (muitakin automerkin omistajia) karannu POP-vakuutus yhtiölle. Soittivat ja haastattelivat ks aiheesta.
Oli todella kiinnostunu, miksi vaihdoin ja mitä etuja POP tarjoaa.
Rupesin vähän ihmettelee ja kysäsin, et onks jengiä karannu IF:ltä. Niin myönsi puhelimessa, porukkaa hipsiny autopuolelta POP:n.
Paljonkohan sieltä on lähteny, ku nää on heränny!
Porukoilla 325 ( e91 ) ja mulla e 330 (e90)
Molemmilla tippu hinnat joku 1200e, ku vaihdettiin POP:n
Leave a comment:
-
-
Oho!
IF:llä herätty siihen, et BMW-omistajat (muitakin automerkin omistajia) karannu POP-vakuutus yhtiölle. Soittivat ja haastattelivat ks aiheesta.
Oli todella kiinnostunu, miksi vaihdoin ja mitä etuja POP tarjoaa.
Rupesin vähän ihmettelee ja kysäsin, et onks jengiä karannu IF:ltä. Niin myönsi puhelimessa, porukkaa hipsiny autopuolelta POP:n.
Paljonkohan sieltä on lähteny, ku nää on heränny!
Porukoilla 325 ( e91 ) ja mulla e 330 (e90)
Molemmilla tippu hinnat joku 1200e, ku vaihdettiin POP:n
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jukkae View PostSe roikkuminen johtuu trafista yleensä, pohjolalla kusee noi hommat todella pahasti. Jotenkin niitten järjestelmään ei aina tuu tietoja myynneistä. Pari viikkoa sitten tuli karhuja 4kk sitten myydystä autosta
Originally posted by ruupanen View PostMiulla on toiminut hyvin. Aina käyttänyt sitä niitten chättiä. Ihan kurko keksintö!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Eepo View PostnuorisoOon ikiteini. Viimeks pe paperit kyseltiin kaljoja ostaessa. Täti rupes kovaan ääneen huutaa etten muka voi olla vm 84 ja epäili ajokorttini paikallaan pitävyyttä...
Ei vaan suosittelen kyllä kokeilee. Vidun hyvä ettei tarttee enää soittaa, tai oottaa viestillä vastausta päivää, tai jopa useampia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rhodry View PostKorvauksien kanssa ei oo tarvinnu tapella mutta kaiken muun kanssa kyllä. Puhelimeen ei vastata, viesteihin ei vastata, myyty auto oli parhaimmillaan puoli vuotta mun tiedoissa yms. Odotan innolla kauan toi harmaa kolmenelonen roikkuu siellä tiedoissa nyt kun seki on myyty. Vaihdoin vakuutusyhtiötä, kauaa ei tarvia tota kestää.
Leave a comment:
-
-
Se roikkuminen johtuu trafista yleensä, pohjolalla kusee noi hommat todella pahasti. Jotenkin niitten järjestelmään ei aina tuu tietoja myynneistä. Pari viikkoa sitten tuli karhuja 4kk sitten myydystä autosta
Leave a comment:
-
-
Originally posted by |foder| View PostJokos porukka on joutunut taistelemaan POP:n kanssa?
Kukaan tarvinnut vielä hakea korvauksia tuolta?
Tänään tuli niin iso vakuutuslaku IF:ltä että päätin vähän vertailla.
POP olisi n.500-800e vuodessa halvempi.
Kannattaako vaihtaa POP:iin vai johonkin muuhun?
Leave a comment:
-
-
Jokos porukka on joutunut taistelemaan POP:n kanssa?
Kukaan tarvinnut vielä hakea korvauksia tuolta?
Tänään tuli niin iso vakuutuslaku IF:ltä että päätin vähän vertailla.
POP olisi n.500-800e vuodessa halvempi.
Kannattaako vaihtaa POP:iin vai johonkin muuhun?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ylkka View PostOnko normaali käytäntö joka yhtiössä tälläinen. Ajoin kaupungilla kolarin ja se oli vastapuolen vika. Keula sai pienen pusun. Ja umpio hajosi. Niin kertakorvaukseen lasketaan umpion arvoksi vain puolet uudesta. Autona e91 vm 2006. Umpio mallia xenon + kääntö.
Originally posted by Eepo View Postei, sinun ei pidä hyväksyä tuota "tarjousta" sanot vaan että auto menee sitten merkkiliikkeeseen laitettavaksi, jos meinaavat että toisen vian vuoksi sinun pitää ruveta "maksajan" rooliin
Jotkut vakuutustarkastajat on niin kotiinpäin vetävää sakkia ettei tosikaan.
Edit: kait olet käyttänyt tai joku merkkiliikkeen edustaja on tehnyt kustannusarvion autostasi, sillä ilman tuota vakuutusäijät koittaa vedättää viimeseen asti
Leave a comment:
-
Leave a comment: