Mitä katsastusmiehet on teille sanonu noista tummennuksista jotka on etusivulaseissa?? Jaksaako ne mussuttaa niistä?!?!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Katsastus-thread
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jontte_ View PostMitä katsastusmiehet on teille sanonu noista tummennuksista jotka on etusivulaseissa?? Jaksaako ne mussuttaa niistä?!?!LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View Post-Toyota Hiace 2.4td -98
-Vuosikatsastus päästöjen kanssa a`38€ + 30€
-Katsastusmies Oy, Lielahti Tre
-Hyväksytty tuli ~tunti sitten ja taas saa vuoden päästellä, mutta huomattiin, että Hiacekin voi näköjään hajota jostain - rekkarinkilven valot pimeänä ja kuskin vetarin suojakumi muusina. Varmaan laitettu jotain sekundaa joskus tilalle
Erityiskehut varsin siististä ja ruosteettomasta kunnosta, vaikka kyseessä 381tkm rullattu Hiace Muutenkin jäi hyvä maku kyseisestä paikasta, jossa ensimmäistä kertaa vierailin.
-Katsastus 37€ + päästöt 19€
-Kymppikatsastus Oy, Lielahti Tre.
-Hyväksytty huomautuksitta
-Rento paikka ja asiallinen katsastusmies, kahvikin oli hyvää. Asioin tuollakin toiste.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
- E36 325 Cäbi vm93.
- Vuosikatsastus 50€ btcf alennuksella.
- Kaarinan K1
- Läpi meni heittämällä, ja ei mitään sanomista vaikka 6cm maavaraa.Nykyään: E60 545 sedan -04.
Ex: F25 x3-11, E61 530d -08 touring, E91 325d -08 Touring, E46 330D -02 Touring, E39 530D -98 sedan, E34 520 -91 sedan, E36 325 Cäbi -93, E30 316 4D -91, E36 318is Coupé -96, E30 320i 2D -88 & Ford Sierra -90.
Comment
-
-
Originally posted by Miko View Post- E36 325 Cäbi vm93.
- Vuosikatsastus 50€ btcf alennuksella.
- Kaarinan K1
- Läpi meni heittämällä, ja ei mitään sanomista vaikka 6cm maavaraa.
Mites jos mulla on pari vuotta leimatta ollut auto -> pamautan katsastukseen ja sieltä löytyykin joku häikkä? Pitää ostaa siirtolaput, että saa ajaa takas kotio? Olen kyllä läpikäynyt auton hyvin, muttei tuota monta kilometriä ole päässyt koeajamaan.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View PostTuolla ne samalla korkuudella olevasta touringista rutisi sumuvalojen olevan liian alhaalla -> ota polttimot pois tai vedä jesaria päälle. Tosiaan mainitsin, että laitan ne pihassa takasin, kun leima on tullut paperiin -> pienen päänraapimisen jälkeen leima nasahti. Hyvä paikka tuo, harvemmin tarvitsee kummempia vääntää.
Mites jos mulla on pari vuotta leimatta ollut auto -> pamautan katsastukseen ja sieltä löytyykin joku häikkä? Pitää ostaa siirtolaput, että saa ajaa takas kotio? Olen kyllä läpikäynyt auton hyvin, muttei tuota monta kilometriä ole päässyt koeajamaan.
mulla oli sama noiden sumarien ja xenonien kanssa, tais vielä tunkkikin ottaa pohjaan kiinni niin porukalla kevennettiin jotta se mahtui kulkemaan taka-akselille
sanoi vaan lähtiessä että vaikka leiman antaakin niin valoja ei saa ottaa käyttöön ja autoa vois nostaa seuraavalle leimalle ettei tarvi nostella
saa ajaa kotiin
konttorille ja sieltä korjaamoon/kotiin vain jos on varattu aika
ei ole pakko ottaa edes liikennekäyttöön ennen konttorille menemistä
vaikka ei mensi läpi niin saa ajaa, mutta paluumatkalle vaaditaan käyttöönotto+liikenne vakuutus (katsastusta ei edes aloiteta jos ei ole vakuutusta)
tai näin minä olen sen ymmärtänytLast edited by Tonton; 10-06-2012, 00:35.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View Postkaarinan k1 on hyvä paikka ei turhia napise toinen on wp-katsastus molemmat vähän keskitasoa kalliimpia mutta eipä tarvi vääntää ja kääntää
mulla oli sama noiden sumarien ja xenonien kanssa, tais vielä tunkkikin ottaa pohjaan kiinni niin porukalla kevennettiin jotta se mahtui kulkemaan taka-akselille
sanoi vaan lähtiessä että vaikka leiman antaakin niin valoja ei saa ottaa käyttöön ja autoa vois nostaa seuraavalle leimalle ettei tarvi nostella
saa ajaa kotiin
konttorille ja sieltä korjaamoon/kotiin vain jos on varattu aika
ei ole pakko ottaa edes liikennekäyttöön ennen konttorille menemistä
vaikka ei mensi läpi niin saa ajaa, mutta paluumatkalle vaaditaan käyttöönotto+liikenne vakuutus (katsastusta ei edes aloiteta jos ei ole vakuutusta)
tai näin minä olen sen ymmärtänytW124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Hylsyhän sieltä napsahti ja meinaan hommaa riittää.
Seisontajarru - Tehoton
Kallistuksen vakaajan kiinnitys - Vasemmalla edessä - Irti
Heilahduksenvaimennin - Edessä oikealla - Vaimennuskyky riittämätön
Kardaaniakselin nivel - Edessä - Vaurioitunut
Lisäksi ajovalot näytti päin peetä.
Sellaista kysyisin että:
-Onko käsijarrukenkien vaihto edessä, kun niiden säätö ei auttanut?
-Onko kallistuksen vakaaja se "koiran luu", jos se on irti niin onko se silloin rikki?
-Mistä tähän autoon sopiva M-Sport iskari?
-Tarvitseeko kardaani irroittaa, jotta tuon nivelen voi vaihtaa?
Mistä kannattaa hommata osat?
Auto siis signaturen 530d M-Sport suspension 2 alustalla.
Olisi hieman kiire, joten kiva jos joku viitsii helppiä.ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
Originally posted by Night-Wind View PostHylsyhän sieltä napsahti ja meinaan hommaa riittää.
Seisontajarru - Tehoton
Kallistuksen vakaajan kiinnitys - Vasemmalla edessä - Irti
Heilahduksenvaimennin - Edessä oikealla - Vaimennuskyky riittämätön
Kardaaniakselin nivel - Edessä - Vaurioitunut
Lisäksi ajovalot näytti päin peetä.
Sellaista kysyisin että:
-Onko käsijarrukenkien vaihto edessä, kun niiden säätö ei auttanut?
-Onko kallistuksen vakaaja se "koiran luu", jos se on irti niin onko se silloin rikki?
-Mistä tähän autoon sopiva M-Sport iskari?
-Tarvitseeko kardaani irroittaa, jotta tuon nivelen voi vaihtaa?
Mistä kannattaa hommata osat?
Auto siis signaturen 530d M-Sport suspension 2 alustalla.
Olisi hieman kiire, joten kiva jos joku viitsii helppiä.
- Koiranluu kyllä, kannattaa sekin uusia samalla, uusi maksaa 16e (itse vaihdoin eilen) helppo homma sekin
- Schmiedmannilta saa esim. iskarin edullisesti
- Tarvii kardaani irroittaa.
Comment
-
-
^ Okei, kiitos!
31351095661
34416761292
31312229613
26117572664
Eikös nuo ole oikeat palikat? Harmi vaan kun ei ole kaikkia varastossa.
Kumma kun kyllä se koiran luu siellä tuntui paikoillaan olevan kun sitä äsken ravistelin.Last edited by Night-Wind; 12-06-2012, 11:39.ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
Originally posted by Night-Wind View PostHylsyhän sieltä napsahti ja meinaan hommaa riittää.
Seisontajarru - Tehoton
Kallistuksen vakaajan kiinnitys - Vasemmalla edessä - Irti
Heilahduksenvaimennin - Edessä oikealla - Vaimennuskyky riittämätön
Kardaaniakselin nivel - Edessä - Vaurioitunut
Lisäksi ajovalot näytti päin peetä.
Sellaista kysyisin että:
-Onko käsijarrukenkien vaihto edessä, kun niiden säätö ei auttanut?
-Onko kallistuksen vakaaja se "koiran luu", jos se on irti niin onko se silloin rikki?
-Mistä tähän autoon sopiva M-Sport iskari?
-Tarvitseeko kardaani irroittaa, jotta tuon nivelen voi vaihtaa?
Mistä kannattaa hommata osat?
Auto siis signaturen 530d M-Sport suspension 2 alustalla.
Olisi hieman kiire, joten kiva jos joku viitsii helppiä.
2. Kallistuksenvakaaja ei ole koiranluu, mutta kiinnittyy kyllä koiranluuhun. On mutterilla kiinni siinä nivelessä. Ei välttämättä ole rikki mikäli huollossa on esimerkiksi unohdettu kiinnittää nivel kallistuksenvakaajaan.. edit: Kallistuksenvakaaja on lisäksi kahdella kumipuslalla kiinni keskemmältä.Last edited by Jakuza; 14-06-2012, 20:12.
Comment
-
Comment